Sorry mijn vriend, als ik noodweer kon voorspellen dan kon je dat krijgenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:39 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
![]()
![]()
haar....quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Bij fleugel zal ik het dan zo erg kunnen maken dat lichtelijk 20 blikseminslagen bij hem voor de raam komt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
haar....![]()
Wow dan is het flink heftig geweestquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:10 schreef Evil-Cherry het volgende:
Oké dan, net een rijles gehad en we hebben even het Westland rondgereden; sloten zijn overstroomt en ze pompen water uit de riolering in het Oranjekanaal om het rioolstelsel te ontzien. In De Lier is ook het een en ander overstroomt.
De wolkbreuk van vannacht/vanmorgen was blijkbaar heftiger dan wat ik ervan heb meegekregen
ja t noodweer slaat/sloeg het midden van t land al een hele tijd overquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:12 schreef drelletje het volgende:
hier in de bilt was weer es helemaal niks... volgens mij, om 2 uur nog gewoon lekker weer en wat buitjes vanochtend.. En nu al geen onweer meer voor heeel wat maanden...
ja we vragen wel heel de tijd om bliksem hier... maar toch er vallen volgens mij heel wat doden nog per jaar...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Een collega van een vriend van mijn zijn zoontje is vanmorgen getroffen door de bliksem..... overledenVentje was 12 jaar....
Blijkbaarquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wow dan is het flink heftig geweest
nou volgens mij was het er wel tussen 16 juli en 1 augustus, iig dat heb ik vaag vernomen... maarja toen was ik net op vakantie.. en zelfs in zwitserland waar ik altijd bliksem zag! zelfs een keer toen we op de berg stonden en het echt heel snel opeens kwam en we naar benee moesten rennen en schuilen in een verlaten stalquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:13 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
ja t noodweer slaat/sloeg het midden van t land al een hele tijd over
Van meteonet. Windhoos?quote:Een actieve occlusie bevond zich deze ochtend boven het Waddengebied. Opmerkelijk was een windstoot rond 9 uur op Vlieland van 34 m/s, ofwel 122 km/uur.
Jee, klote zeg...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Een collega van een vriend van mijn zijn zoontje is vanmorgen getroffen door de bliksem..... overledenVentje was 12 jaar....
quote:Wetteroerlêst yn Fryslân, 13-8-2004
Rûnom yn Fryslân is freed wetteroerlêst
ûntstien troch alle rein dy't fallen is.
Yn Menameradiel stiene yn hast alle
doarpen strjitten blank. De gemeente
waard platbelle mei meldingen oer
wetteroerlêst. Neffens de gemeente hat
it yn 30 jier net sa slim west.
De wyk Hoedemakerspolder yn Dokkum is
der ûnderstrûpt en it sintrum fan
Surhústerfean stie ek blank. Yn Burgum
is in parkeargaraazje leechpompt en yn
Hurdegaryp sprong in rioellieding.
Ah...dat is kut zeg...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat is minder.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:12 schreef Rietvaerder het volgende:
ah okay!....quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ben blij dat iedereen Fries kan...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zuid-Afrikaans is het toch hequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Chinees komt meer in de richtingquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zuid-Afrikaans is het toch he![]()
kun je het niet lezen? Ik kom uit Eindhoven, maar kan het toch wel lezen hoor..quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:28 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Chinees komt meer in de richtingKortom; vertaling, ajb
Ik zal het wel even vertalenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:28 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Chinees komt meer in de richtingKortom; vertaling, ajb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |