Ik wil niet te opdringerig doen hoor Gijs, maar het is wel een beetje mijn vakgebied dus misschien kan ik je iets van advies geven.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:26 schreef -Struikrover- het volgende:
Dank je Gijs, dit is echt een uitlaatklep hoor. Ben blij dat je hier alles zo af en toe kwijt kunt![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:25 schreef mr_Brown het volgende:
ik ben er even niet...... ben ff aan het douchen in gedachten dan![]()
quote:Beste heer Allen,
Zoals beollfd nog even een berichtje over de levering van de Lotus Chair
Grand. Deze zal vandaag verzonden worden en kunt u dus morgen verwachten. Ik
hoop dat u er zeer veel plezier van zult hebben. Als er nog vragen zijn dan
hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet
Caroline Dekker.
quote:
Lotus Chair
Hij ziet er prachtig uit, deze Lotus stoel, en het is vooral een ongekend genot om erin te zitten! Deze handgemaakte stoel is helemaal ontworpen voor de perfecte zithouding: je zit rechtop, hebt overal steun, en voelt je hele lichaam meteen tot rust komen. Ideaal voor een rustig plekje in je huis, waar je kunt lezen, mediteren, muziek luisteren of gewoon even zitten. Voor iedereen die lichaam en geest op een stijlvolle en gezonde manier tot rust wil brengen.
De Lotus Chair Classic is het lage model, de Lotus Grand heeft een iets hogere zitting en een rondere rugleuning. Beide Lotus Chairs zijn met én zonder kussens leverbaar. De kussens zijn compleet met afneembare kussenhoezen in gebroken wit.
www.feelgoodies.nl
De webcam staat aanquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:25 schreef mr_Brown het volgende:
ik ben er even niet...... ben ff aan het douchen in gedachten dan![]()
Is idd wel wijs, kunnen we de 28ste wel over lullen mischienquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wil niet te opdringerig doen hoor Gijs, maar het is wel een beetje mijn vakgebied dus misschien kan ik je iets van advies geven.Als het over computerproblemen of zwangerschappen gaat hou ik wijselijk mijn mond.
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiightquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De webcam staat aanJe ziet weliswaar alleen het douchegordijn en daarachter de schim van Nadine maar
O...over zwangerschappen?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:32 schreef -Struikrover- het volgende:
Is idd wel wijs, kunnen we de 28ste wel over lullen mischien
Over computerproblemen natuurlijkquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
O...over zwangerschappen?
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De webcam staat aanJe ziet weliswaar alleen het douchegordijn en daarachter de schim van Nadine maar
Gijs, na dat verhaal van gister had hij je een link naar de webcam van Kepler kunnen sturen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:42 schreef mr_Brown het volgende:gijssssss je hebt gelijk
![]()
![]()
laat maar ookquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, na dat verhaal van gister had hij je een link naar de webcam van Kepler kunnen sturen.Jij ziet toch niet het verschil.
Damn, das fucked up, maar ik moest toch lachen om hoe je het zeiquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:49 schreef Magneet het volgende:
ik heb knallende koppijn. En het is een dikke kop dus daar kan veel pijn in
sja anders had iemand anders die opmerking wel geplaatstquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Damn, das fucked up, maar ik moest toch lachen om hoe je het zei![]()
Sorry
Hoop voor je dat het snel overgaat
Ik ga lunchen
dat is dan zijn probleemquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:07 schreef phoebe4000 het volgende:
mijn vogel heet Gijs en hij is verward, denk dat ie vrienden nodig heeft
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:06 schreef Nadientje het volgende:
en gaaaaaaaaast -Struikrover- je stuurt me ook nog serieus een webcaminvite![]()
![]()
Zet er nog een Gijs bij en wat drank.. komt helemaal ok.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:07 schreef phoebe4000 het volgende:
Wat een lamme naam voor een vogelquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:07 schreef phoebe4000 het volgende:
Je kunt van die speciale voerblokken kopen, die lossen langzaam op. Daar doen een vis wel 2 weken mee.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga ook een goudvis nemen in DelftIk neem aan dat ze wel 2 a 3 dagen alleen kunnen zijn?
makkelijk, ik ga het ook doenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga ook een goudvis nemen in DelftIk neem aan dat ze wel 2 a 3 dagen alleen kunnen zijn?
Wanner komt games.fok.nl losquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
HEEEEEEL snelquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:40 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Wanner komt games.fok.nl los
Kan ik eigenlijk nog solliciteren als reviewer/nieuwsposter of ben ik te laat?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
HEEEEEEL snelWe zijn nu bezig om onze promotie dingen te bespreken
Ik had die vent letterlijk invalide geschopt.. geen gelul.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:41 schreef -Struikrover- het volgende:
Hard
Hondenbezitter 'geniet' van doodbijten kat
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:05 schreef O-Ren het volgende:
Goede middag allen
Sinds afgelopen zondag.quote:Is er nog iemand die mij gemist heeft?![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
[..]
Sinds afgelopen zondag.
Op dit moment hebben we in principe genoeg mensen. Je kan echter altijd een open sollicitatie opsturen vergezeld van proefreview en zelfgeschreven nieuwsbericht.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kan ik eigenlijk nog solliciteren als reviewer/nieuwsposter of ben ik te laat?
Nee niet echt, maar ik heb dan ook nooit een woord met je gewisselt.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:05 schreef O-Ren het volgende:
Goede middag allen
Hoe staat het leven op FOK?![]()
Is er nog iemand die mij gemist heeft?![]()
![]()
Doen we dat laatste wel.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op dit moment hebben we in principe genoeg mensen. Je kan echter altijd een open sollicitatie opsturen vergezeld van proefreview en zelfgeschreven nieuwsbericht.
Als je (wanneer we online zijn) veel gebruik maakt van de news, reviews en column submit dan val je op en heb je de kans gevraagd te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |