Nintendo.nl doet het niet..quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:55 schreef HAL9000S het volgende:
Geniaal!!! Metroid...![]()
Deze had ik ook nog liggen trouwens:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is één van de beste vondsten sinds de introductie van deze spelcomputer. Haalt in één klap zó ongelofelijk veel meer uit de game.
Ga niet zo hard als jullie denk ik. Zit nog in het Agon gebied.quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:29 schreef BMH het volgende:
[..]
waar zit ju nu precies?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fantastisch spel ,........ serieus
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op zondag 28 november 2004 10:01 schreef BMH het volgende:
Zonder veel te spoileren... Maar een Baas onderwater..... OOOO MMMGGGGG.
Multiplayerquote:Op zondag 28 november 2004 13:00 schreef HomerJ het volgende:
Gister prima vermaakt met de multiplayer met 3 vrienden
Eerste 2 potjes waren doodsaai, toen kreeg iedereen het door en werd het héél cool
Dat ze er multiplayer nog in gebouwd hebben vind ik al erg genoeg. MP is een singleplayer ervaringquote:Op zondag 28 november 2004 13:00 schreef HomerJ het volgende:
Gister prima vermaakt met de multiplayer met 3 vrienden
Eerste 2 potjes waren doodsaai, toen kreeg iedereen het door en werd het héél cool
quote:Op zondag 28 november 2004 17:29 schreef HAL9000S het volgende:
Kut! vergeten Dark Samus te scannenWeet iemand of ik daar later de kans voor ga krijgen??
Zit nu op 34% scans en 15% items.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 november 2004 02:21 schreef BJB het volgende:
40%? Komen jullie nog wel van de bank af?
Vanmiddag ook even mee aan de slag geweest. Geweldig weer. DatJa, en zo origineel. Legend of Zelda: A Link to the Past had dat geloof ik al in 1992.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is één van de beste vondsten sinds de introductie van deze spelcomputer. Haalt in één klap zó ongelofelijk veel meer uit de game.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door BMH op 29-11-2004 20:14:18 ]Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
quote:Op maandag 29 november 2004 18:16 schreef BMH het volgende:
Boost ball tussenbaas spoilers ahead:Je spoiler tag is fout, een s weg bij de eerste spoiler tag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik twijfel toch wel of ik hem moet kopen.. ik wil namelijk ook sparen voor mijn DS..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |