Ik verander het toch niet,quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:00 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Flauw? Doen we nooit
Kan vrij irritant zijn jaquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:02 schreef Jump het volgende:
het si pas irritant als je deze als TI gaat gebruiken ipv PI
Dan moet je er een alarmlamp van maken, die oranje gaan enzoquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:02 schreef Jump het volgende:
het si pas irritant als je deze als TI gaat gebruiken ipv PI
je kan enkel de geuploade figuurtjes nemenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan moet je er een alarmlamp van maken, die oranje gaan enzo
Wens jump succes met zijn packer bell?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:03 schreef Jump het volgende:
zeg, morgen heb ik comptuertechniek, verzin eens passende TT
Maar dat ben je wel hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:04 schreef Troel het volgende:
Ik voel me niet lief vandaag
in FF kan je zelfs een niet bestaand plaatje hebbenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:05 schreef Jump het volgende:
in IE kan je zelf kruisjes hebbe
Whehhee, alleeen, ik weet nogsteeds niet hoe je het kan doenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:08 schreef Jump het volgende:
ff nen test doen. maar dat zal niet lukken denk ik
fok logo zou er nu moeten staan
edit: doeme, gaat idd niet
zijn van die scriptjes voor geloof ik.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Whehhee, alleeen, ik weet nogsteeds niet hoe je het kan doen
Klik op Reageer en plak dit stukje in het adres:quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Whehhee, alleeen, ik weet nogsteeds niet hoe je het kan doen
Nu heb je andere PI'squote:javascript:(function() {for(var i=48;i<64;i++){var j=i-48;var k=i-43;document.forms[0].posticon[j].value = i;document.images[k].src = 'http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/'+i+'.gif';}})();
dat stukje code als url in een favoriet zetten. als je opd e reageren pagina staat, dat eens uitvoeren danquote:javascript:void(document.forms.reply.posticon[13].value = '49');javascript:void(document.forms.reply.posticon[13].checked = 'true');
Wat n scriptkiddies hierquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:10 schreef Troel het volgende:
[..]
zijn van die scriptjes voor geloof ik.
donequote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:35 schreef Jump het volgende:
veranderd die TT eens
morgen computertechniek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |