Oja, bijkomend probleem:quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 09:10 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Een mycom cadeaubon?
Een leuk uitje, eftelinghotel ofzo, een paar daagjes weg ofzo...
had vlug vlug een scriptje in elkaar gestoken datde index van fok ophaalde. en het aanltal berichten en topics in db pompte. maar toen fok down geweest is moet die ergens in loop blijven hangen zijn of iets andersquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 09:11 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
wat voor cronjob heb je dan draaien![]()
Wil je er over praten?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:46 schreef Marty26 het volgende:
[afbeelding] Dit doe ik aan alle users bij mij op me werk vandaag!!!!!!!!! Wat een debiele heb je toch rondlopen op deze planeet echt ziek gewoon.
Moest ik ff kwijt. sorry van mijn taalgebruik lieve mensen.
Wie is wie op die foto?quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:58 schreef Jump het volgende:
[..]
nu ben je ook zeker dat hij eruit ziet zoals zen avatar
Een uitermate cruciale foutquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:41 schreef Jump het volgende:
enkel gezien dat ik in de voormiddag examen heb, in plaats van in de namiddag
dat is inderdad een cruciaal iets voor een examen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Een uitermate cruciale fout [afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:33 schreef Renesite het volgende:
True...
Maar sochtends ben ik niet bepaald oplettend te noemen
Moet je eens wat eerder naar bed gaan en zorgen dat je uitgeslapen bent.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:33 schreef Renesite het volgende:
True...
Maar sochtends ben ik niet bepaald oplettend te noemen
Ik wou een heel serieus antwoord geven als "ga dan de avond van te voren een beetje sporten zoals 30-60 minuten zwemmen, zul je zien hoe snel je in slaap valt" totdat ik je geboortedatum in je profile zag: je moeder zou je een pak slaag moeten gevenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:37 schreef Renesite het volgende:
Kan ik niet
Ik moet uit mezelf naar bed gaan wanneer ik moe ben, anders slaap ik niet, en ik ben sochtends niet mijn bed uit te krijgen
of gewoon 20 rondjes rond den huis lopen; als dat kan tenminstequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wou een heel serieus antwoord geven als "ga dan de avond van te voren een beetje sporten zoals 30-60 minuten zwemmen, zul je zien hoe snel je in slaap valt" totdat ik je geboortedatum in je profile zag: je moeder zou je een pak slaag moeten geven![]()
Ik houd niet van rennen en ga jij nou maar het papier buitenzettenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:48 schreef Jump het volgende:
of gewoon 20 rondjes rond den huis lopen; als dat kan tenminste
papier al gedaan. nu nog eens men kamer afzoeke naar flessenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik houd niet van rennen en ga jij nou maar het papier buitenzetten
Een regenachtige dag, een tijdschrift, dan maar wat bladeren.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wou een heel serieus antwoord geven als "ga dan de avond van te voren een beetje sporten zoals 30-60 minuten zwemmen, zul je zien hoe snel je in slaap valt" totdat ik je geboortedatum in je profile zag: je moeder zou je een pak slaag moeten geven![]()
Nonsens, een slaapritme kun je aanleren. Als ik zou willen zou ik ook wel laat naar bed kunnen, nu ga ik lekker vroeg onder de wolquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:06 schreef Renesite het volgende:
"Het is heel normaal dat de pubers laat gaan slapen en laat wakker worden, hun ritme is anders dan kleine kinderen en Volwassenen."
Dat is onzin. Echt waar. Hoe oud ben je nu?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een regenachtige dag, een tijdschrift, dan maar wat bladeren.
"Het is heel normaal dat de pubers laat gaan slapen en laat wakker worden, hun ritme is anders dan kleine kinderen en Volwassenen."
Reageer er maar op
Dat mag, jij bent boven de 18quote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:51 schreef QuietGuy het volgende:
Ik lig meestal rond 1 uur op bed en kom er rond half 8 uit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |