Koop je er toch 1. Metroid Prime pakket. Voor $99 een Gamecube, 1 controller, Metroid Prime 1 + Metroid Prime 2: Echoes demo & bonus disc.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ziet er enorm goed uit.
Op dit soort momenten vind je het niet leuk dat je geen GC hebt.
Jazeker. Een disc waar de demo van MP2:echoes opstaat, heel veel filmpjes van MP2: Echoes & de hele geschiedenis van de metroid serie.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:57 schreef rockstah het volgende:
bonus disc![]()
Idd. Zelfs beter dan jou.quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:20 schreef ps2noob het volgende:
Dit spel gaat euwnen
overige interview: http://cube.ign.com/articles/556/556375p1.htmlquote:IGN: We saw the new Annihilator weapon during the presentation yesterday. Will there be any weapons specific to multiplayer?
Walker: There are some Morph Ball expansions, like the Death Ball for instance.
Kelbaugh: One thing we tried really hard not to do was just throw in a deathmatch. We wanted to stay true to the hardcore Metroid player. There's a lot of Morph Ball use and Grapple Beam use; you'll know you're playing a Metroid game.
Walker: Even the visor can become a weapon in multiplayer.
quote:10.0 Presentation
Retro knows what it's doing. Slick menus and cut-scenes, huge amounts of logbook data that can be viewed, and unlockable art, too.
9.0 Graphics
Gorgeous. One of the prettiest GameCube titles, to be sure. Huge worlds filled with detail. Unequaled art direction. Near-perfect framerate. Textures tend to blur up close. One or two framerate dips.
9.5 Sound
Moody music by composer Kenji Yamamoto and a wide assortment of thumping sound effects, too. But more voice work is missed.
9.5 Gameplay
Superb. Nearly flawless. An extension of Metroid Prime in every way. Extremely satisfying platforming and puzzles. Some minor lock-on issues and a Dark World that is not as compelling as the Light.
10.0 Lasting Appeal
A bare minimum of 20 hours to complete the single-player quest and likely double that for completionists who want it all. Then there's the archaic, but still enjoyable multiplayer mode.
OVERALL: 9.5
(out of 10 / not an average)
quote:Metroid Prime 2 is
dark and light, morph ball and gun;
Master Chief, who’s that?
Your pain is over, dear readers.
Zie mijn sig.quote:Op zondag 14 november 2004 18:32 schreef HAL9000S het volgende:
wanneer komt ie nou??
Lekker belangrijk de die-hards weten toch wel dat ie komt, een ding is duidelijk; als MP2 uitkomt gaan San Andreas, Halo2 en zelfs Pro 4 lekker de ijskast in totdat ik hem helemaal kapotgespeelt hebquote:Op donderdag 18 november 2004 16:20 schreef Pious_Augustus het volgende:
het is wel jammer dat MP2 helemaal ondergesneeuwd is door GTA: San Andreas en Halo 2![]()
schijnt dat wij niet zo;n flashy box krijgenquote:
Ehh je PS2quote:Op zondag 21 november 2004 15:16 schreef T1andonly het volgende:Als ik mijn PS2 binnen heb kan ik ook gelijk dat spel kopen en dan mag mijn broertje die PS2 zolang hebben
Ik heb de videoreview ook gezien. Ziet er fantastisch uitquote:Op zondag 21 november 2004 09:21 schreef BMH het volgende:
De IGN video review is uit. Grotendeels zonder spoilers gelukkig. Maar WOW! Dit spel lijkt echt 20 keer zo goed als ik had verwacht!
[afbeelding]
Handleiding? Of probeer het met een cube game die 60 hz ondersteund. Koop wel eerst een RGB kabel, deze ondersteund 70 hz veel beter dan die brakke composiet dingen.quote:Op woensdag 24 november 2004 13:11 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoe weet ik of me TV 60 hertz aankan?
In de handleiding staat waarschijnlijk dat hij alleen 50 hertz aankan. Zo is 60 hertz een extraatje en kun je je nergens op beroepen als hij het niet doet.quote:Op woensdag 24 november 2004 13:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Handleiding? Of probeer het met een cube game die 60 hz ondersteund. Koop wel eerst een RGB kabel, deze ondersteund 70 hz veel beter dan die brakke composiet dingen.
Houd B ingedrukt bij het starten van een spel en kies 60 hz.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 24 november 2004 19:33 schreef knater het volgende:
Heb em ook sinds vandaag in huis, nu eens kijken hoever we vanavond komen
Yep die mag op de kamer van mijn broertje en dan ontvoer ik de gamecubequote:Op maandag 22 november 2004 13:48 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Ehh je PS2
Ik heb geile voorpretquote:Op woensdag 24 november 2004 20:05 schreef T1andonly het volgende:Leuke game voor de kerstvakantie
eerder geen tijd
hoe zijn de eerste indrukken!
Nee. Ik heb hem %#$%@ twee maanden geleden al besteld en jij hebt hem morgen binnenquote:Op woensdag 24 november 2004 20:09 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb geile voorpretGeldt dat ook
whoehahahaha,... ja ben gestopt met pre-orderen zeg maar. Ik wacht gewoon totdat een spel ergens beschikbaar is (in dit geval Dimplus) en dat bestel ik hem. Kreeg vanmiddag de bevestiging en morgen zou die op de mat moeten vallen ....quote:Op woensdag 24 november 2004 20:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee. Ik heb hem %#$%@ twee maanden geleden al besteld en jij hebt hem morgen binnen.
Gcshop heeft hem nog niet eens binnen. Misschien morgen.... dan game je vrijdag. Daar ga ik wel vanuitquote:Op woensdag 24 november 2004 20:36 schreef ShadoW17 het volgende:
ik kan ook niet wachten! weet iemand of gcshop ook eerder verzend dus dat ik hem miss morgen al kan verwachten???
Omdat zij hun site altijd direkt updatenquote:Op woensdag 24 november 2004 23:53 schreef ShadoW17 het volgende:
nog niet binnen? :| hoe weet je dat dan?
Ja klopt,... ik denk dat je hem gewoon de 26e in huis hebt zoals op de site staat. Heerlijk toch in het weekend gamen !!quote:Op donderdag 25 november 2004 00:01 schreef ShadoW17 het volgende:
Edit:
Heb al gevonden hoe je je orderstatus ziet.. gewoon je ordernummer invoeren in een balkje. Hij staat op : Betaald; in behandeling
Amen.quote:Op donderdag 25 november 2004 07:39 schreef Chocobo het volgende:
Vandaag is het MP2 dag !
Ik heb heel weinig over de graphics op te merken eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 26 november 2004 02:29 schreef knater het volgende:
hij is erg erg goed ja, ik vind soms de achtergronden een beetje crappy, ik bedoel niet de 'voorgrond' achtergrond maar die je ziet als je ergens op een randje staat ofzo, maar dat mag de pret niet drukken en de meeste mensen zien die achtergrond niet eens
Ondanks dat de achtergronden een beetje grove textures zijn, vind ik het wel goed dat ze in dit deel zijn toegevoegd. Het zorgt voor wat variatie te midden van alle kleine/afgesloten ruimtes in het spel. In MP had je vrijwel geen uitzichten en veel kleine ruimtes; soms gaf dat een beetje een claustrofobisch gevoel.quote:Op vrijdag 26 november 2004 02:29 schreef knater het volgende:
hij is erg erg goed ja, ik vind soms de achtergronden een beetje crappy, ik bedoel niet de 'voorgrond' achtergrond maar die je ziet als je ergens op een randje staat ofzo, maar dat mag de pret niet drukken en de meeste mensen zien die achtergrond niet eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door speknek op 26-11-2004 20:08:05 ]Nicht ärgern, nur wundern!
quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:59 schreef Hooghoudt het volgende:ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die spoiler had ik nou net nodig ! Nu zal ik niet zo verbaasd zijn als ik er zelf kom straks ! :')
[ Bericht 10% gewijzigd door speknek op 26-11-2004 20:11:53 ]A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
dan kan je hem nu toch wel tussen spoilers zetten, ik wist het nog niet en heb het nu ook gelezen...quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:05 schreef speknek het volgende:
Sorry, ik had hem wel gezien en dacht 'bastard, nouja nu heeft het geen nut meer hem tussen spoilers te zetten, want ik heb het toch al gelezen'..
modjes zouden een gruwelijk snelle pc moeten krijgen vind ikquote:Op vrijdag 26 november 2004 20:12 schreef speknek het volgende:
Ik was al bezig, maar zit achter een gruwelijk trage computer.
Toch netjes dat je het aanpastquote:Op vrijdag 26 november 2004 20:12 schreef speknek het volgende:
Ik was al bezig, maar zit achter een gruwelijk trage computer.
Nogmaals vriend,... met alle respect. Ik wil dit niet weten. Niet iedereen weet bv dat er temples in voorkomen (laat staan hoeveel) en niet iedereen (zoals ik) weet dat er een bos in voorkomt.quote:Op zaterdag 27 november 2004 10:26 schreef BMH het volgende:
Ik zit nu in een bos (1 van de 3 temples gehaald). Die muziek!!!! wowie.
Serieus: Lees je scans! Vooral het logbook. Als je deze dingen leest weet je zoveel meer van de fora en fauna. Dan was dit geen verassing.quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nogmaals vriend,... met alle respect. Ik wil dit niet weten. Niet iedereen weet bv dat er temples in voorkomen (laat staan hoeveel) en niet iedereen (zoals ik) weet dat er een bos in voorkomt.
De scans zijn idd heel coolquote:Op zaterdag 27 november 2004 12:41 schreef BMH het volgende:
[..]
Serieus: Lees je scans! Vooral het logbook. Als je deze dingen leest weet je zoveel meer van de fora en fauna. Dan was dit geen verassing.
waar zit ju nu precies?quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De scans zijn idd heel cool
Dat komt omdat de zogenaamde "laad ruimtes" ingewikkelder zijn. Als je naar een grote ruimte gaat, krijg je vaak eerst een puzzle voor je kiezen gedrukt. Tijdens het oplossen van die puzzle laad de gamecube de grote ruimte inquote:Op zaterdag 27 november 2004 13:49 schreef HAL9000S het volgende:
Ook fijn is dat de deuren (meestal) gelijk meewerken, in deel 1 had ik nogal eens ruzie met die dingen
Wat Hal bedoelt is dat je in deel een af en toe op een deur schoot en dat hij dan niet open ging.quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:53 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat komt omdat de zogenaamde "laad ruimtes" ingewikkelder zijn. Als je naar een grote ruimte gaat, krijg je vaak eerst een puzzle voor je kiezen gedrukt. Tijdens het oplossen van die puzzle laad de gamecube de grote ruimte in.
Ja, ze gingen niet open omdat de ruimte erachter nog niet geladen was. Dat heb ik net uitgelegdquote:Op zaterdag 27 november 2004 13:57 schreef Lexie het volgende:
[..]
Wat Hal bedoelt is dat je in deel een af en toe op een deur schoot en dat hij dan niet open ging.
Either way, het was gewoon knullig en kut.quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Ja, ze gingen niet open omdat de ruimte erachter nog niet geladen was. Dat heb ik net uitgelegd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |