Goed idee om een soort WIP-achtig topic te openen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:32 schreef m-niki het volgende:
TS begint:
Dit is een foto die ik al heel lang heb liggen. Ik heb ooit een reeks foto's gemaakt van een bos tulpen die ik hier had staan. Sommige "hadden" "het" wel, maar bijvoorbeeld onderstaande foto heeft het op de een of andere manier niet. Of het nou ligt aan de geringe scherpte, de kleuren of het licht..ik weet het niet. Ik heb alles al geprobeerd in photoshop, maar ik krijg hem gewoon niet op die manier dat je zegt "wauw!!!"...ligt het dan misschien aan het onderwerp zelf??
Iemand tips??
[afbeelding]
Er valt geen licht op de tulp of op de groene bladeren, de groene bladeren lijken net groente, het maakt de foto niet spannend. Kan je niks aan shoppen me dunkt.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:32 schreef m-niki het volgende:
TS begint:
Dit is een foto die ik al heel lang heb liggen. Ik heb ooit een reeks foto's gemaakt van een bos tulpen die ik hier had staan. Sommige "hadden" "het" wel, maar bijvoorbeeld onderstaande foto heeft het op de een of andere manier niet. Of het nou ligt aan de geringe scherpte, de kleuren of het licht..
he, dat vind ik nou juist wel! Eigenlijk heeft iedereen altijd wel "een idee".. soms is het ook gevoelsmatig..ik zou graag zien dat dit topic zeer laagdrempelig is en dat niet alles in hoogdravende taal moet zijn, wat fotografisch gezien in perfecte staat is..als je maar niet zegt: ik vind het niets...want daar zou je de maker niet veel mee op laten schieten.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:34 schreef Ymke het volgende:
...., verder ben ik nog lang niet capabel om tips te geven
Misschien een felblauwe kleur als achtergrond? (of zou het dan te windowsXP achtig worden?)quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:43 schreef m-niki het volgende:
[..]
he, dat vind ik nou juist wel! Eigenlijk heeft iedereen altijd wel "een idee".. soms is het ook gevoelsmatig..ik zou graag zien dat dit topic zeer laagdrempelig is en dat niet alles in hoogdravende taal moet zijn, wat fotografisch gezien in perfecte staat is..als je maar niet zegt: ik vind het niets...want daar zou je de maker niet veel mee op laten schieten.
Juist wat jij zegt over mijn foto zijn handige dingen (fletsheid enzo)
Achtergrond is een goede jongens! Zo had ik het nog niet eens gezien..eigenlijk vloekt de achtergrond een beetje met de kleur van de tulp...thanks!
Ja maar nu vind ik hem wel iets TE gefotosoept uit zien :Squote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:02 schreef haaahaha het volgende:
Een beetje prutsen en je komt een heel end.
[afbeelding]
het meest storende vind ik eigenlijk de groene bladeren bie voor de hoofdtulp zitten en zo de kleurstelling doorbrekenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:32 schreef m-niki het volgende:
TS begint:
Dit is een foto die ik al heel lang heb liggen. Ik heb ooit een reeks foto's gemaakt van een bos tulpen die ik hier had staan. Sommige "hadden" "het" wel, maar bijvoorbeeld onderstaande foto heeft het op de een of andere manier niet. Of het nou ligt aan de geringe scherpte, de kleuren of het licht..ik weet het niet. Ik heb alles al geprobeerd in photoshop, maar ik krijg hem gewoon niet op die manier dat je zegt "wauw!!!"...ligt het dan misschien aan het onderwerp zelf??
Iemand tips??
[afbeelding]
door te belichten op de lucht maar dan is je voorgrond weg.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:32 schreef Teerwater het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze foto's had ik ook al in een ander topic geplaatst. Iemand tips? Zelf ben ik wel tevreden. Hoe kan ik voorkomen dat de lucht die elektriciteitskabels 'opvreet'???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |