quote:Pp donderdag 12 augustus 2004 @ 20:56 zei mark_03 :
Tenzij we alle BrEeZaHsLuTs vragen, ... dan wint Morris (2) GeErT HoEs
Huize Sanders natuurlijk!!!!!!!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:58 schreef --Globe-- het volgende:
favoriete mannelijke personage staat nog op 4..![]()
en wat is er leuk aan favoriete locatie?
komt uiteindelijk denk k de koning en de rozenboom uit![]()
Je vergeetquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:39 schreef BVO het volgende:
Bowien heeft Dian verslagen in dit tournament, en we hebben ook nog Kim, Rien, Frits... dus is best een spannend tournament hoor..
quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:58 schreef ZOWIEE het volgende:
Janine
Dan zal ik het nog ff zekerder maken. Mijn stem: Janine.quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:58 schreef BVO het volgende:
Ja, mag op zich wel.
Al moet je mij straks niet verwijten als de ander wint..
quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan zal ik het nog ff zekerder maken. Mijn stem: Janine.![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:26 schreef BVO het volgende:
Komende zondag.
Dat komt omdat BVO graag polls maakt! Het was eigenlijk Favoriete Locatie geworden, maar jah, kennelijk voelde BVO zelf daar niks voor en ging hij nog een poll makenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:20 schreef Meiske78 het volgende:
Waarom de volgende niet de favo locatie, zoals uit die eerste poll komt?
Iig ff niets met een personage, dat hebben we nou wel even gehad vind ikquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:02 schreef Zhenar het volgende:
Had ik al gestemd op Janine?
De volgende poll zie ik graag betrekking hebben op:
-Favoriete sterfscène
of:
-Favoriete 'ongeluk' (met lichamelijk letsel / de dood tot gevolg)
Ik had zelf ook op locatie gestemd hoor.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat komt omdat BVO graag polls maakt! Het was eigenlijk Favoriete Locatie geworden, maar jah, kennelijk voelde BVO zelf daar niks voor en ging hij nog een poll maken
Beev, in de nieuwe GTST topic staat NEE mt 13 stemmen en JA met 9 stemmen. Dat houdt in dat we dus "favoriete locatie" gaan doen als nieuwe tournament!!quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik had zelf ook op locatie gestemd hoor..
De finale sluit later vanavond.
quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:40 schreef BVO het volgende:
Een paar van deze kan ik me niet herinneren...
De koning Boven kamer Gladys
Een tijdje heeft Gladys boven de koning geslapen. Een paar keer hebben we haar daar gezien
Boot van Robert en Jef Alberts
Robert en Jef hadden een boot en Robert deed het daar met Mira!
Kamertje van Foolio (vriend van Job)
Toen Job was weggelopen is hij naar zijn beste vriend Foolio gegaan. Hij had echt een kamer waar dekakkerlakken gewoon liepen!
Huize Harmsen (kamer Jessica)
Een paar keer zag je Jessica en Julian daar zoenen in hun blootje![]()
Huize Harmsen (kamer Hedwig)
Hedwig heeft daar nogal vaak Stef gezien als engel
Huize Jessica en Julian
Julian en Jessica hebben een tijdje samengewoont. Ik kan me nog herinneren dat Robert en Laura op bezoek waren en dat Mira en Jef er ook waren, toen gaf Laura Mira een klap op der gezicht en noemde haar een afgelikte boterham![]()
Huize Dendermonde (Anita, Mirjam, Mickey, John en Tim)
Dat is iets vanuit seizoen 2 of 3. Toen woonden alle jongeren samen in één huis en Anita was de hoofdbewoonster
Is 't al laat genoeg?!?!quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:09 schreef BVO het volgende:
Ik had zelf ook op locatie gestemd hoor..
De finale sluit later vanavond.
Het was ook niet mijn eerste keus nee.quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
Is 't al laat genoeg?!?!
en eh, favo locatie?!? vinden we dat nou écht interessant?!?!?![]()
niet dat ik niet stem hoor... Bet stemt altijd!!
Tot m'n kater weg is.quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:23 schreef Dizer het volgende:
Wordt het niet tijd om Janine met goud te bekronen?
Beev, waar wacht je nou nog op?
Die zal ooit nog wel komen jaquote:Op maandag 23 augustus 2004 17:17 schreef TIM-846 het volgende:
komt er nog een uitslag?
Beev, ik geef je tot 21:00 de tijd, sluit je deze tournament niet, dan doe ik het zelf. Je bent nu niet redelijk bezig, geef gewoon eerlijk toe, je wil niet zien dat Boweien heeft verlorenquote:Op maandag 23 augustus 2004 17:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Die zal ooit nog wel komen ja.
quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Beev, ik geef je tot 21:00 de tijd, sluit je deze tournament niet, dan doe ik het zelf. Je bent nu niet redelijk bezig, geef gewoon eerlijk toe, je wil niet zien dat Boweien heeft verloren
Je hebt gezegd dat deze tournament op zondag avond gesloten zou zijn, het is inmiddels maandag avond!!!
*kijkt naar mobiel voor tijd, zet alarm voor 21:00 uur*
Er staat trouwens nergens dat 'ie nog niet is gesloten.quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Tot m'n kater weg is..
quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:28 schreef BVO het volgende:
Er staat trouwens nergens dat 'ie nog niet is gesloten.
quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar goed, jij je zin: de finale is gesloten. De uitslag komt als ik me iets beter voel.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:03 schreef BVO het volgende:
De finale zal, als het goed is, sluiten op zondag 22 augustus, 20:00.
Wauw. Je hebt echt veel gedronken!quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:32 schreef BVO het volgende:
[..]
[..]
Maar goed, jij je zin: de finale is gesloten. De uitslag komt als ik me iets beter voel..
Jammer.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:38 schreef TIM-846 het volgende:
ok JANINE is de winnaar
Oh ja? Bron?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:33 schreef TIM-846 het volgende:
denk wel dat je de uitslag nu eens mag geven hoor? Tis tenslotte pas 3 dagen te laat
Janine, gefeliciteerd, zal vast een opsteker zijn in deze moeilijke tijd!quote:Waarom? Omdat ik haar een sympathiek karakter vind, ze is één van de weinige personages die nooit irritant is. Ze heeft boeiende verhaallijnen gehad en een relatie (gehad dan, ik bedoel natuurlijk niet dat watje Ray) met Ludo, het andere leukste personage van GTST. shiNinG_staR Janine is gewoon DE GTST babe
Ze zit er van de vrouwen het langste in Freydaar moet ik frey gelijk in geven. Ik ben een meisje van 18 bijna 19 en ik vind janine ook lekker Riann Janine Elsschot Sanders, of in werkelijkheid, Caroline de Bruin. Caroline is een mooie vrouw die in mijn mening de allerbeste actrice in GTST is. Haar rol vertolkt ze zoo natuurlijk, alles is zo goed geacteerd en komt natuurlijk over. De rol van Janine is leuk, grappig en het allerbelangerijkst, zij zorgt voor de toekomstige Sanders familie! Zij is de moeder van jong Sanders en doet dit zeer leuk. Haar relatie met Ludo was letterlijk hartstochtelijk in vuur en vlam! Zij is de enige persoon die Ludo kan tegenhouden, zij is de enige persoon in gtst, dat met de jaren mooier uitziet. In de afgelopen 12 jaar, is Janine door veel veranderingen en verhaallijnen geweest, zij speelde een fantastische dubbelrol (Sophia) zij heeft voor spanning (vuur, dood, overspel) gezorged, maar ook voor liefde (Simon, Ludo, Stefano, Ray) en kan de dans der Liefde als geen ander dansen (Tango).
Zij is miss GTST! Dizer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |