Dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:00 schreef Monidique het volgende:
Potverdikkie, nu ik dit zo lees, denk ik er toch over na om ook maar een vriendin aan te schaffen.
doet jou schaamhaar slet het dan niet>quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:59 schreef JohnDDD het volgende:
whattup dre
ik zie het vaak in pr0n
www.swaffelen.tk voor meer informatiequote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
dat heet swaffelen
D'r hele kop, of alleen haar wangen?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:16 schreef Fixxxer het volgende:
Weet je, eigenlijk dient ervoor om in haar vagina te stoppen jongeman.
Ik weet het niet of het mij kickt om met me lul op de wangen van je vriendin te slaan, maar ja als het haar opwind wil ik het wel eens proberenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:57 schreef Dr.Dre het volgende:
Ik vind het kicken om met mijn harde lul op de wangen van mijn vriendin te slaan, terwijl ze op haar knieën voor me zit. Hebben meer mannen die kick? En vrouwen: is dit voor jullie ook opwindend? Mijn vriendin vindt dat zeker, ze houdt erg van licht onderdanige handelingen!
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:59 schreef JohnDDD het volgende:
whattup dre
ik zie het vaak in pr0n
Dat krijg je met die 2 Kg piercings van jou...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:17 schreef Disorder het volgende:
Mijn ex-vriendin ligt nog steeds in coma.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:19 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik weet het niet of het mij kickt om met me lul op de wangen van je vriendin te slaan, maar ja als het haar opwind wil ik het wel eens proberen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |