je gebruikt: [img] en dan hier je url [/img]quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:34 schreef LarZje het volgende:
Hoe plaats je een plaatje
quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:42 schreef LarZje het volgende:
Hoi,
Ik wil graag als het kan een animatie van de vrouw op dit plaatje. Ik heb het zelf geprobeerd, maar ik krijg het niet scherp.
http://www.digitalfog.com/images/beer.jpg
Ik heb er nu zelf wat mee zitten kloten, en toen is er mij huidige icon uitgekomen. Zoiets moet het worden, alleen dan scherper als mijn huidige iconquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 10:30 schreef ThomasBerge het volgende:
Kan iemand deze tot een FOK!-formaat avatar maken?
[afbeelding]
zo had ik het eerst ook geprobeerd alleen vond ik dat het gezicht erg klein werd, maar goed. ik kan trouwens waar ik nu zit pics niet verscherpen dus als iemand zo aardig wil zijn...quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:38 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik heb er nu zelf wat mee zitten kloten, en toen is er mij huidige icon uitgekomen. Zoiets moet het worden, alleen dan scherper als mijn huidige icon
Jongen die zijn geweldig!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:48 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Zijn mijn creaties tegenwoordig niet goed genoeg meer?
quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:38 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik heb er nu zelf wat mee zitten kloten, en toen is er mij huidige icon uitgekomen. Zoiets moet het worden, alleen dan scherper als mijn huidige icon
quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:53 schreef Qwea het volgende:
Haaaaaaaaaaaaallo ! EhmIk zou graag weer een nieuw icon willen.
eisen : Mn naam moet erin.
Ik wil iets leuks, iets flitsend ( niet te ) Iets opvallends ( ook niet te ) Iets cools
Al vast bedankt
Q
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:34 schreef Dylan Dog het volgende:
Oke, kan het proberen. Ik zoek een Animated icoontje met daarin:
- mijn gewonnen VBL-Awards (zie hiernaast);
- en Batistuta.
Ik heb al vanaf dag 1 Batistuta in veel verschillende vormen.
quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:05 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
[afbeelding]
je vond dit wel niet echt de moeite, maar ik heb geen tijd nu... misschien kan One_Punch_Mickey iets beters maken.
Bedankt! Het-Gele-Tekenquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:00 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
[afbeelding]
of
[afbeelding] (niet uploadbaar, maar je mag deze url gebruiken)
of je neemt een mindere kwaliteit en wel upploadbaar:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:14 schreef SunChaser het volgende:
Nav mijn column (zie sig) zou ik graag hier een fragment van willen. Kan iemand die voor me maken?
http://media3-download.ho(...)rken-dader-breed.wmv
Ik zag je post wel (elke keer) maar ik kan geen wmv file omzetten naar gif, sorry.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:50 schreef SunChaser het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik zou graag mijn icoon hebben in bewegende stijl. Dat de code van the matrix omhoog beweegt. Maakt niet veel uit of het een andere basis is. Ik ga nog zelf een statisch matrix ding maken, bewegend maken kan ik nog niet. Mijn eigen matrix ontwerp komt er snel aan. Alles op zijn tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |