Nee, zo'n kleutermuts en zo lekker kleinquote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:52 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Zou je niet zeggen he als je me ziet![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is onzin. Echt waar. Hoe oud ben je nu?
Bij mij thuis vroeger was het als je 7 bent om 7 uur naar bed
als je 8 bent om kwart over 7.
En elk jaar kwam er een kwartiertje bij.
9>half 8
10 > kwart voor 8
11> 8 uur
12> kwart over 8
13> half 9
14> kwart voor 9
15> 9 uur
16> kwart over 9
17> half 10
Hmmm... ga slapen!!!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:54 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ben 15 en bepaal het voor het grootste gedeelte toch wel zelf.
![]()
Sttt! Bij mij was het ook na mijn 12 allemaal anders hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:54 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ben 15 en bepaal het voor het grootste gedeelte toch wel zelf.
![]()
Lukt nietquote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:55 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Hmmm... ga slapen!!!![]()
Nou, ik ben soms wel erg stoer als ik laat ga slapen, maar ik kom mezelf vanzelf tegen. Als ik wel kan uitslapen maakt het niet uit. Ik heb mijn slaap gewoon echt nodig. Dat kan ook gebeuren.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:00 schreef devzero het volgende:
Tsja, inmiddels weet ik dat je pas volwassen bent als je niet meer stoer doet hoe laat je gaat slapen
Het interesseert me geen zak of iemand dat nu stoer vind of niet, ik vind alleen dagen te kort om te doen wat ik wil doen op een dagquote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:00 schreef devzero het volgende:
Tsja, inmiddels weet ik dat je pas volwassen bent als je niet meer stoer doet hoe laat je gaat slapen
Nee, zo is het niet bedoeld...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:07 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Het interesseert me geen zak of iemand dat nu stoer vind of niet, ik vind alleen dagen te kort om te doen wat ik wil doen op een dag
Toen interesseerde het me al helemaal geen bal wat anderen van me dachtenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar toen je 15 was en op school zei: ooow, ik sliep pas om 4 uur, TOEN vond iedereen dat je stoer was. Op onze leeftijd maakt het geen moer meer uit.
LOLquote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:10 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Toen interesseerde het me al helemaal geen bal wat anderen van me dachten
Toen zat ik trouwens nog op school, toen kwam ik wél aan m'n slapen toe... Toen sliep ik meestal van 9 tot 4 uur
Ik zit al de hele avond boven te computerenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Sttt! Bij mij was het ook na mijn 12 allemaal anders hoor
Maar dan werd ik wel rond die tijd naar boven gestuurd, zodat mijn ouders ook wat tijd voor henzelf hadden. Ik mocht dan wel weten wat ik op mijn kamer ging doen zeg maar.
Maar voldoende om zo te reageren op mijn kwinkslagquote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:10 schreef QuietGuy het volgende:
Toen interesseerde het me al helemaal geen bal wat anderen van me dachten
puisten heb ik nooit last van gehad. m'n haar zat nooit en ik stonk een uur in de windquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar voldoende om zo te reageren op mijn kwinkslagToch niet een beetje bezorgd of je haar wel goed zat, of je adem wel fris rook en er geen puistjes op je neus zaten
![]()
k k k k KWART OVER 9?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is onzin. Echt waar. Hoe oud ben je nu?
Bij mij thuis vroeger was het als je 7 bent om 7 uur naar bed
als je 8 bent om kwart over 7.
En elk jaar kwam er een kwartiertje bij.
9>half 8
10 > kwart voor 8
11> 8 uur
12> kwart over 8
13> half 9
14> kwart voor 9
15> 9 uur
16> kwart over 9
17> half 10
Nostalgie, waar is die goede tijd gebleven. Zal ik een topic openen in Lifestylequote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:22 schreef QuietGuy het volgende:
puisten heb ik nooit last van gehad. m'n haar zat nooit en ik stonk een uur in de wind![]()
Ik leef nogsteeds in de nostalgie, en ik moet zeggen, mijn haar zit vandaag niet, ik stik niet, en ik heb maar een paar puistenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Nostalgie, waar is die goede tijd gebleven. Zal ik een topic openen in Lifestyle![]()
Begint dat al op die leeftijdquote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:29 schreef Renesite het volgende:
en ik heb maar een paar puisten
Ik word al erg volwassenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Begint dat al op die leeftijd
* Troel knufs Martyquote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:40 schreef Marty26 het volgende:
TERRING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! me DataBase Is Heeft een Fatal Crash En nu ligt de heele ***** zooi op ze bek en kan er niemand werken en is alles wat vandaag is gebeurt weg! en heb ik een berg booze user mailtjes en lapzwansen die aan me buro staan te janken.
*ARRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHH* zo moest ik ff kwijt en ik ga maar roken ofzo en zal wel weer laat worden vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |