abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21240569

Welke user is de grootste janksmoel van het muziekforum en verdient terecht de naam Dinand van Fok?

Nomineer hem of haar hier!
pi_21240580
Kane is cool trouwens
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  donderdag 12 augustus 2004 @ 19:50:15 #3
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_21240582
Seborik
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_21240614
Kane sucks monkeyballs.

Dinand van Kane is een janksmoel.....
  donderdag 12 augustus 2004 @ 19:53:55 #5
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_21240665
god heb je het daar nog over
wat mij betreft ben jij de enige kandidaat
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  donderdag 12 augustus 2004 @ 19:54:08 #6
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_21240669
Lord Dreamer.

Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  Moderator donderdag 12 augustus 2004 @ 19:54:25 #7
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_21240679
hmmmm nadenkt ...
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 12 augustus 2004 @ 19:56:35 #8
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_21240719
Kane is echt wel cool, alleen Dominant moet echt zn bek houden en zingen ipv praten...

Verder ontopic... De grootste janker in t muziek forum?? Who Cares in godsnaam... Verveel je je ofzo???
FF schopje naar ONZ wat mij betreft, dan komt Inso vanzelf wel met de slotjesdoos
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  Moderator donderdag 12 augustus 2004 @ 19:57:45 #9
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_21240745
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 19:56 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Kane is echt wel cool, alleen Dominant moet echt zn bek houden en zingen ipv praten...

Verder ontopic... De grootste janker in t muziek forum?? Who Cares in godsnaam... Verveel je je ofzo???
FF schopje naar ONZ wat mij betreft, dan komt Inso vanzelf wel met de slotjesdoos
ow god Janksmoel !!!!

* Bosbeetle nomineert mrSpliffy !
pi_21240981
Ik verveel me inderdaad. Ik mis een beetje de pit overal. Het is een grote gezapige hoop. Als je een band niet leuk vind, moet je je bek maar houden. Een beetje geinen is er niet meer bij. Dat mis ik.
pi_21241090
Precies, je mag in het Coldplay-topic niet roepen dat ze in bed urinerende Thom Yorke-adepten met sentimentele rotliedjes voor studentikoze vrouwtjes zijn...

Of dat Muse al jaren alleen maar Paranoid Android en The Bends wil naspelen....

Of dat Radiohead met Kid A en alles daar na alleen maar masturbatieplaten voor bandleden heeft gemaakt...

Of dat Travis net zulke janksmoelen in de band heeft als Dinand.

En dat mensen The Zombies uit het 60's toernooi schieten is al helemaal een teken dat we hier goed fout bezig zijn.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_21241161
Vergeet de geweldige Doc over 2Pac-topics niet!
pi_21241182
Ja, en al die Blöfjes...

En waarom krijgen mijn topics pas na een half jaar een paar bescheiden replies? Het is allegaar niks, Sebbo. En André wordt ook nog doof.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 12 augustus 2004 @ 20:15:52 #14
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_21241190
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 20:07 schreef Seborik het volgende:
Ik verveel me inderdaad. Ik mis een beetje de pit overal. Het is een grote gezapige hoop. Als je een band niet leuk vind, moet je je bek maar houden. Een beetje geinen is er niet meer bij. Dat mis ik.
tuurlijk mag geinen wel, maar doe dat in onzin.
je verpest het met bepaalde posts voor anderen, dat die daar niet van gediend zijn is logisch.

nou zal het verder aan me reest roesten hoe het er in MUZ aan toegaat, ik kom hier nooit, maar
je moet niet raar opkijken als mensen willen dat je je (on)gein in het daarvoor bestemde forum doet.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_21241196
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 20:11 schreef methodmich het volgende:
Precies, je mag in het Coldplay-topic niet roepen dat ze in bed urinerende Thom Yorke-adepten met sentimentele rotliedjes voor studentikoze vrouwtjes zijn...

Of dat Muse al jaren alleen maar Paranoid Android en The Bends wil naspelen....

Of dat Radiohead met Kid A en alles daar na alleen maar masturbatieplaten voor bandleden heeft gemaakt...

Of dat Travis net zulke janksmoelen in de band heeft als Dinand.
Roepen ze dat allemaal hier?

Nah, prachtig toch?

Tjonge, men kan toch wel relativeren? Niet zo snel op de teentjes getrapt zijn.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  donderdag 12 augustus 2004 @ 20:16:26 #16
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_21241206
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 20:11 schreef methodmich het volgende:

En dat mensen The Zombies uit het 60's toernooi schieten is al helemaal een teken dat we hier goed fout bezig zijn.
het spijt me, ik ken ze niet
De Narcis van Gabon
  Moderator donderdag 12 augustus 2004 @ 20:16:53 #17
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_21241221
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 20:15 schreef twiFight het volgende:

[..]

je verpest het met bepaalde posts voor anderen, dat die daar niet van gediend zijn is logisch.

nou zal het verder aan me reest roesten hoe het er in MUZ aan toegaat, ik kom hier nooit, maar
je moet niet raar opkijken als mensen willen dat je je (on)gein in het daarvoor bestemde forum doet.
en nog een nominatie voor janksmoel
pi_21241236
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 20:15 schreef methodmich het volgende:
Ja, en al die Blöfjes...

En waarom krijgen mijn topics pas na een half jaar een paar bescheiden replies? Het is allegaar niks, Sebbo. En André wordt ook nog doof.
En je mag niet eens zeggen dat Dreetje nu moet schrijven, bah.
  donderdag 12 augustus 2004 @ 20:19:30 #19
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_21241279
Zo zo Seborik ben t gewoon met je eens...

Tis allemaal beetje gezapig ja... Ziten ook veelste veel ettertjes bij die gelijk gaan huilen en tieren..
Dat zijn de zelfde mannetjes als vroeger die riepen: Weeeheee ik mag niet nat worden van me moeehoeederrr Weeeheeeee

Tja eigen mening vormen is ook moeilijk hoor tegenwoordig... Je zal buiten de massa vallen Wooww

En dat hokjes gedrag haat ik ook,,, jij bent alto en jij bent skater en jij bent zus en jij zo...
Doe lekker waar je zelf zin in hebt en als ik iets KUT vindt dan vindt ik dat KUT ( dt ik weet t ff nie lol )

Zoowww valt er nog wat te relluh!!!?????
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_21241294
Juist. Eigenlijk moet er een nieuw front komen!
www.thuisuiteten.nl
pi_21241316
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 20:15 schreef twiFight het volgende:

[..]

Verpesten is een groot woord. Het is eigenlijk een schreeuw door een bibliotheek. Er wordt soms zo fel en compleet belachelijk gereageerd wanneer je iets niet goed vindt. Het is nog altijd een discussieforum. Natuurlijk moet je fatsoenlijk kritiek kunnen blijven leveren op een band. Kritiek maakt de mens. Zowel positieve als negatieve. Als ik alleen maar positieve kritiek zou krijgen, zou ik veel minder doen dan nu het geval is op bepaalde vlakken.

En geinen in de trend van muziek he, de lollige post.
pi_21241323
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 20:16 schreef PogueMahone het volgende:

[..]

het spijt me, ik ken ze niet
Ga gauw op zoek naar Odessey & Oracle, is vast wel ergens goedkoop te vinden. Ik heb de feesteditie, dan spelen ze de hele cd 2 x en bepaalde nummers zelfs 3 x.
www.thuisuiteten.nl
pi_21241341
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 20:20 schreef Seborik het volgende:

[..]

Verpesten is een groot woord. Het is eigenlijk een schreeuw door een bibliotheek. Er wordt soms zo fel en compleet belachelijk gereageerd wanneer je iets niet goed vindt. Het is nog altijd een discussieforum. Natuurlijk moet je fatsoenlijk kritiek kunnen blijven leveren op een band. Kritiek maakt de mens. Zowel positieve als negatieve. Als ik alleen maar positieve kritiek zou krijgen, zou ik veel minder doen dan nu het geval is op bepaalde vlakken.

En geinen in de trend van muziek he, de lollige post.
Precies, ik heb het wel eens gehad in het Coldplay-topic. Kreeg gelijk de Fair Trade wind van voren.
www.thuisuiteten.nl
pi_21241353
Ik moet trouwens eerlijk bekennen, MM, dat ik de Zombies ook niet ken, tenzij ze op de Nuggets boxen staan.
  donderdag 12 augustus 2004 @ 20:22:20 #25
19974 Schuldige_Omstander
Ga maar veilig op pad, mensen
pi_21241358
die lui die altijd vuurspuigen als het over Grunge gaat, omdat deze stroming hun favoriete (ontspoorde) heavy metal hebben doen verdwijnen. (tijdelijk)
[quote]Op maandag 8 mei 2006 @ 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')