Ik wil niet te opdringerig doen hoor Gijs, maar het is wel een beetje mijn vakgebied dus misschien kan ik je iets van advies geven.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:26 schreef -Struikrover- het volgende:
Dank je Gijs, dit is echt een uitlaatklep hoor. Ben blij dat je hier alles zo af en toe kwijt kunt![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:25 schreef mr_Brown het volgende:
ik ben er even niet...... ben ff aan het douchen in gedachten dan![]()
quote:Beste heer Allen,
Zoals beollfd nog even een berichtje over de levering van de Lotus Chair
Grand. Deze zal vandaag verzonden worden en kunt u dus morgen verwachten. Ik
hoop dat u er zeer veel plezier van zult hebben. Als er nog vragen zijn dan
hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet
Caroline Dekker.
quote:
Lotus Chair
Hij ziet er prachtig uit, deze Lotus stoel, en het is vooral een ongekend genot om erin te zitten! Deze handgemaakte stoel is helemaal ontworpen voor de perfecte zithouding: je zit rechtop, hebt overal steun, en voelt je hele lichaam meteen tot rust komen. Ideaal voor een rustig plekje in je huis, waar je kunt lezen, mediteren, muziek luisteren of gewoon even zitten. Voor iedereen die lichaam en geest op een stijlvolle en gezonde manier tot rust wil brengen.
De Lotus Chair Classic is het lage model, de Lotus Grand heeft een iets hogere zitting en een rondere rugleuning. Beide Lotus Chairs zijn met én zonder kussens leverbaar. De kussens zijn compleet met afneembare kussenhoezen in gebroken wit.
www.feelgoodies.nl
De webcam staat aanquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:25 schreef mr_Brown het volgende:
ik ben er even niet...... ben ff aan het douchen in gedachten dan![]()
Is idd wel wijs, kunnen we de 28ste wel over lullen mischienquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wil niet te opdringerig doen hoor Gijs, maar het is wel een beetje mijn vakgebied dus misschien kan ik je iets van advies geven.Als het over computerproblemen of zwangerschappen gaat hou ik wijselijk mijn mond.
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiightquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De webcam staat aanJe ziet weliswaar alleen het douchegordijn en daarachter de schim van Nadine maar
O...over zwangerschappen?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:32 schreef -Struikrover- het volgende:
Is idd wel wijs, kunnen we de 28ste wel over lullen mischien
Over computerproblemen natuurlijkquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
O...over zwangerschappen?
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De webcam staat aanJe ziet weliswaar alleen het douchegordijn en daarachter de schim van Nadine maar
Gijs, na dat verhaal van gister had hij je een link naar de webcam van Kepler kunnen sturen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:42 schreef mr_Brown het volgende:gijssssss je hebt gelijk
![]()
![]()
laat maar ookquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, na dat verhaal van gister had hij je een link naar de webcam van Kepler kunnen sturen.Jij ziet toch niet het verschil.
Damn, das fucked up, maar ik moest toch lachen om hoe je het zeiquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:49 schreef Magneet het volgende:
ik heb knallende koppijn. En het is een dikke kop dus daar kan veel pijn in
sja anders had iemand anders die opmerking wel geplaatstquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Damn, das fucked up, maar ik moest toch lachen om hoe je het zei![]()
Sorry
Hoop voor je dat het snel overgaat
Ik ga lunchen
dat is dan zijn probleemquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:07 schreef phoebe4000 het volgende:
mijn vogel heet Gijs en hij is verward, denk dat ie vrienden nodig heeft
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:06 schreef Nadientje het volgende:
en gaaaaaaaaast -Struikrover- je stuurt me ook nog serieus een webcaminvite![]()
![]()
Zet er nog een Gijs bij en wat drank.. komt helemaal ok.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:07 schreef phoebe4000 het volgende:
Wat een lamme naam voor een vogelquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:07 schreef phoebe4000 het volgende:
Je kunt van die speciale voerblokken kopen, die lossen langzaam op. Daar doen een vis wel 2 weken mee.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga ook een goudvis nemen in DelftIk neem aan dat ze wel 2 a 3 dagen alleen kunnen zijn?
makkelijk, ik ga het ook doenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga ook een goudvis nemen in DelftIk neem aan dat ze wel 2 a 3 dagen alleen kunnen zijn?
Wanner komt games.fok.nl losquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
HEEEEEEL snelquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:40 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Wanner komt games.fok.nl los
Kan ik eigenlijk nog solliciteren als reviewer/nieuwsposter of ben ik te laat?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
HEEEEEEL snelWe zijn nu bezig om onze promotie dingen te bespreken
Ik had die vent letterlijk invalide geschopt.. geen gelul.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:41 schreef -Struikrover- het volgende:
Hard
Hondenbezitter 'geniet' van doodbijten kat
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:05 schreef O-Ren het volgende:
Goede middag allen
Sinds afgelopen zondag.quote:Is er nog iemand die mij gemist heeft?![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
[..]
Sinds afgelopen zondag.
Op dit moment hebben we in principe genoeg mensen. Je kan echter altijd een open sollicitatie opsturen vergezeld van proefreview en zelfgeschreven nieuwsbericht.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kan ik eigenlijk nog solliciteren als reviewer/nieuwsposter of ben ik te laat?
Nee niet echt, maar ik heb dan ook nooit een woord met je gewisselt.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:05 schreef O-Ren het volgende:
Goede middag allen
Hoe staat het leven op FOK?![]()
Is er nog iemand die mij gemist heeft?![]()
![]()
Doen we dat laatste wel.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op dit moment hebben we in principe genoeg mensen. Je kan echter altijd een open sollicitatie opsturen vergezeld van proefreview en zelfgeschreven nieuwsbericht.
Als je (wanneer we online zijn) veel gebruik maakt van de news, reviews en column submit dan val je op en heb je de kans gevraagd te worden
schatje!!!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:05 schreef O-Ren het volgende:
Goede middag allen
![]()
Prima. Heerlijkquote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Doen we dat laatste wel.En als er weer eens een vacature is geef je maar een gil.
Die hele bekendmaking heeft zeker plaatsgevonden toen ik op vakantie was?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Prima. Heerlijk
Volgens mij wel? Ik was toen aangenaam verrast toen Chocobo zijn solli instuurde en ik ben blij dat we zo iemand erbij hebbenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die hele bekendmaking heeft zeker plaatsgevonden toen ik op vakantie was?
Cho is zeker een aanwinst!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgens mij wel? Ik was toen aangenaam verrast toen Chocobo zijn solli instuurde en ik ben blij dat we zo iemand erbij hebben![]()
Sorry schatje..ik heb ook geen zin meer. en moet vanavond weer tot 22.00 uurquote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
schatje!!!![]()
Haaaal me weg hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij wel? Ik was toen aangenaam verrast toen Chocobo zijn solli instuurde en ik ben blij dat we zo iemand erbij hebben![]()
Van jou wist ik dat je ging solliciterenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:33 schreef kepler het volgende:
[..]
ik ga nog eens een keer een solli formulier halen
tsssssssssssssssssssssssss
giebelquote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:38 schreef gieling het volgende:
gewoon ook echt 6topics gemist
Nog wat gemist?
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn sollicitatie voor de Makro is weg overigensIncl nette CV
Zelfde als kepl?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn sollicitatie voor de Makro is weg overigensIncl nette CV
Jaaaaa ikkequote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:05 schreef O-Ren het volgende:
Goede middag allen
![]()
Ik zeg het niet graag maar ik vind het echt kut voor je, dat je daar zit!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
schatje!!!![]()
Haaaal me weg hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
![]()
Ik wacht het netjes af, officieel hebben ze geen vacatures bij julliequote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:40 schreef kepler het volgende:
[..]
bij mij belden ze binnen een week
Als ik eerst met mijn neus door je borsthaar heen magquote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:44 schreef Strolie75 het volgende:
suuuuuuuuuuuuuuuuuuuurfer!!!!!!!!!!!!
Neuken?
Hallo schatje.....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:41 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jaaaaa ikke![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:41 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jaaaaa ikke![]()
Heeeeeeeeerlijk!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:45 schreef silver-surfer het volgende:
Als ik eerst met mijn neus door je borsthaar heen mag
mocht tie willenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:41 schreef gieling het volgende:
[..]
Zelfde als kepl?
anders valt ie zo hardquote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:47 schreef kepler het volgende:
[..]
mocht tie willen
hij mag ook lekker onderaan beginnen
Nee, hogerquote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:41 schreef gieling het volgende:
[..]
Zelfde als kepl?
Precies…dat domme hoedje moet je wel verdienen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:47 schreef kepler het volgende:
mocht tie willen
hij mag ook lekker onderaan beginnen
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Precies…dat domme hoedje moet je wel verdienen.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:46 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Hallo schatje.....![]()
ik heb jou ook heel erg gemist!
En Karen moet nou ook maar eens komen hoor! Haar mis ik ook!![]()
![]()
Hoertjeeeeeequote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:46 schreef mr_Brown het volgende:
* Met stroomstok naar ADSL-pipo van KPN gaatquote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:53 schreef silver-surfer het volgende:
Ik denk dat Karen in het weekend begint met posten
ok.... even een concreter antwoord....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik denk dat Karen in het weekend begint met posten
Ik moet haar eerst uitleggen hoe het allemaal zit
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
* Met stroomstok naar ADSL-pipo van KPN gaat
NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU Internet!!!!!
Owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww, vuile slet! Ik moet nog een half uur!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 15:00 schreef -Struikrover- het volgende:
Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissssssssssssssssss![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 15:00 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissssssssssssssssss![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 15:05 schreef O-Ren het volgende:
IK WIL OP VAKANTIE!!!!!!
Zelfs ik vind deze week mijn werk effies niks. dat zegt wat.![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 15:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]Zaterdag schat .............
Kunnen wij even bijkomen !
Ga werken joh... bijdehandtje... dikke stroperige bolle inktvlek!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 15:00 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ok.... even een concreter antwoord....
welk weekend bedoel je dan???
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 15:13 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ga werken joh... bijdehandtje... dikke stroperige bolle inktvlek!
oh... dit weekend
Ja zit hier in het gebouw, hebben 2 etagge's gehuurd van ons.. werken echt moeilijk lekker chicks!!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo lekker danForum was weer kapot
Anyway, Sailing, zit EA serieus op een andere etage bij jullie![]()
Of lijkt jullie nummer gewoon op die van EA? Tis iig eens wat anders aan de tel
Coolquote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:16 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ja zit hier in het gebouw, hebben 2 etagge's gehuurd van ons.. werken echt moeilijk lekker chicks!!
Jij hebt echt niets beters te doen he... vette ronde incompetente dikke kannibaalquote:Op donderdag 12 augustus 2004 15:19 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
:')
domme dislectische niet volledig geëvolueerde koeievlaai
quote:ws de laatste screenshots voordat tie uitkomt
Zijn screens van de final build Gijsquote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Deze screens zien er een stuk beter uit dan de meeste die ik tot nu toe gezien heb Choco
Dan is het zeker verbeterd qua uiterlijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zijn screens van de final build Gijs![]()
Dit moet zo fucking goed worden..quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:24 schreef Chocobo het volgende:
Ook de Gamespot preview is![]()
http://www.gamespot.com/xbox/rpg/fable/preview_6104655.html
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Altijdquote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:31 schreef ChOas het volgende:
Soms
Gijs, je gaat gillenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:35 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dit moet zo fucking goed worden..
Vanavond lekker de previews lezen en de video's bekijken... ben heeel erg benieuwd...
Idem... wordt zo fucking goed.... HALEN!! Blind..quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:28 schreef -Struikrover- het volgende:
ws de laatste screenshots voordat tie uitkomt
Burnout 3
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heeeeerlijk
Wat een respectquote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:37 schreef ChOas het volgende:
Al verteld dat ik even wacht tot de Xbox iets goedkoper is ?, en dan....
KOOP IK ER EEN!!!!
RS3BA erbij he! En LIVE !quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:37 schreef ChOas het volgende:
KOOP IK ER EEN!!!!
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:37 schreef ChOas het volgende:
KOOP IK ER EEN!!!!
Geen HAAR op mijn hoofd die daaraan denktquote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:37 schreef silver-surfer het volgende:
Noot jij gaat Fable toch wel halen???
Dat denk ik ook ja...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:37 schreef kepler het volgende:
[..]
Gijs, je gaat gillen
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Toffe screensmaarre:
[..]
![]()
Reken op ladingen screens de komende tijd
quote:Screenshots uit Criterion's Burnout 3 crashen nog éénmaal
De release van Burnout 3 nadert snel, maar toch wilde EA nog even wat nieuwe screenshots van het spel vrijgeven. Altijd leuk natuurlijk, maar wij zijn al helemaal klaar voor dit spel. Toch hebben we de screenshots voor de liefhebbers even hieronder gezet.
Ja verbeterd kan je wel zeggen ja. De meeste zijn ook onder de indruk van de setting en beweeglijkheid van de wereld. Tevens is de framerate (die echt erg wasquote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan is het zeker verbeterd qua uiterlijk.
Huh? ... waarom niet gijs... ????quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen HAAR op mijn hoofd die daaraan denkt
Ja, daar staat niet dat het de laatste keer is dat er screens komen hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:39 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
[..]
Zijn er medicijnen voor je ziektequote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
alleen maar omdat iedereen hem gaat halen poepzakquote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er is nog geen nieuwe off. trailer voor Fable... hoop dat ze die binnenkort launchen... incl nieuwe website... !quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja...
Ben ook zo gaan gillen bij die Final XII trailer... ben benieuwd of ik dat bij deze ook heb...
Onder andere jaquote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Huh? ... waarom niet gijs... ????
Oh wacht... jij speelt donky conga... *tam tam tam tam..... tam tam tam tam ... taaa- ta tam*![]()
Oud maar nog steeds mooiquote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:37 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Idem... wordt zo fucking goed.... HALEN!! Blind..
Noot jij gaat Fable toch wel halen???
Ja, maar met die prijsverlaging had ik al rekening gehoudenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:38 schreef kepler het volgende:
[..]met xbox live kitje
in week 35 wordt tie 150 euro, met Ninja Gaiden 169!!!
Koop die ninja Gaiden Pack! NG heerst zo
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:37 schreef ChOas het volgende:
KOOP IK ER EEN!!!!
Wie ben jij ?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:44 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]WTF
ChOassssssssssssssssssss respect![]()
![]()
![]()
Zien julle ? .... No more mr. nice guyquote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:45 schreef ChOas het volgende:
[..]
Wie ben jij ?
Optiefe uit de Gijsjes topics!... newbiekneus!
Kutklotetyphusnewbies
Ohquote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:42 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ja, maar met die prijsverlaging had ik al rekening gehouden
Dus nog iets goedkoper dan dat...
En dan: CHOAS AAN DE XBOX
Volgens mij zoen jij je eerste vriendje bij het uitkomen van de xbox2quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:45 schreef gieling het volgende:
volgensmij is de xb2 al bijna uit als choas er een heeft
Werd tijd.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:46 schreef ChOas het volgende:
[..]
Zien julle ? .... No more mr. nice guy
Oh... maar dan ga ik twijfelen als die al zo snel komt... misschien toch maar voor de xbox2 gaanquote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
OhAls de Xbox 2 komt !
Volgensmij zit je nu je eigen opgekropte verlangens te verkondigenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:46 schreef ChOas het volgende:
[..]
Volgens mij zoen jij je eerste vriendje bij het uitkomen van de xbox2
read my lips:quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Deze screens zien er een stuk beter uit dan de meeste die ik tot nu toe gezien heb Choco
Gijs, haal zo'n dingquote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:47 schreef ChOas het volgende:
[..]
Oh... maar dan ga ik twijfelen als die al zo snel komt... misschien toch maar voor de xbox2 gaan
Dan ben ik ECHT stoer
Dacht het niet hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:48 schreef gieling het volgende:
[..]
Volgensmij zit je nu je eigen opgekropte verlangens te verkondigen
Behalve die 210 Euro dan, hequote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, haal zo'n ding
Meer heb je niet nodig
Overigens heeft pushen een tegendraads effect. Eigenwijs als ik ben.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:49 schreef SailingAce het volgende:
[..]
read my lips:
Haal dat spel!!!
Dan koop je 'm toch nietquote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Overigens heeft pushen een tegendraads effect. Eigenwijs als ik ben.
Blijkbaar niet!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:49 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dacht het niet hoor
Ik bedoel... ik heb je toch gezien ?
Neeeeeeee... dat is onmogelijk gijs!!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:49 schreef ChOas het volgende:Je bent zo gay als slurfer
Grappigquote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:46 schreef ChOas het volgende:
[..]
Zien julle ? .... No more mr. nice guy
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:13 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Grappig
Biertje
Doe eens liefquote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:18 schreef ChOas het volgende:
[..]
n00b... Zoek je eigen topic... dit zijn de Gijsjes, alleen Gijsjes mogen hier posten
Gijs ?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:24 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Doe eens lief
Mis je me een beetje `s ochtends ?![]()
Begin een uurtje later nu er nog geen file`s zijn vanwege de vakantiesquote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:27 schreef ChOas het volgende:
[..]
Gijs ?
Hoertje ?
Waar ben je 's ochtends ??
Aaaah okayquote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:30 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Begin een uurtje later nu er nog geen file`s zijn vanwege de vakanties![]()
Beetje opletten hé, mij een newbie noemenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:31 schreef ChOas het volgende:
[..]
Aaaah okay
neWbie, en dat blijf jequote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Beetje opletten hé, mij een nebie noemen
![]()
Ben je weer een beetje vrolijkquote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:45 schreef Nadientje het volgende:
zo lekker boodschappen gedaanweer allemaal dingetjes gekocht die ik niet nodig had
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:49 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dacht het niet hoor
Ik bedoel... ik heb je toch gezien ? ... Ik begrijp dat je ermee worstelt, en dat het een beetje onnatuurlijke gevoelens zijn, maar over een tijdje zal je het tegen jezelf kunnen toegeven...Je bent zo gay als slurfer
jaquote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:47 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ben je weer een beetje vrolijk![]()
DINE !quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:45 schreef Nadientje het volgende:
zo lekker boodschappen gedaanweer allemaal dingetjes gekocht die ik niet nodig had
zit er nog over te denkenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:18 schreef ChOas het volgende:
Gaan er nog andere Gijsjes naar de 5jaar meet ?
aneer ga ik je zien scheetjequote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:06 schreef Nadientje het volgende:
Ker
wel snel denk ik tochquote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:13 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
aneer ga ik je zien scheetje![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:14 schreef Nadientje het volgende:
[..]
wel snel denk ik tochwe hebben nu toch een logeeradres iets dichterin de buurt
![]()
ga je 'ns afwassenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:07 schreef Nadientje het volgende:
ga je is afwassen???? dat is geen nederlands
hahahahquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:07 schreef Nadientje het volgende:
ga je is afwassen???? dat is geen nederlands
quote:Marokkanen en Turken keren steeds vaker terug naar het land van herkomst. Bovendien vestigen ze zich minder vaak in Nederland. Dat is de opmerkelijke uitkomst van cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). Volgens Harm van Zutphem van de Stichting Inspraakorgaan Turken in Nederland verlaten Turken en Marokkanen Nederland massaal omdat het klimaat te ongunstig is geworden.
De cijfers van het CBS laten zien dat steeds minder Marokkanen en Turken naar Nederland komen. Daar staat tegenover dat er steeds meer teruggaan naar het land van herkomst. In 2001 vestigden zich 5600 Turken en Marokkanen in Nederland, en vertrokken er 746. In 2004 vestigden zich 3498 Turken en Marokkanen in Nederland en vertrokken er 1242.
Van Zutphem denkt dat zaken als het verplicht volgen van een inburgeringscursus en het moeilijker maken van gezinsherenining de belangrijkste oorzaken zijn dat Turken en Marokkanen niet meer in Nederland willen wonen. 'Het wordt Turken en Marokkanen steeds moeilijker gemaakt in Nederland', stelt Van Zutphem. 'Bovendien zijn Nederlanders minder tolerant voor allochtonen geworden.'
Daarentegen komen er steeds meer Polen naar Nederland, zo blijkt het cijfers van het CBS. In 2001 waren dat er nog maar 436, maar sinds Polen is toegetreden tot de Europese Unie is dit aantal gestegen naar 1329.
Technisch al onmogelijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:14 schreef Quinny het volgende:
Struikrover mag ik je een ongevraagd advies geven mbt je rug?
moet je snel zijn, zsondag moet het geld binnen zijnquote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:54 schreef gieling het volgende:
[..]
zit er nog over te denken
ToSquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tis me te rustig. Ik ga gamen
Tis een heerlijke game Gijsquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
ToS![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:14 schreef Quinny het volgende:
Struikrover mag ik je een ongevraagd advies geven mbt je rug?
feestquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:38 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Als Fable uitkomt ben je weer weduwe
Je hebt zeker nog niet gepost dat hij nu s'morgens etuh etuh zegt. Ook als de magnetron aan gaatquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:06 schreef Chocobo het volgende:
Hoorde net van Quin dat Daan een top dag had op de creche.... is samen met zijn collega baby een rondje creche gedaan. Ze hebben het plein verkend en waren gezellig met zijn 2-en op padTevens hebben ze met zijn tweeen de koelkast daar ontdekt
Daan,.......... papa houd zoveel van je !![]()
en nu koffie
Ohjaquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:51 schreef Quinny het volgende:
[..]
Je hebt zeker nog niet gepost dat hij nu s'morgens etuh etuh zegt. Ook als de magnetron aan gaat
Ja wat dacht jij dan!!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:50 schreef Quinny het volgende:
[..]
feest![]()
Mag ik dan bij jou langs komen?
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:03 schreef silver-surfer het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Heb net de 12 pagina's lange preview gelezen op IGN... gek geworden
En daarna met die Q-tip 6 highres filmpjes over Fable gezienplus een 10 minuten filmpje met commentaar van de maker..
Noot je bent ECHT GEK als je dit niet haalt ... BRILJANT!!!!
Neee echt joh... prachtig!!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:51 schreef Quinny het volgende:
[..]
Je hebt zeker nog niet gepost dat hij nu s'morgens etuh etuh zegt. Ook als de magnetron aan gaat
WHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is goedquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:07 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Neee echt joh... prachtig!!..... ik moet toch weer eens bij je langskomen als Cho er niet is Quin... dan zie ik dat ook eens
![]()
Daan's eerste woordjesquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:51 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hij kent nu dus 2 woorden papa en etuh . Maar eens een keertje mama zeggen,quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ohja![]()
Eten ........... eten ..............![]()
gewoon vaak genoeg tegen hem zeggen dan gaat hij het vanzelf napratenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:13 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hij kent nu dus 2 woorden papa en etuh . Maar eens een keertje mama zeggen,![]()
![]()
Wat denk je dat ik de hele dag doe met hemquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:19 schreef Magneet het volgende:
[..]
gewoon vaak genoeg tegen hem zeggen dan gaat hij het vanzelf napraten
Eens een dag niet achter de pc zitten wil ook wel eens helpenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:21 schreef Magneet het volgende:nog ff snookeren en dan slapen, hopelijk gaat die hoofdpijn met genoeg slaap weg
Mama,...............ppprrtttttttttttttttttquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:23 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik de hele dag doe met hem. Iedere keer als ik mama zeg gaat die met zijn tong sputteren. "zucht" ach het is ook een kind van Sjo, dus dat arme kind kan er niets aan doen
Alllessssquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:41 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:43 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Alllessss![]()
En.... hoe is het gegaan??
is lastig als dat je werk isquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:24 schreef Quinny het volgende:
[..]
Eens een dag niet achter de pc zitten wil ook wel eens helpen
Werk jij 24/7quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:53 schreef Magneet het volgende:
[..]
is lastig als dat je werk is
nope maar ik heb morgen mijn laatste werkdag en dan 3 weken vakantie dus kan wel flink minderenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:57 schreef Quinny het volgende:
[..]
Werk jij 24/7![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:58 schreef Quinny het volgende:
Ik ga douchen en dan slapie doen![]()
Hoezo wijfie?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:08 schreef Nadientje het volgende:
wat een kutavond....
Ik heb ook weer echt een held als vriend!!!!!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:27 schreef mr_Brown het volgende:
OOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMMMGGGGGGGGGGGGGGGGGGG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
een muis hier![]()
![]()
naja gewoon... heb je wel es he...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:18 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Hoezo wijfie?![]()
Je hoeft niet te werken!![]()
Ik ken het!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:35 schreef Nadientje het volgende:
[..]
naja gewoon... heb je wel es he...
quote:een muis ookbahhhhhh
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:27 schreef mr_Brown het volgende:
OOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMMMGGGGGGGGGGGGGGGGGGG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
een muis hier![]()
![]()
Komt door mij..quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:18 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Hoezo wijfie?![]()
Je hoeft niet te werken!![]()
Ben je niet lief geweestquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:47 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Komt door mij..
kom weer eens onlinequote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijsjes ! Vrienden en vriendinnen !!
Lang verhaalquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:49 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ben je niet lief geweestvoor haar?
Oh oke!!!!!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:58 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Lang verhaal.
gewoon niet doen ookquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:57 schreef kepler het volgende:
[..]
kom weer eens online
En weer dacht ik dat ik gewoon online was, bleek het mijn zusje te zijnquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:57 schreef kepler het volgende:
[..]
kom weer eens online
Truste nootquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:43 schreef Notorious_Roy het volgende:![]()
Ja hier!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:29 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ik heb ook weer echt een held als vriend!!!!!![]()
Rent heel hard weg als hij een muis ziet!![]()
Ga echt hier niet slapen!!! Heeft er iemand een slaapplekje voor mij![]()
![]()
Ja gruwelijk jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:30 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]wat slecht!
Ga gamen joh tandenstokerquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:18 schreef Chocobo het volgende:
Dat leven van me
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:34 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ga gamen joh tandenstoker
Het continent verschuiftquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:34 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ga gamen joh tandenstoker
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:34 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]ik denk aan je!
Vieze homoquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Lelijk blank vies vervelend klein tering jong!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vieze homo
Het is niks.. ik ga weer verder gamenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:33 schreef Chocobo het volgende:
Even voor Brown... Surfer is nu net gepiept... ziet er uit als een flink probleem![]()
![]()
![]()
![]()
Slapen
HAHAHHAHAHHA.. zo drroog op de vroege ochtendquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:28 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
Tis Vrijdaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhaaaaaaagquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 07:18 schreef -Struikrover- het volgende:
Mogguh
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 07:26 schreef Magneet het volgende:
mogguh
*hoofdpijn niet weg is*
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:03 schreef -Struikrover- het volgende:
Jouw tel ik niet, jij hebt bijna vakantie
Sttrrrrrrrrrrrrrooooooooooooollllllll mijn redder in noodquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:06 schreef Strolie75 het volgende:
Morgeuh
Heb je last Gijs?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:07 schreef -Struikrover- het volgende:
Sttrrrrrrrrrrrrrooooooooooooollllllll mijn redder in nood![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:08 schreef Strolie75 het volgende:
Vrijdag de 13e.
Trein uit Nieuw-Vennep had vertraging.
Aansluiting had geen vertraging (die heb ik dus gemist).
Volgende trein had weer wel vertraging.
Ow ja, en ik had gister een bekeuring voor een snelheidsovertreding in de brievenbus.
Ik heb in Maastricht al 5 jaar bekeuringvrij gereden, zit ik één week in Holland…![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nooit Gijs.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:08 schreef -Struikrover- het volgende:
STROOOOOOOOOOOOOOOOLLLje laat me hier weer niet alleen he![]()
Ik gun het je van harte Gijsquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:08 schreef Strolie75 het volgende:
Vrijdag de 13e.
Trein uit Nieuw-Vennep had vertraging.
Aansluiting had geen vertraging (die heb ik dus gemist).
Volgende trein had weer wel vertraging.
Ow ja, en ik had gister een bekeuring voor een snelheidsovertreding in de brievenbus.
Ik heb in Maastricht al 5 jaar bekeuringvrij gereden, zit ik één week in Holland…![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:09 schreef Magneet het volgende:
![]()
![]()
Guuuuuuuuuuuuuunt!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heb je nog hoofdpijn?
sgoedquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:09 schreef -Struikrover- het volgende:
neuken ?![]()
dat mag je nu weglaten hoor als Hollander zijndequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
wa?
mooi zoquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:10 schreef Magneet het volgende:ja
Quinnyquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:13 schreef Quinny het volgende:
het regend het regend
de pannetjes worden nat
er kwamen twee soldaatjes aan
die vielen op hun gat
Goedemorgen allemaal op deze natte en donderende dag
Mogguh Quinnyquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:13 schreef Quinny het volgende:
het regend het regend
de pannetjes worden nat
er kwamen twee soldaatjes aan
die vielen op hun gat
Goedemorgen allemaal op deze natte en donderende dag
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Quinny
Toch nog een zonnestraal op deze regenachtige dag.
Welke datum ben je ook alweer op vakantie gegaan Gijs ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je last Gijs?
Post nog eens wat foto's van je vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |