Goeie juristquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:23 schreef sop het volgende:
Whaha wat ik nou weer meemaak. De telefoon ging net.
Ene Paul Pols oid.
"Hallo ik ben jurist en jij gebruikt mijn usericon op het fokforum en ik hoef jou natuurlijk niet te vertellen op de wet op het auteursrecht."
Begint een partij te schermen met boetes en andere onzin.
Ik zeg, ja dat kan best. Klik in mijn ondertitel en verander dat icoontje.
"Nee, dat ga jij doen".
"Nee hoor"
"Jawel anders ga een aanklacht indienen"
"Prima, het interesseert me geen zak. Ik heb dat icoon er niet ingezet."
"Toch ben je strafbaar, daar ben ik jurist voor"![]()
![]()
triest figuur, stuur dan een mail.
hehe inderdaad. Hij zij ook nog dat ik zijn usericon had en dat er "Lelijk usericon?" bovenstond. Waarschijnlijk zal het wel een foto van hemzelf zijn geweest en dat hij er daarom aanstoot aan namquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:48 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Goeie jurist![]()
whaha, bestaan toch erge mensen op deze aardbolklootquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:23 schreef sop het volgende:
Whaha wat ik nou weer meemaak. De telefoon ging net.
Ene Paul Pols oid.
"Hallo ik ben jurist en jij gebruikt mijn usericon op het fokforum en ik hoef jou natuurlijk niet te vertellen op de wet op het auteursrecht."
Begint een partij te schermen met boetes en andere onzin.
Ik zeg, ja dat kan best. Klik in mijn ondertitel en verander dat icoontje.
"Nee, dat ga jij doen".
"Nee hoor"
"Jawel anders ga een aanklacht indienen"
"Prima, het interesseert me geen zak. Ik heb dat icoon er niet ingezet."
"Toch ben je strafbaar, daar ben ik jurist voor"![]()
![]()
triest figuur, stuur dan een mail.
en nie te veel roddelen deze middagquote:Op zondag 15 augustus 2004 11:33 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
ola
quote:Op zondag 15 augustus 2004 11:43 schreef Jump het volgende:
[..]
en nie te veel roddelen deze middag
quote:Op zondag 15 augustus 2004 11:58 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik weet waar je huis woont!quote:Op zondag 15 augustus 2004 12:04 schreef Jump het volgende:
[..]
![]()
pas op, ik weet je wonen
ik weet waar je bed slaaptquote:Op zondag 15 augustus 2004 12:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik weet waar je huis woont!
maak eens een lijstjequote:Op zondag 15 augustus 2004 17:57 schreef QuietGuy het volgende:
Bedankt voor de kadootjes allemaal!!!
erg é, leren in de vakantiequote:Op zondag 15 augustus 2004 19:37 schreef Renesite het volgende:
Leren, Nerden, Vakantie
Grrrr
Ik ben al 2 week thuis, en leer niet, en ik ben geen Nerd
hoi Shermanquote:Op zondag 15 augustus 2004 18:47 schreef SHERMAN het volgende:
Hoi mensen
Ik ben sinds gister ook weer thuis
Zouden we om 0755 vliegen, had het vliegtuig vertraging....we vlogen dus pas om 1630...
Gelukkig was ik er niet bijquote:Op maandag 16 augustus 2004 12:27 schreef sop het volgende:
Stelletje klootzakkken zijn het ook!
Hebben ze QuietGuy tijdens de DanceParade in elkaar getrapt.
[afbeelding]
Gelukkig bleef je wel lachenquote:Op maandag 16 augustus 2004 12:31 schreef QuietGuy het volgende:
Maar wat een klootzakken idd... De bedoeling is dat je gaat feesten, en niet met 4 man op een liggend persoon inschoppen.op zulke mensen
quietguy lacht bijna altijdquote:Op maandag 16 augustus 2004 12:32 schreef sop het volgende:
[..]
Gelukkig bleef je wel lachen
quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:34 schreef Jump het volgende:
[..]
quietguy lacht bijna altijd
niet alles kunnen oplossen. dusja. ik schat rond de 10~11. is op 20 dusquote:Op maandag 16 augustus 2004 12:36 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
hoe ging je wiskunde-toets?
Gezelligquote:Op maandag 16 augustus 2004 13:36 schreef Renesite het volgende:
lullig
How was de party?
done >;)quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:04 schreef Jump het volgende:
Quietguy, kan je geen mechanica in de TT zetten ?
En dat legertje gaat me helpen:quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:16 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
done >;)
men theorie is er al volledig door. morgen gans de dag oefeningen maken, en woensdag namiddag pas examenquote:Op maandag 16 augustus 2004 15:46 schreef QuietGuy het volgende:
Da's niet leren he
nee, dee is juist tofquote:
nu ben je ook zeker dat hij eruit ziet zoals zen avatarquote:Op maandag 16 augustus 2004 18:35 schreef Renesite het volgende:
[..]![]()
hahahhahahahahahahah Mooi hij staat er opquote:
Een mycom cadeaubon?quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:12 schreef Troel het volgende:
Wat moet je trouwens je vriendje geven als je een jaar samen bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |