heey tnxquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:24 schreef Legendary het volgende:
http://www.whoisdo.com/
wat zeg jij?? dan ben jij dus absoluut geen muziek liefhebber!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:36 schreef joostbruijsten het volgende:
Totaal slechte prestatie in Oldenzaal gisteren. Ze had een jurkje aan dat mn oma ook aan heeft, ze had niet eens een echte band, en het was echt nie goed wat ze zong, was meer vals dan zuiver
ach nee hea, zong ze vanaf een cdschijfje? War ontiegelijk sneu vin k dat! Dan zou ik er echt niet heen gaanquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:36 schreef joostbruijsten het volgende:
Totaal slechte prestatie in Oldenzaal gisteren. Ze had een jurkje aan dat mn oma ook aan heeft, ze had niet eens een echte band, en het was echt nie goed wat ze zong, was meer vals dan zuiver
Neej gisteren.. Woensdag dus, maar ja zo goed was ze nou ook weer niet..quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:40 schreef Phraze het volgende:
hey dacht dat do morgen bij Boeskool kwam! Damn
In de OP, laat ze zien, waarom ze zo goed is.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:11 schreef joshus_cat het volgende:
Ondertussen heb ik nog steeds geen foto's gezien van de twee belangrijkste kwaliteiten van do.... :-)
nee want een echte muziekliefhebber luistert naar Doquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:38 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
wat zeg jij?? dan ben jij dus absoluut geen muziek liefhebber!
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:07 schreef Xternal het volgende:
Over de paard getild zangeresje, mooie stem inderdaad maar met weinig inbreng. Zakt met een plumpudding in elkaar zodra de manager elke euri eruit heeft geperst. Vervolgens is ze de rest van haar leven verbannen naar de marges van de Nederlandse televisie en radio, zoals Tatjana en Kelly, die af en toe in een of ander B-programma op mogen draven ...
Op plaat kan iedereen mooi klinken.... Das zo jammer aan de muziekindustrie van tegenwoordig. Do is dan ook inderdaad zoals jij zegt geen muzikant. Beetje met een achtergrondmuziekje zingen, tsja lekker makkelijk, en je hebt dan volgens mij ook niet echt passie om 'muziek te maken'. Weg ermee!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:23 schreef beautiful_world het volgende:
Do kan zeker wel mooi zingen ( op de plaat ) absoluut geen goede live artiest.
Dus jij bent helderziend ???quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:15 schreef Mach1 het volgende:
kan me nog goed herinneren dat ik me verbaasde hoe slecht ze was bij de Staatsloterijshow op televisie op koninginnedag volgend jaar.
Ja, inderdaad, k zal het ff veranderen. Kwam vast door de frustratie door Do!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:26 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dus jij bent helderziend ???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |