Um. Kreeg hij dan niet gewoon te veel binnen?quote:Op donderdag 9 september 2004 10:30 schreef Anitra het volgende:
(..)
Ook viel me op dat djulian meer opgeeft als hij dus die combi voeding kreeg. Hij gaf dan echt meer dan een mondje terug, het was echt spugen en soms pas een half uur/ uurtje na de voeding.
Het leuke is ook nog dat elke keer dat je denkt dat je doorhebt hoe het werkt, baby het schema volkomen op z'n kop zetquote:Op donderdag 9 september 2004 10:10 schreef Sugar het volgende:
Vannacht uiteindelijk heel goed gegaan! Gisteravond heeft vriendje haar aan het slapen gekregen met pinken en kwam ze pas om 00.30 uur weer! In plaats van om 21.15 toen ze begon met "simmen"! Verder steeds om dedrie, drie en een half uur vannacht! Goed dus!!!
Ik heb 'm ook en heb alle andere draagdoeken/zakken enz. niet meer in gebruik sinds ik die slen heb. Super!!!!!quote:Op maandag 13 september 2004 10:18 schreef anneja het volgende:
Oja, en ik weet niet of je al een draagdoek hebt, maar het fijnst vond ik zo'n lange wikkelknoopdoek.
Rare borstvoeding heb jijquote:Op donderdag 9 september 2004 12:11 schreef anneja het volgende:
[..]
Tan- nog over die binding van pap, in moedermelk zit amylase (net als in speeksel trouwens), dat breekt zetmeel af. Dat is goed, want door die voorvertering zijn de voedingsstoffen beter opneembaar. Zetmeel is echter ook wat ervoor zorgt dat pap bindt. Voor biobim is dat niet anders dan voor andere soorten pap. Met mijn melk wordt biobim uiteindelijk ook dun, net als bambix-achtige pappen. Maar in beide gevallen duurt dat zo lang dat het grootste deel inmiddels in de baby in kwestie geschept is.
Anyway, je wist dit vast al en het is ook niet bere-interessant, maar ik dacht, ik verhelder toch maar eveb wat ik bedoel(waarom is er geen 'pat self' smiley
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |