abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21229183
Ik vindt dat ze wel een eigen topic verdient hier weer! Oude topics zijn al heel oud! Of ik kijk er volledig overheen!

Gisteren was ze hier in oldenzaal op een stadsfeest! damn wat is zij goed! wat kan zij ontzettend mooi zingen!
Naar mijn idee is zij 1 van de beste artiesten die live ontzettend goed kan zingen!
Maar nu heb ik dus een vraag! Ik kan de website van haar niet vinden!
En hebben jullie een idee hoe haar nummers heten??
Ik weet er natuurlijk wel een paar maar lang niet alle nummers en heb ook niet alles kunnen onthouden

Klik eens hier???
IK HEB EEN GIGANTISCHE SCHIJTHEKEL AAN DOLF JANSEN!!
Hartkwalen??
  donderdag 12 augustus 2004 @ 11:24:57 #2
36372 Legendary
Welcome to the real world.....
pi_21229372
When you assume, you make an ass out of u and me.
pi_21229426
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 11:24 schreef Legendary het volgende:
http://www.whoisdo.com/
heey tnx
Klik eens hier???
Hartkwalen??
pi_21229543
Ik vind haar ook echt goed. En van wat ik in de pers over haar lees of op Internet, komt ze sympathiek over. Ik heb haar nog niet in het echt gezien, maar dat wil ik zeker doen. Als ze in de buurt is ga ik zeker informeren.
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_21229566
tietuuh!!
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
pi_21229645
Totaal slechte prestatie in Oldenzaal gisteren. Ze had een jurkje aan dat mn oma ook aan heeft, ze had niet eens een echte band, en het was echt nie goed wat ze zong, was meer vals dan zuiver
-
pi_21229692
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 11:36 schreef joostbruijsten het volgende:
Totaal slechte prestatie in Oldenzaal gisteren. Ze had een jurkje aan dat mn oma ook aan heeft, ze had niet eens een echte band, en het was echt nie goed wat ze zong, was meer vals dan zuiver
wat zeg jij?? dan ben jij dus absoluut geen muziek liefhebber!

Man zowat geen valse noot! Ze was zo ontzettend goed
En ja wat dat jurkje betreft! Dat was echt niks
Klik eens hier???
Hartkwalen??
  donderdag 12 augustus 2004 @ 11:39:32 #8
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_21229720
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 11:36 schreef joostbruijsten het volgende:
ach nee hea, zong ze vanaf een cdschijfje? War ontiegelijk sneu vin k dat! Dan zou ik er echt niet heen gaan
Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
pi_21229746
hey dacht dat do morgen bij Boeskool kwam! Damn
pi_21229889
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 11:40 schreef Phraze het volgende:
hey dacht dat do morgen bij Boeskool kwam! Damn
Neej gisteren.. Woensdag dus, maar ja zo goed was ze nou ook weer niet..
pi_21229904
zal het wel aan mij liggen!

ik vond der super
Klik eens hier???
Hartkwalen??
  donderdag 12 augustus 2004 @ 12:11:03 #12
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_21230533
Ondertussen heb ik nog steeds geen foto's gezien van de twee belangrijkste kwaliteiten van do.... :-)
  donderdag 12 augustus 2004 @ 12:14:59 #14
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_21230642
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 12:11 schreef joshus_cat het volgende:
Ondertussen heb ik nog steeds geen foto's gezien van de twee belangrijkste kwaliteiten van do.... :-)
In de OP, laat ze zien, waarom ze zo goed is.
pi_21232098
*net album gekocht heeft*
Klik eens hier???
Hartkwalen??
pi_21232756
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 11:38 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:

[..]

wat zeg jij?? dan ben jij dus absoluut geen muziek liefhebber!
nee want een echte muziekliefhebber luistert naar Do
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_21240918
Vind d'r wel goed, maar er zijn er zoveel van... niet echt verfrissend. Wel leuk, verder niet.
Er zou veel meer in kunnen zitten... maarja, dat wordt er tegenwoordig bij niemand meer uitgehaald? (misschien omda't 't bij niemand kan ... )
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
  donderdag 12 augustus 2004 @ 20:07:05 #18
80732 Xternal
Say Hé! Say Ho!
pi_21240975
Over de paard getild zangeresje, mooie stem inderdaad maar met weinig inbreng. Zakt met een plumpudding in elkaar zodra de manager elke euri eruit heeft geperst. Vervolgens is ze de rest van haar leven verbannen naar de marges van de Nederlandse televisie en radio, zoals Tatjana en Kelly, die af en toe in een of ander B-programma op mogen draven ...
pi_21241403
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 20:07 schreef Xternal het volgende:
Over de paard getild zangeresje, mooie stem inderdaad maar met weinig inbreng. Zakt met een plumpudding in elkaar zodra de manager elke euri eruit heeft geperst. Vervolgens is ze de rest van haar leven verbannen naar de marges van de Nederlandse televisie en radio, zoals Tatjana en Kelly, die af en toe in een of ander B-programma op mogen draven ...
underground forever baby
pi_21242648
Ik kan het maar niet snappen dat mensen blijven vertellen hoe goed Do wel niet is en hoe mooi ze kan zingen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sorry maar als er een amateur is in de nederlandse muziekzooi dan is het Do wel. Die zingt echt wel zo vaak vals, kan me nog goed herinneren dat ik me verbaasde hoe slecht ze was bij de Staatsloterijshow op televisie op koninginnedag vorig jaar. Toen deed ze 'haar' hit Heaven en ging hardstikke de mist in. Ze zei zelfs oeps! Sorry maar dan ben je echt een amateur.

Dat mens denkt volgens mij ook dat ze een diva is ofzo, maar ja boeien. Ze zoekt het allemaal maar uit als ze maar geen plaat meer uitbrengt!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Mach1 op 12-08-2004 23:06:41 ]
pi_21242841
Do kan zeker wel mooi zingen ( op de plaat ) absoluut geen goede live artiest. Ik was eigenlijk wel erg benieuwd naar haar cd omdat ik van mening ben dat ze heaven behoorlijk oke zingt! any way alleen die nieuwe clip en dat nummer waren dus al genoeg om nooit iets van haar te kopen...wat een bagger zeg...en dan denk ik altijd getsie wat jammer..maar waarschijnlijk kan ze gewoon geen muziek maken en an houdt het in mijn ogen op!
~if they only knew love, true love, to love, like this before~
pi_21242897
Kan nog altijd heerlijk genieten van haar versie van t plaatje "Heaven"

Voor de rest vind ik er weinig bijzonder, zowel qua muziek als qua persoonlijkheid en uitstraling.
Live it!
pi_21243045
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 21:23 schreef beautiful_world het volgende:
Do kan zeker wel mooi zingen ( op de plaat ) absoluut geen goede live artiest.
Op plaat kan iedereen mooi klinken.... Das zo jammer aan de muziekindustrie van tegenwoordig. Do is dan ook inderdaad zoals jij zegt geen muzikant. Beetje met een achtergrondmuziekje zingen, tsja lekker makkelijk, en je hebt dan volgens mij ook niet echt passie om 'muziek te maken'. Weg ermee!

Dat laatste nr was trouwens een wel heel erg Britney-achtig nummer!
  Redactie Frontpage donderdag 12 augustus 2004 @ 22:26:26 #24
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_21244415
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 21:15 schreef Mach1 het volgende:
kan me nog goed herinneren dat ik me verbaasde hoe slecht ze was bij de Staatsloterijshow op televisie op koninginnedag volgend jaar.
Dus jij bent helderziend ???
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_21245605
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 22:26 schreef Djeez het volgende:

[..]

Dus jij bent helderziend ???
Ja, inderdaad, k zal het ff veranderen. Kwam vast door de frustratie door Do!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')