ben ik dan safe? Ik snap er helemaal geen fuck vanquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:44 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Degenen die ik bedoel weten over wie ik het heb![]()
Als je dat zelf niet weet vrees ik het ergstequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:13 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
ben ik dan safe? Ik snap er helemaal geen fuck van
Oh mijn god ja!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet te verwarren met de groep die in 10 jaar tijd nog nooit een eigen smaak heeft ontwikkeld, maar wel muziekfan is omdat hun hi-fi installatie meer heeft gekost dan de gemiddelde personenwagen.
De TS vraagt volgens mij om users die de naam Dinand van #Muziek mag dragen. Daarmee ga ik er van uit dat je het stereotype 'sjonnie' probeert te vinden?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:33 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Als je dat zelf niet weet vrees ik het ergste
Kyliequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:48 schreef Zander het volgende:
"Ja, de muziek is niet zo goed, maar 't is wel een lekker wijf".
Dat is echt een tenenkrommer, ja..
Wat een natuurlijke combinatie vormt met "die cd's kunnen wel goedkoper, want al die artiesten verdienen al zoveel"quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:36 schreef kamagurka het volgende:
OF: "jij vind het misschien kutmuziek, maar hij verdient wel meer dan jou!"-mensen![]()
![]()
Lees de reactie boven je van zander, als jij geregeld dat soort opmerkingen plaatst ben je idd een "sjon"quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:52 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
De TS vraagt volgens mij om users die de naam Dinand van #Muziek mag dragen. Daarmee ga ik er van uit dat je het stereotype 'sjonnie' probeert te vinden?
Ow, een muziekprotocol...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:54 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Lees de reactie boven je van zander, als jij geregeld dat soort opmerkingen plaatst ben je idd een "sjon"
Zijn gescheiden muziekforum idee was daarentegen wel top natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:58 schreef Litpho het volgende:
Ontopic: wat mij betreft is er niemand die de eer meer verdient dan LoekB (in één van zijn vele incarnaties).
Zowel het idee aanleveren als anderen motiveren was wel knap jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:04 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Zijn gescheiden muziekforum idee was daarentegen wel top natuurlijk.![]()
Nee, een "sjon". Wel lezen he?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:56 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ow, een muziekprotocol...![]()
jouw genade betekent nietsquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:25 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Nee, een "sjon". Wel lezen he?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:58 schreef Litpho het volgende:
Ontopic: wat mij betreft is er niemand die de eer meer verdient dan LoekB (in één van zijn vele incarnaties).
JAM.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:30 schreef Zander het volgende:
Hoe heette die ezel met z'n "alternatieve gitaartopic" ook alweer?
Gezapig he? Dan nomineer ik bij deze Seborik als Dinand van MUZ. Eerst topics "doodmodden" als je in een topic durfde te zeggen dat je en band niet leuk vond en nu na een jaar of zo gaan klagen dat er geen pit meer in zit.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:07 schreef Seborik het volgende:
Ik verveel me inderdaad. Ik mis een beetje de pit overal. Het is een grote gezapige hoop. Als je een band niet leuk vind, moet je je bek maar houden. Een beetje geinen is er niet meer bij. Dat mis ik.
Haha, dat heb ik nooit gezegd. Ik heb altijd gezegd dat je overal mag reageren, zolang je dat normaal doet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:35 schreef Weakling het volgende:
[..]
Gezapig he? Dan nomineer ik bij deze Seborik als Dinand van MUZ. Eerst topics "doodmodden" als je in een topic durfde te zeggen dat je en band niet leuk vond en nu na een jaar of zo gaan klagen dat er geen pit meer in zit.
*Weakling wil de boel best wel weer eens opschudden*
Dat was ook erg, ja.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:35 schreef Z het volgende:
En wie wilde z'n muziek nou ook alweer niet delen met anderen?
die weten van zichzelf dat ze belachelijk zijn, natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:44 schreef Zander het volgende:
Ik moet zeggen dat de "Goth-politie" die in al die semi-gothic topics opduikt ook wel lichtelijk vermoeiend is, af en toe. Hoewel het meestal wel met de nodige humor wordt gebracht..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |