Nintendo.nl doet het niet..quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:55 schreef HAL9000S het volgende:
Geniaal!!! Metroid...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Deze had ik ook nog liggen trouwens:
is één van de beste vondsten sinds de introductie van deze spelcomputer. Haalt in één klap zó ongelofelijk veel meer uit de game.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga niet zo hard als jullie denk ik. Zit nog in het Agon gebied.quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:29 schreef BMH het volgende:
[..]
waar zit ju nu precies?
Fantastisch spel ,........ serieusSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 november 2004 10:01 schreef BMH het volgende:
Zonder veel te spoileren... Maar een Baas onderwater..... OOOO MMMGGGGG.
Multiplayerquote:Op zondag 28 november 2004 13:00 schreef HomerJ het volgende:
Gister prima vermaakt met de multiplayer met 3 vriendenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eerste 2 potjes waren doodsaai, toen kreeg iedereen het door en werd het héél coolom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat ze er multiplayer nog in gebouwd hebben vind ik al erg genoeg. MP is een singleplayer ervaringquote:Op zondag 28 november 2004 13:00 schreef HomerJ het volgende:
Gister prima vermaakt met de multiplayer met 3 vriendenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eerste 2 potjes waren doodsaai, toen kreeg iedereen het door en werd het héél coolom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 28 november 2004 17:29 schreef HAL9000S het volgende:
Kut! vergeten Dark Samus te scannenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Weet iemand of ik daar later de kans voor ga krijgen??Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zit nu op 34% scans en 15% items.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, en zo origineel. Legend of Zelda: A Link to the Past had dat geloof ik al in 1992.quote:Op zondag 28 november 2004 02:21 schreef BJB het volgende:
40%? Komen jullie nog wel van de bank af?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vanmiddag ook even mee aan de slag geweest. Geweldig weer. Datis één van de beste vondsten sinds de introductie van deze spelcomputer. Haalt in één klap zó ongelofelijk veel meer uit de game.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je spoiler tag is fout, een s weg bij de eerste spoiler tag.quote:Op maandag 29 november 2004 18:16 schreef BMH het volgende:
Boost ball tussenbaas spoilers ahead:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop