ow godquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:56 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Kane is echt wel cool, alleen Dominant moet echt zn bek houden en zingen ipv praten...
Verder ontopic... De grootste janker in t muziek forum?? Who Cares in godsnaam... Verveel je je ofzo???
FF schopje naar ONZ wat mij betreft, dan komt Inso vanzelf wel met de slotjesdoos
tuurlijk mag geinen wel, maar doe dat in onzin.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:07 schreef Seborik het volgende:
Ik verveel me inderdaad. Ik mis een beetje de pit overal. Het is een grote gezapige hoop. Als je een band niet leuk vind, moet je je bek maar houden. Een beetje geinen is er niet meer bij. Dat mis ik.
Roepen ze dat allemaal hier?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:11 schreef methodmich het volgende:
Precies, je mag in het Coldplay-topic niet roepen dat ze in bed urinerende Thom Yorke-adepten met sentimentele rotliedjes voor studentikoze vrouwtjes zijn...
Of dat Muse al jaren alleen maar Paranoid Android en The Bends wil naspelen....
Of dat Radiohead met Kid A en alles daar na alleen maar masturbatieplaten voor bandleden heeft gemaakt...
Of dat Travis net zulke janksmoelen in de band heeft als Dinand.
het spijt me, ik ken ze nietquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:11 schreef methodmich het volgende:
En dat mensen The Zombies uit het 60's toernooi schieten is al helemaal een teken dat we hier goed fout bezig zijn.
en nog een nominatie voor janksmoelquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:15 schreef twiFight het volgende:
[..]
tuurlijk mag geinen wel, maar doe dat in onzin.
je verpest het met bepaalde posts voor anderen, dat die daar niet van gediend zijn is logisch.
nou zal het verder aan me reest roesten hoe het er in MUZ aan toegaat, ik kom hier nooit, maar
je moet niet raar opkijken als mensen willen dat je je (on)gein in het daarvoor bestemde forum doet.
En je mag niet eens zeggen dat Dreetje nu moet schrijven, bah.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:15 schreef methodmich het volgende:
Ja, en al die Blöfjes...
En waarom krijgen mijn topics pas na een half jaar een paar bescheiden replies? Het is allegaar niks, Sebbo. En André wordt ook nog doof.
Verpesten is een groot woord. Het is eigenlijk een schreeuw door een bibliotheek. Er wordt soms zo fel en compleet belachelijk gereageerd wanneer je iets niet goed vindt. Het is nog altijd een discussieforum. Natuurlijk moet je fatsoenlijk kritiek kunnen blijven leveren op een band. Kritiek maakt de mens. Zowel positieve als negatieve. Als ik alleen maar positieve kritiek zou krijgen, zou ik veel minder doen dan nu het geval is op bepaalde vlakken.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:15 schreef twiFight het volgende:
[..]
tuurlijk mag geinen wel, maar doe dat in onzin.
je verpest het met bepaalde posts voor anderen, dat die daar niet van gediend zijn is logisch.
nou zal het verder aan me reest roesten hoe het er in MUZ aan toegaat, ik kom hier nooit, maar
je moet niet raar opkijken als mensen willen dat je je (on)gein in het daarvoor bestemde forum doet.
Ga gauw op zoek naar Odessey & Oracle, is vast wel ergens goedkoop te vinden. Ik heb de feesteditie, dan spelen ze de hele cd 2 x en bepaalde nummers zelfs 3 x.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:16 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
het spijt me, ik ken ze niet
Precies, ik heb het wel eens gehad in het Coldplay-topic. Kreeg gelijk de Fair Trade wind van voren.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:20 schreef Seborik het volgende:
[..]
Verpesten is een groot woord. Het is eigenlijk een schreeuw door een bibliotheek. Er wordt soms zo fel en compleet belachelijk gereageerd wanneer je iets niet goed vindt. Het is nog altijd een discussieforum. Natuurlijk moet je fatsoenlijk kritiek kunnen blijven leveren op een band. Kritiek maakt de mens. Zowel positieve als negatieve. Als ik alleen maar positieve kritiek zou krijgen, zou ik veel minder doen dan nu het geval is op bepaalde vlakken.
En geinen in de trend van muziek he, de lollige post.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |