Idols 2004quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:26 schreef Boschjesman het volgende:
Wie zijn dat trouwens op die minifoto's?[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding] enzo?
Hmpf, de stekker van mijn lamp zit helemaal om mijn stekkers van mijn boxxen en mijn stekkerdoos en mijn radio heen...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:31 schreef Renesite het volgende:
Verdomme, ik eis dat er wireless pc's komen
IK WORD GEK VAN DIE DRADEN
dat IS leukquote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:27 schreef Boschjesman het volgende:
Draadloos toetsenbord en muis is best okay. Hoewel je dan weer eerder ermee gooit als er iets niet lukt *ervaring*.
Voor de rest hoeft toch niets draadloos te zijn. (bij desktop pc's dan.)
Maar als je je daar echt zo aan ergert, Koop een laptop met draadloos netwerk, dat is ook best leuk!
Ik heb, een radio met 3 boxxen naast mijn pc staan omdat er eigenlijk verder niet een leuke plek is, 3 boxxen staan, muis, toetsenbord, webcam, lamp, een kabel voor de camera,quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:27 schreef Boschjesman het volgende:
Draadloos toetsenbord en muis is best okay. Hoewel je dan weer eerder ermee gooit als er iets niet lukt *ervaring*.
Voor de rest hoeft toch niets draadloos te zijn. (bij desktop pc's dan.)
Maar als je je daar echt zo aan ergert, Koop een laptop met draadloos netwerk, dat is ook best leuk!
Wat hij zegtquote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:37 schreef Boschjesman het volgende:
Nou, geef mij een laptop en ik probeer het wel uit
haha, ik geef hem niet weg hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:37 schreef Boschjesman het volgende:
Nou, geef mij een laptop en ik probeer het wel uit
Je hebt er eenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:13 schreef Jump het volgende:
[..]
haha, ik geef hem niet weg hoor
laptop is handig, enkel als het warm is en het een Dell is. dan wordt die ook goe warm![]()
Betaal jij wel belasting danquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:26 schreef Renesite het volgende:
Jullie betalen vrdme ook nog veel minder belasting dan Nederlanders!
Het gaat om het ideequote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Betaal jij wel belasting dan :')
ja, veel te vroegquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:22 schreef QuietGuy het volgende:
wat vroeg
![]()
dat hebben we zekerquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:30 schreef Marty26 het volgende:
Tot zondag allemaalIkke ga belgie onveilig maken.
opzoek naar vrouwelijkschoon.
Of hebben ze dat niet in belgie
hahaha
Mijn begeleider is met een belgische getrouwdquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:32 schreef Jump het volgende:
dat hebben we zeker![]()
![]()
![]()
1.6 ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:11 schreef Jump het volgende:
ja, en ik ben teruig. en volgens zen eerste gedaécht een 16
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |