jah lijkt me welquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:45 schreef -Xerxes- het volgende:
Werkt een (bi)turbo op een rotatiemotor eik hetzelfde als op een "normale" motor?
ik weet de nieuw waarde er nie van maar het is wel veel geld voor een auto van elf jaar, maar het is aan de andere kant natuurlijk wel een collectors item hier in NLquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:44 schreef -Xerxes- het volgende:
Leuke auto ja
Wel veels te duur imo, die is 11 jaar oud?!
het is een rx-7 ...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:44 schreef -Xerxes- het volgende:
Leuke auto ja
Wel veels te duur imo, die is 11 jaar oud?!
Dat wel jaquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:49 schreef hifonics het volgende:
[..]
ik weet de nieuw waarde er nie van maar het is wel veel geld voor een auto van elf jaar, maar het is aan de andere kant natuurlijk wel een collectors item hier in NL
johquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:50 schreef seto het volgende:
[..]
het is een rx-7 ...
dat kan wel zijn, maar als je voor minder dan 1 derde van die prijs het vorige model koopt, zeg uit 90 ofzo, dan vind ik hem erg duurquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:50 schreef seto het volgende:
[..]
het is een rx-7 ...
maar als je wist wat voor aftermarket dingen er voor te koop zijnquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:53 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
dat kan wel zijn, maar als je voor minder dan 1 derde van die prijs het vorige model koopt, zeg uit 90 ofzo, dan vind ik hem erg duur
als ze hem nie kwijt kunnen wil hem wel ruilen tegen mijn corsaquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:54 schreef BoNGeR het volgende:
De prijs valt opzich nog wel mee, eerst stond hij geloof ik voor ergens in de 40k te koop, maar ze kunnen die auto maar niet verkocht krijgen (je moet het maar over hebben voor een mazda). nieuwprijs is trouwens 70.540 euri's
Hij staat al meer dan 2 jaar te koop bij het Jan Scholten Team.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:52 schreef hifonics het volgende:
[..]
joh
ruil jij je celica dan inquote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:01 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Hij staat al meer dan 2 jaar te koop bij het Jan Scholten Team.
Weet niet wat er mis mee is, maar hij schijnt er maar niet vanaf te komen.
Wel een mooie auto trouwens
(Heb hem wel eens zien staan, woon zelf niet ver van Almelo )
1300 KG. Staat wel op hun site: www.jsteam.nlquote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:07 schreef Repeat het volgende:
weegt zo'n ding? die uit de startpost dus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |