De datum is voor Fok! een niets-bepalende factor hierin hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:18 schreef Xlarge het volgende:
ik ga een paar dvd's huren vrijdag , want FOK zal wel down gaan op vrijdag de 13de
Dan is je (on)geluk dat je busticket ineens in de fik vliegt ofzoquote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:19 schreef matjas het volgende:
Ik ga morgen op reis in een tourbus naar hongarije...... dus ik ben al dood
toch denk ik dat de kans vrijdag groter isquote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:19 schreef -SL- het volgende:
[..]
De datum is voor Fok! een niets-bepalende factor hierin hoor
kut.. dat mis ik, das dus typerend voor vrijdag de 13e he...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:41 schreef The_Shining het volgende:
Ik ben benieuwd hoe feestelijk de opening van de Olympische Spelen zal zijn morgen.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:50 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik doe graag alles wat je dood of veel ongeluk zou moeten betekenen, dat vind ik spannend
Mijn andere PC is de Videokaart en geluidskaart dood gegaan (blikseminslag)quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:01 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
CPU fan stopte zomaar even voor de gein.. Gelukkig leeft ie weer.
.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:03 schreef RealKnuckles het volgende:
Ik wilde net iemand bellen, IN GESPREK! Oh mijn godWat een pech toch weer vandaag
idd, awwwquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:07 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]: '(
Dan baal ik meerPC is in rook opgegaan na blikseminslag
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:19 schreef melanie_the_miss het volgende:
Nou ik moest eruit voordat ik kon bellen want de telefoon stekker zat er niet in!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:30 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
duidelijk het werk van der duivel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:33 schreef CybErik het volgende:
wil ik net gaan ontbijten, is de KAAS OP![]()
God heeft de pik op je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:39 schreef RealKnuckles het volgende:
Wil ik net gaan zonnen, is de zon weg
ja hequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:41 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
God heeft de pik op je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
hmmm als wij dood zijn gaan we hem hierom slaanquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:43 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
ja he![]()
![]()
agreedquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:44 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
hmmm als wij dood zijn gaan we hem hierom slaan
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:45 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
agreed![]()
![]()
Stay down!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:50 schreef kwintenstraler het volgende:
Is het nou het gevaarlijkste om 13:13 uur ?
Of moet ik nog tot 24:00 uur onder mijn bed blijven liggen ?
Hoe weet ik nou wanneer het weer veileig is![]()
Heb jij een pc onder je bed?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:50 schreef kwintenstraler het volgende:
Is het nou het gevaarlijkste om 13:13 uur ?
Of moet ik nog tot 24:00 uur onder mijn bed blijven liggen ?
Hoe weet ik nou wanneer het weer veileig is![]()
Meen je dat?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:56 schreef melanie_the_miss het volgende:
BULLSHIT!!!!!!!!!! heel die vrijdag de 13e
Past een lantaarn weleens rechtop in je huis?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:00 schreef Dirkh het volgende:
Vrijdag de 13-de vandaag? Je meent het niet!
Vanmorgen, ik moest een lantaarn kopen, die zowel op batterijen als op netstroom werkt.
Afijn, ik naar de kijkshop, zie een dingetje staan, 21 euro. Kon op een bijgeleverde accu en op netstroom. Ik denk, kat in het bakkie. Meenemen dat ding.
Thuis aangekomen, is het een lantaarn, die óf op netsroom gaat of op een accu. Dus, als je de accu wil opladen, moet ie op een aparte lader. Godver, daar heb ik niks aan. Hup, terug. Jochie achter de toonbank: Ja maar meneer, dit is een aanbieding en die mogen niet geruild worden.
Blaat blaat blaat. Boos kijkend kon ik hem toch zover krijgen om mijn geld terug te geven.
Zoekend naar een andere lantaarn kwam ik bij de praxis terecht. Aha, ze hebben er een. Die kon op beide, alleen er moesten batterijen in, geen accu. Kan mij dat schelen, doe mij er ook maar de batterijen bij.
Eenmaal thuis gekomen, lantaarn uit de verpakking gehaald, zit er geen adapter bij. Godver. En ze had me de verkeerde batterijen in mijn handen geduwd, het moesten 4 C batterijen zijn en ze heeft me vier stuks D batterijen in de maag gesplitst.
Omdat de praxis nogal ver van mijn huis is en ik in het centrum woon, besloot ik maar om naar de Harense smid te gaan, voor batterijen en een adapter.
Verkoper springt meteen op mijn nek, kan ik u ergens mee helpen?
Ja, ik wil een adapter hebben van 6 volt. "waar is het voor?" Ja, een lantaarn, nou goed.
"We hebben een universele, die past met de verschillende connectors op alles."
Mooi, doe die maar en 4 c, ik herhaal C batterijen. "welke zijn dat?" Dat zijn niet de dikste, maar die daar een maatje onder. "Oh, ik denk dat die op zijn, ik moet even in het magazijn kijken."
Tijdje wachten, komt ie met een hele doos met allemaal losse verpakkingen batterijen, "Hier moeten er vast nog wel wat in goede inzitten"
Kan mij het schelen, als ik ze maar heb, dacht ik, maar glimlachend naar de verkoper zeg ik dat ik blij ben dat ie nog wat heeft. (ik weet het, ik ben een slijmbal)
Thuisgekomen, batterijen er in, prima, dat werkt. Nu de adapter even testen, maar welke conector ik ook probeer, het is óf te groot óf te klein.
Ik heb de handoek in de ring gegooid, ik steek wel een kaars aan als ik licht wil hebben.
Vrijdag de dertiende? Hoe kom je erbij.
Ik doe af en toe heel hard sprinten om even te fokken en dan duik ik gauw weer onderquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:53 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Heb jij een pc onder je bed?![]()
![]()
kat in het zakkie dusquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:00 schreef Dirkh het volgende:
Ik denk, kat in het bakkie.
verwend neschtquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:42 schreef RiDo78 het volgende:
. En totdat er een nieuwe is moet ik OF slootwater uit de kraan drinken, of helemaal naar de receptie lopen waar de dichtstbijzijnde apparaat is.
*zucht*
Ja lekker heh... ik mag mij nu telkens gaan verwennen met 10 minuten extra pauze! (5 minuten heen, 5 minuten terug).quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
verwend nescht
oh al later zelfsquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:03 schreef paultjuhhh het volgende:
er is nix mis gegaan en het is toch best wel bijna 000 uur
blauwtje gelopenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:15 schreef hellmondunited het volgende:
ik heb mijn kop gestoten vandaag
ja alleen dan letterlijk.. best hard zon ladderquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:17 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
blauwtje gelopen![]()
kzie dat je nog moet tranenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:19 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ja alleen dan letterlijk.. best hard zon ladder
en ja t was gister
ja! zie je, zelfs na vrijdag de dertiende had ik nog pechquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:17 schreef paultjuhhh het volgende:
je bedoelt cker gister BTW
http://nu.nl/news.jsp?n=378257&c=122quote:Bijgelovige Roemeen sterft op vrijdag de 13e
Uitgegeven: 13 augustus 2004 22:55
BOEKAREST - Een bijgelovige Roemeen die op vrijdag de dertiende de deur niet uit wilde uit angst voor een ongeluk, is op die dag overleden nadat hij in de keuken was gestoken door een wesp. Dat heeft de politie van de midden-Roemeense stad Cluj gemeld.
De 54-jarige Florin Carcu had alle mogelijke voorzorgsmaatregelen getroffen. Hij had zijn werkgever zelfs om een vrije dag gevraagd wegens zijn bijgeloof.
Artsen van de EHBO in Cluj verklaarden dat Carcu was gestoken door een wesp van een in Roemenië zeldzame soort, die de bijnaam "de wolf" heeft. Een steek daarvan is uiterst giftig.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:20 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
kzie dat je nog moet tranen
een verleptopquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:53 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Heb jij een pc onder je bed?![]()
![]()
Huis niet ingestort!vquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Niks bijzonders gebeurd tot nu toe, misschien dat het huis om 5 voor 12 nog instort...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |