waaromquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 16:04 schreef trueno het volgende:
er zal ast we een white man skin komen.
Hoop ik.
Waarom wil je niet met een neger spelen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 16:04 schreef trueno het volgende:
Hoop ik.
Shit zeg, je kan bijna geen originele reacties meer bedenken om te zeggen hoe vet het allemaal klinkt!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:15 schreef Evil_Koekje het volgende:
w0000000t!!
I know, kmoet echt een nieuw woord voor al die vette shit gaan bedenken... Maar waarschijnlijk is het enige "woord" dat de lading dekt GTA San Andreas..quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:24 schreef Hare het volgende:
[..]
Shit zeg, je kan bijna geen originele reacties meer bedenken om te zeggen hoe vet het allemaal klinkt!
Is iig beter dan sex![]()
WATTE? realistic contextual audio distortions? whats das?quote:-Rockstar confirmed that San Andreas will feature some new audio technology, making for realistic contextual audio distortions.
waarom? zwart is ook fijnquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 16:04 schreef trueno het volgende:
Hoop ik.
Dat het geluid verandert afhankelijk van de omgeving. Zoals wanneer je in de badkamer komt, dat alles veel holler klinkt, en zo, dat idee.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:49 schreef menesis het volgende:
[..]
WATTE? realistic contextual audio distortions? whats das?
Ik koop deze GTA, net zoals alle andere, voor de PCquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:55 schreef speedfreakssj het volgende:
tja, ik koop hem voor de PC en zo.
Ach, ik neem CJ wel, is lekker leuk om als neger een huis leeg te halen
Misschien moet ik dan zelfs maar eens aan een nieuwe grafische kaart gaan denken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:04 schreef Georges het volgende:
Ik denk dat als die voor pc uitkomt de graphics zeker wel flink zullen worden geboost.
Ziet er weer goed uit.
Je vergeet GTA London, nep fanquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:16 schreef Flying het volgende:
Ik wil mijn pc zeker upgraden voor GTA: San Andreas.
En ik zal het spel voor de PC zeker kopen. Ik heb nu GTA2, GTA3, GTA Vice City. WIl graag nog GTA1 ook, dan heb ik de complete set.
Ik vind gta ook 1 v/d beste series ooit, maar om ze nu te gaan verzamelen...quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:16 schreef Flying het volgende:
Ik wil mijn pc zeker upgraden voor GTA: San Andreas.
En ik zal het spel voor de PC zeker kopen. Ik heb nu GTA2, GTA3, GTA Vice City. WIl graag nog GTA1 ook, dan heb ik de complete set.
Ik speel Vice City trouwens nog vaak, gewoon want rondtoeren enzo, ik vind het wel vet. En dat San Andreas zoveel keer groter is dan Vice CIty, k had nu al moeite om alles van buiten te leren
--==LOL==--, waarom zou ik "omdat hij eeder op de ps2 uitkomt" een ps2 aan zou gaan schaffen terwijl ik al een xbox heb en eventueel m'n pc voor vétte mods, skins, cars etc. etc. ik ga zeker niet voor die paar maandjes eerder een ps2 aanschaffen om die game eerder te hebben, ik haat de graphics op de ps2, ik heb het gezien bij gta 3/vice city en driv3r hoe lelijk dat gewoon is vergeleken met de xbox.... ik weet toch wel 100 % zeker dat dat gedoe met rockstar en xbox over zal zijn en dat zo snel mogelijk na de launche van san andreas ook op de xbox zal verschijenquote:Op zondag 15 augustus 2004 01:26 schreef MrSkyline het volgende:
mensen die geen ps2 kopen voor san andreas zijn nepfans, wat kost dat ding nou helemaal, je krijgt er iniedergeval je game een jaar eerder voor, en de gameplay vind ik persoonlijk een stuk beter @ ps2 dan op de pc. ook heb je dat geleuter van dat hij het niet doet op je pc omdat je software brak is niet op een ps2 of box
(box misschien nog wellang leve micro$hit)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |