De einbaas van MP2 is helemaal simpel (in normal mode).quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Al met al beter te doen dan deel 1 ja.... die stenen dude uit deel 1 was pittigmaar ik vond de boost ball eindbaas wel erg pittig...
Ik ook (totnutoe althans). Maar volgens mij ligt dat grotendeels ook aan dat je al helemaal gewend bent aan de controls.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:32 schreef HomerJ het volgende:
Ik vond eigenlijk de eindbazen in dit deel, een stuk makkelijker
Ik denk dat je iets meer kans maakt in het V&A topic, hier zitten alleen maar die-hards die het exemplaar wat ze eventueel hebben voor geen goud weg zouden doen.quote:Op maandag 3 januari 2005 17:25 schreef nanda86 het volgende:
hallo iedereen, wie heeft er alsjeblieft super metroid voor me te koop? voor de SNES?
mail me dan: n_ir_va_na@hotmail. com
Ja, brrr, en vooral omdat je nergens in de buurt kon saven...quote:Op maandag 3 januari 2005 03:33 schreef HAL9000S het volgende:
Die spiderball-boss was anders bij vlagen behoorlijk frusty...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vind ik tot nu toe ook een verschrikking, hoe ontwijk je in vredesnaam al die tentakels? En bij het beschieten van de tentakels komt toch wel het grote nadeel van de besturing om de hoek kijken... zo snel omhoog kijken is echt ondoenlijk. Maar, ik ben vandaag dan ook 25 geworden, denk dat het daar aan ligt. Denk dat ik het spel wel even laat rijpen voor ik er weer mee verder ga, je kan hier gelukkig niet de weg kwijt raken, zoals me in een Ocarina of Time tempel wel gebeurde... Daar kan ik, na een tijd niet meer gespeeld te hebben, niet meer de weg naar de eindbaas vinden. :S
[ Bericht 9% gewijzigd door speknek op 09-01-2005 14:17:58 ]Nicht ärgern, nur wundern!
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:24 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Ja, brrr, en vooral omdat je nergens in de buurt kon saven...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vind ik tot nu toe ook een verschrikking, hoe ontwijk je in vredesnaam al die tentakels? En bij het beschieten van de tentakels komt toch wel het grote nadeel van de besturing om de hoek kijken... zo snel omhoog kijken is echt ondoenlijk. Maar, ik ben vandaag dan ook 25 geworden, denk dat het daar aan ligt. Denk dat ik het spel wel even laat rijpen voor ik er weer mee verder ga, je kan hier gelukkig niet de weg kwijt raken, zoals me in een Ocarina of Time tempel wel gebeurde... Daar kan ik, na een tijd niet meer gespeeld te hebben, niet meer de weg naar de eindbaas vinden. :S
Heb het een keer geprobeerd, daarna uit frustratie niet meer..Die klappen die je ook krijgt van 'm...zo ondoenlijk hard...
[ Bericht 3% gewijzigd door speknek op 09-01-2005 14:19:16 ]Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand tips?"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op maandag 17 januari 2005 07:37 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben momenteel bij de tweede tempel, waar ik een eindbaas tegenkom waarmee ik wat problemen heb.Gijs......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand tips?die Whale is zo dood ja maar daarna gaat het gevecht pas beginnen... In stun hem idd met zoveel mogelijk shots waarna er 5 hitpoints op zijn lichaam verschijnen. Vaak moet je met de grapple beam even naar de andere kant springen zodat je er goed voor staat, anders komen de missiles niet aan
![]()
Geen lock,.... is toch gewoon Y inhouden en de analog stick bewegen over de hitpoints heen![]()
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op maandag 17 januari 2005 09:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs......die Whale is zo dood ja maar daarna gaat het gevecht pas beginnen... In stun hem idd met zoveel mogelijk shots waarna er 5 hitpoints op zijn lichaam verschijnen. Vaak moet je met de grapple beam even naar de andere kant springen zodat je er goed voor achter staat, anders komen de missiles niet aan
![]()
Geen lock,.... is toch gewoon Y inhouden en de analog stick bewegen over de hitpoints heen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
Gisteren gekocht voor 32 euroquote:Op maandag 25 juli 2005 23:34 schreef MMaRsu het volgende:
K moet deze game nog steeds kopen alstie goedkoper is.
* MMaRsu wacht nog steedsquote:Op maandag 25 juli 2005 23:34 schreef MMaRsu het volgende:
K moet deze game nog steeds kopen alstie goedkoper is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |