Dat zal ook wel weer meevallen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:59 schreef ook_gek het volgende:
als je de hoge hotelschool in den haag bedoelt.
Het schijnt leuk te zijn. Drank herkennings lessen om 9 uur in de ochtend. Gevolg is dat je dan strond lam de rest van de dag op school zit
En birds of a feather...quote:Daar bij moet je wel kunnen tegen ballen. Want het zijn allemaal rijke lui kindjes.
Ik heb een paar keer zo een les mee gemaakt. Geloof me er staan flessen voor je en daar moet je uit proeven tot dat je weet wat het is. Iedereen zuipt rustig door onder het motto. HUH wat is dit danquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:08 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat zal ook wel weer meevallen.
Wel een lekker tijdstip dan, 9 uur 's ochtends.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer zo een les mee gemaakt. Geloof me er staan flessen voor je en daar moet je uit proeven tot dat je weet wat het is. Iedereen zuipt rustig door onder het motto. HUH wat is dit dan![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:33 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Wel een lekker tijdstip dan, 9 uur 's ochtends.
Moah, ik denk dat je een opleiding wel om de sfeer kan kiezen, maar je moet er toch wel zelf iets van gaan maken.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:07 schreef Billy_Mack het volgende:
hm dit topic moet toch meer potentie hebben
ik heb zelf ook wel een beetje interesse, maar begrijp dat er idd veel ballen opzitten. Is dat zonder uitzeondring?
Wat wil je precies weten, TS?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:35 schreef steve2003 het volgende:
heeft er iemand hier hotel school gedaan? ik wil er zelf eigenlijk wel naartoe, maar ik zou graag weten hoe je het daar hebt gehad/hebt? kun je me ook vertellen hoeveel talen je er precies nodig hebt?
Mijn moeder heeft het ook in Den Haag gedaan, vele jaren geleden. Aangezien ze nog steeds in het vak zit is ze ook nog steeds betrokken bij de Hotelschool Den Haag. In haar baan ziet ze veel nieuwe mensen van de verschillende hotelscholen en ze heeft wel een voorkeur voor de mensen uit Maastricht en iets minder uit Den Haag. Met name de mensen uit Leeuwarden vallen haar enorm tegen. Ik zou zeggen dat ze er een aardig beeld van heeft, ook wel wat persoonlijke kennissen van mij die uit Leeuwarden komen met dezelfde ervaringen.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:53 schreef moemoe het volgende:
Ik kan zelf vertellen over de Hogere Hotelschool in Den Haag. Het staat in het buitenland erg goed aangeschreven en is, wat mij betreft, de beste Hotelschool van Nederland.
Dan heb ik even een vraagje aan jouquote:
Geen idee. Kijk, het feit dat iets 'goed aangeschreven' staat, zegt niet alles over de kwaliteit van de opleiding. Er komen ook veel buitenlandse studenten naar de TuDelft, hij staat goed aangeschreven; en toch is het niet de beste Tu van Nederland... zeker niet zelfs (ik zit er zelf al jaren). Mijn moeder zit nu 35 jaar in het horeca gebeuren en heeft gewoon deze mening, dat is het enige dat ik zeg. Ik weet toevallig wel dat veel familieleden deze hebben (behalve ik zit bijna iedereen in horeca), terwijl die op alle verschillende scholen gezeten hebben. Maar nogmaals, het zal wel een plaatselijke mening zijn...quote:Op maandag 6 februari 2006 01:55 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Dan heb ik even een vraagje aan jou.. Waarom komen er zoveel buitenlandse studenten naar Leeuwarden, als deze min of meer minder goed zou zijn? Hij staat wel heel goed aangeschreven ook namelijk.. En hoor er nooit klachten over (ken ong. twintig mensen die hotelschool studeren in Ljouwert!)...
Dit gebeurt bij zoveel bedrijven en instellingen... Maar toch ranzig, helemaal gelijk...quote:Op maandag 6 februari 2006 17:24 schreef m0nica het volgende:
Veel geld verdienen? Niet de mensen die ik van de hotelschool ken... Eerder de uitzondering, meesten hebben het niet echt best...quote:Op maandag 6 februari 2006 18:00 schreef Dandelion het volgende:
Als je carierre gericht bent, en vooral geld wil verdienen etc, is het een leuke keuze. Voor enige diepgang raad ik je een andere opleiding aan.
Niet de beste studenten dan zekerquote:Op maandag 6 februari 2006 18:04 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Veel geld verdienen? Niet de mensen die ik van de hotelschool ken... Eerder de uitzondering, meesten hebben het niet echt best...
Geen idee, eigenlijk alle studenten die ik ken, 1 uitzondering (ken er een stuk of 40). Ze doen het in ieder geval niet beter dan mensen die bedrijfskunde/economie ofzo doen...quote:Op maandag 6 februari 2006 18:07 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Niet de beste studenten dan zeker![]()
Maar goed bij de meeste grote Hotelgroepen kun je een aardige stuiver verdienen als je je best doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |