quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:14 schreef bugeye het volgende:
Hillary Duff is eigenlijk wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* bevestigt officieel zijn laatste post op Fok
vaarwel allen![]()
![]()
[afbeelding]
Hij vond het na precies 1 jaar Fok!ken wel genoeg!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:33 schreef Mister_Slide het volgende:
Waarom is 'ie weg?
Weggaanquote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:54 schreef PrivateRyan het volgende:
LUL! Wat doe je!
Ik zal het doorgevenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:58 schreef p-etr-a het volgende:
Dag bugeye!
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:01 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven
Ben zijn secretaris
Hij kan toch even een kloon aanmakenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:06 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Heb het doorgegeven.. En hij wil jullie bedanken! (maar dat gaat niet)
Dus bij deze!
Hij komt niet meer op FOk!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:13 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Hij kan toch even een kloon aanmaken
Ohja.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:13 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Hij komt niet meer op FOk!
En en en, hoe was je badquote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:18 schreef Conflict het volgende:
En nu deze
Maar, hij zou toch ff een kloon aan kunnen maken?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:13 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Hij komt niet meer op FOk!
Ik moest van Bugeye vertellen, dat jij je ijsje zelf mag houdenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:19 schreef jogy het volgende:
Okay, degene die als eerst de kloon van bugeye spot mag een ijsje ophalen bij mij thuis.
Dan wil ik hem welquote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:23 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Ik moest van Bugeye vertellen, dat jij je ijsje zelf mag houdenHij maakt never nooit een kloon aan!
Petra, LE-ZENquote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:55 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Hij vond het na precies 1 jaar Fok!ken wel genoeg!
Bugeye vertelde mij:quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:25 schreef p-etr-a het volgende:
NFS, de reden van het vertrek van bugeye is mij ontgaan. Weet jij die?
quote:reden was dat ik 1 jaar maar op fok wilde zitten.
En dat ik eigenlijk druk ben met andere dingen.
Af en toe op Fok heeft geen zin, want als ik eenmaal zit, zit ik de hele week
Dat had ik hem ook zo verteld! Maar gelukkig kan je hem wel zien op mijn forumquote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:32 schreef p-etr-a het volgende:
Oh sorry... nouja, als hij het beter vindt, hè, dan moet het maar zo zijn.
Uhu, en ik heb een piemel met 2 eikels.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:23 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Ik moest van Bugeye vertellen, dat jij je ijsje zelf mag houdenHij maakt never nooit een kloon aan!
geilquote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:34 schreef jogy het volgende:
Uhu, en ik heb een piemel met 2 eikels.
En het allerlaatste bericht wat ik voor hem neerzet hier op Fok!quote:ah, dan ga ik ook even gedag zeggen naar jullie allemaal:
Robertje, Little_Angel, NFSUndergroundII, Impry, Stiffmaster, Mister_Slide, McDavid, PrivateRyan, P-etr-a, Paxlie, Biertjuhhhh, Stefannn, Bupatih, melanie_the_miss, Conflict, jogy, Renesite, Dark_Killah, Boy_Snakeye,
en de rest van Fok
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:34 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Dat had ik hem ook zo verteld! Maar gelukkig kan je hem wel zien op mijn forum
Ik las het hardop en zei ''ik heb 2 piemels met 2 eikels''quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:34 schreef jogy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:34 schreef jogy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:35 schreef Mister_Slide het volgende:
NFSUndergroundII is z'n kloon!
Dat is aardig van 'mquote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:35 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Bugeye deelt dit mee:
[..]
En het allerlaatste bericht wat ik voor hem neerzet hier op Fok!
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:35 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Bugeye deelt dit mee:
[..]
En het allerlaatste bericht wat ik voor hem neerzet hier op Fok!
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:25 schreef Robertje het volgende:
Ik weet niet eens wie Bugeye is maar ik open gewoon een zwaai zwaai goodbye topic voor hem
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:38 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]Respect!
Hoi Mattt, goed hoor. Jij ook nog met Nina (als dat nog goed is)?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |