abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21285026
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 16:04 schreef trueno het volgende:
er zal ast we een white man skin komen.
Hoop ik.
waarom ?
verpest wel de sfeer van het spel
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_21285880
quote:
Hoop ik.
Waarom wil je niet met een neger spelen?
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 18:15:48 #53
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_21286829
w0000000t!!

-CJ can play basketball to keep fit. !!!
-The better CJ looks, the more positive comments he'll recieve from passing pedestrians, and the more respect he'll earn.
-After gaining a certain level of respect, you can wear gang colors.
-Whilst wearing gang colours will increase your respect level from fellow gang members, rival gangs and police will identify you much quicker, and attack.
-Some missions require you to wear particular clothing, in order to succeed.
-You can keep all of the clothes that you buy. This can be done by searching through your closet in the safe house. This also gives you the ability to mix and match different clothing.
-CJ can break into homes, steal valuables, and sell them to a fence.
-Robbing homes is almost like the new "R3" missions. Holding down the right analog stick, when in the necessary vehicle(s), will toggle these missions.
-You can purchase a ski mask or a balaclava for robbing homes. (Both are available for purchase at a local sporting shop, for a reasonable price).
-You'll be able to obtain better and more expensive goods at rich homes in Vinewood/Rodeo, although robbing smaller homes, is much easier, and not as risky.
-Robbery missions may only take place at night.
If you rob a home during the middle of the night, chances are you'll find the owner sound asleep. If not, make sure he doesn't get to his telephone and call the police. You can also enter homes through the window.
-As soon as you equip yourself with a ski mask or balaclava, you'll enter into a sneaking mode, causing you to move about more quietly than usual.
-Whilst robbing, a noise meter will appear, and should that meter reach a certain level, you'll have some very un-wanted attention coming your way.
-Rockstar confirmed that San Andreas will feature some new audio technology, making for realistic contextual audio distortions.

Nieuwe screens:

zaterdag 14 augustus 2004 @ 18:19:59 #54
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_21286890
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 09:57 schreef Chocobo het volgende:
Nieuwe screens

[afbeelding]
Ik zie daar een vliegtuig, en tis zeker weten groter dan een Dodo... zou ie flyable zijn?
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 18:24:10 #55
4180 Hare
Come fly with me!
pi_21286972
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 18:15 schreef Evil_Koekje het volgende:
w0000000t!!
Shit zeg, je kan bijna geen originele reacties meer bedenken om te zeggen hoe vet het allemaal klinkt!

Is iig beter dan sex
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 18:27:20 #56
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_21287023
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 18:24 schreef Hare het volgende:

[..]

Shit zeg, je kan bijna geen originele reacties meer bedenken om te zeggen hoe vet het allemaal klinkt!

Is iig beter dan sex
I know, kmoet echt een nieuw woord voor al die vette shit gaan bedenken... Maar waarschijnlijk is het enige "woord" dat de lading dekt GTA San Andreas..
pi_21287456
quote:
-Rockstar confirmed that San Andreas will feature some new audio technology, making for realistic contextual audio distortions.
WATTE? realistic contextual audio distortions? whats das?

Voor de rest
Die huizen steel missies worden echt zo gaaf!! Deze game is gewoon een mix van het beste van het beste uit de game wereld! Niet te geloven wat je allmeaal kan doen/zien/horen.... Just Mind Blowing! Het enige achterhaalde zijn de graphics...mja. Dat merk je bij deze game toch niet.
can't wait..................................
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:53:09 #58
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_21288736
quote:
Hoop ik.
waarom? zwart is ook fijn
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 20:39:12 #59
55249 Pun
Roving Gun
pi_21289825
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 18:49 schreef menesis het volgende:

[..]

WATTE? realistic contextual audio distortions? whats das?
Dat het geluid verandert afhankelijk van de omgeving. Zoals wanneer je in de badkamer komt, dat alles veel holler klinkt, en zo, dat idee.
Weet niet of je ooit wel eens van EAX hebt gehoord (op verschillende geluidskaarten zit EAX ondersteuning), dat is hetzelfde.
Alleen staat EAX dan voor Environmental Audio X<nogiets>
=S=
RG_Punisher
Afgetreden Roving Guns America's Army Commanding Officer
"Wanting to be someone else is a waste of the person you are."-Kurt Cobain.
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 20:55:57 #60
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_21290274
tja, ik koop hem voor de PC en zo.
Ach, ik neem CJ wel, is lekker leuk om als neger een huis leeg te halen
pi_21290332
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 20:55 schreef speedfreakssj het volgende:
tja, ik koop hem voor de PC en zo.
Ach, ik neem CJ wel, is lekker leuk om als neger een huis leeg te halen
Ik koop deze GTA, net zoals alle andere, voor de PC

En huisjes leegroven lijkt me ubervet, alleen wel redelijk makkelijk, aangezien er toch geen hond naar een dood iemand fluit.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 21:04:34 #62
62182 Georges
That's the shit
pi_21290502
Ik denk dat als die voor pc uitkomt de graphics zeker wel flink zullen worden geboost.
Ziet er weer goed uit.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 21:19:48 #63
4180 Hare
Come fly with me!
pi_21290936
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 21:04 schreef Georges het volgende:
Ik denk dat als die voor pc uitkomt de graphics zeker wel flink zullen worden geboost.
Ziet er weer goed uit.
Misschien moet ik dan zelfs maar eens aan een nieuwe grafische kaart gaan denken.

Of zal die nog wel redelijk draaien op de 9600XT

?
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 21:29:16 #64
62182 Georges
That's the shit
pi_21291196
Ik heb zelf een 9600 Pro en die kaart is wel ok. Voor Vice is ie snel genoeg.
Ik denk wel dat tegen de tijd dat San Andreas op de pc uitkomt de graphics een stuk beter zullen zijn.

Je zal het dan wel kunnen draaien, maar voor de 'eye candy' zal een snellere kaart nodig zijn.
Misschien dat ik tegen die tijd een 9800XT koop, die kosten dan een stuk minder.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_21293687
Ik wil mijn pc zeker upgraden voor GTA: San Andreas.
En ik zal het spel voor de PC zeker kopen. Ik heb nu GTA2, GTA3, GTA Vice City. WIl graag nog GTA1 ook, dan heb ik de complete set.
Ik speel Vice City trouwens nog vaak, gewoon want rondtoeren enzo, ik vind het wel vet. En dat San Andreas zoveel keer groter is dan Vice CIty, k had nu al moeite om alles van buiten te leren
pi_21294089

Dit is dus precies als Manhunt.
  zondag 15 augustus 2004 @ 00:36:26 #67
55249 Pun
Roving Gun
pi_21295202
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 23:16 schreef Flying het volgende:
En ik zal het spel voor de PC zeker kopen. Ik heb nu GTA2, GTA3, GTA Vice City. WIl graag nog GTA1 ook, dan heb ik de complete set.
Je vergeet GTA London, nep fan
=S=
RG_Punisher
pi_21295205
geforce 2 werkt easy met dit spel, 450 mhz zal ook oke zijn ik heb ook een supermoederbord... stel dat hij niet zal draaien dan heb ik altijd nog m'n xbox
pi_21295231
lol tegelijk in dezelfde minuut gepost..

hij vergeet ook de gta 2 versie voor op de gameboy color
pi_21295379
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 23:16 schreef Flying het volgende:
Ik speel Vice City trouwens nog vaak, gewoon want rondtoeren enzo, ik vind het wel vet. En dat San Andreas zoveel keer groter is dan Vice CIty, k had nu al moeite om alles van buiten te leren
Ik vind gta ook 1 v/d beste series ooit, maar om ze nu te gaan verzamelen...

Ik zelf heb gta3 en VC en ga SA ook zeker kopen, maar die oudere gta's...

bv. gta1 die heb ik op de pc, maar of ik die ooit speel.....

De oude GTA's speel je toch niet meer, dus waarom verzamelen.
  zondag 15 augustus 2004 @ 01:13:45 #71
55249 Pun
Roving Gun
pi_21295751
Kheb GTA 1, GTA london, beide op de PC
GTA 2 op de PC en op de PSX
GTA 3 en GTA VC op de PC
En daar zal zeker GTA SA bijkomen

Gewoon door de jaren gekocht

En waarom verzamelen? Misschien vind ie het leuk om de roots te ontdekken van het spel (vind het nog steeds jammer dat die boedhisten er niet meer inzitten, hehe).
=S=
RG_Punisher
pi_21295930
mensen die geen ps2 kopen voor san andreas zijn nepfans, wat kost dat ding nou helemaal, je krijgt er iniedergeval je game een jaar eerder voor, en de gameplay vind ik persoonlijk een stuk beter @ ps2 dan op de pc. ook heb je dat geleuter van dat hij het niet doet op je pc omdat je software brak is niet op een ps2 of box

(box misschien nog wel lang leve micro$hit)
Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
pi_21296265
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 01:26 schreef MrSkyline het volgende:
mensen die geen ps2 kopen voor san andreas zijn nepfans, wat kost dat ding nou helemaal, je krijgt er iniedergeval je game een jaar eerder voor, en de gameplay vind ik persoonlijk een stuk beter @ ps2 dan op de pc. ook heb je dat geleuter van dat hij het niet doet op je pc omdat je software brak is niet op een ps2 of box

(box misschien nog wel lang leve micro$hit)
--==LOL==--, waarom zou ik "omdat hij eeder op de ps2 uitkomt" een ps2 aan zou gaan schaffen terwijl ik al een xbox heb en eventueel m'n pc voor vétte mods, skins, cars etc. etc. ik ga zeker niet voor die paar maandjes eerder een ps2 aanschaffen om die game eerder te hebben, ik haat de graphics op de ps2, ik heb het gezien bij gta 3/vice city en driv3r hoe lelijk dat gewoon is vergeleken met de xbox.... ik weet toch wel 100 % zeker dat dat gedoe met rockstar en xbox over zal zijn en dat zo snel mogelijk na de launche van san andreas ook op de xbox zal verschijen
Btw, de controller "voor mij" suckt gewoon van de ps2, geef mij dan maar de big xbox controller die veel lekkerder in de hand zit of eventueel de S controller
  zondag 15 augustus 2004 @ 02:18:13 #74
55249 Pun
Roving Gun
pi_21296482
PS2: slechtere graphics, slechtere controls.

Nee geef mij maar lekker een PC-tje, waar ik lekker met de muis kan richten

Is mijn mening maar.

+ daar komt bij dat ik al mijn spaarcentjes van het afgelopen jaar werken, al kwijt ben in die school die ik nu gaan doen
=S=
RG_Punisher
pi_21297202
Ach ja; ik heb nu toch al een PS2 staan, dus koop m wel meteen daarvoor. Kan ook niet echt meer wachten. Ik denk trouwens niet dat SA op de PC veel mooier wordt dan Vice op de PC. Ik denk gewoon dat Rockstar daar de moeite niet voor neemt. (ze zullen wel eerst vakantie nemen )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')