En dan masseer ik zachtjes je ballen, terwijl ik steeds sneller mijn mond over je...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:20 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Grrrrrrrauuuwwww... *yeah baby* *yeah*
het bureau begint hier uitzichzelf te stijgen lijkt het wel
Precies! Ze heeft zelfs met jou in 1 bed gelegen en jij bent al bezetquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:21 schreef -PatrickO- het volgende:
Alleen Sharky toch niet
foutquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Precies! Ze heeft zelfs met jou in 1 bed gelegen en jij bent al bezet
Hoi Sharkyquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hoi Pat en Lu
weet je ze nog?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Beantwoord die vragen die je gisteren aan mij gesteld heb nu eens zelf
die heb je al dus ga maar doorquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En dan masseer ik zachtjes je ballen, terwijl ik steeds sneller mijn mond over je...
Djiezes, waar ben ik mee bezig? Nou hou ik op hoor. Straks krijg ik nog een naam hier![]()
Sorry, sorry, ik hou al op. Ik weet ook niet waar ik die smerige taal vandaan haal...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:24 schreef Sh0ck het volgende:
Dude hou je eens in..... Kan hier op het werk niet gaan ...............
Oeps
Aaaarrrghhhh... Wat DOE je NOUquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En dan masseer ik zachtjes je ballen, terwijl ik steeds sneller mijn mond over je...
Djiezes, waar ben ik mee bezig? Nou hou ik op hoor. Straks krijg ik nog een naam hier![]()
Heuquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:26 schreef Lula het volgende:
[..]
die heb je al dus ga maar door
Alles in het leven is betrekkelijk...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Precies! Ze heeft zelfs met jou in 1 bed gelegen en jij bent al bezet
Ik ben een teaserquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:26 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Aaaarrrghhhh... Wat DOE je NOUNet voor het hoogte punt stoppen
![]()
[/me=-PatrickO-]"trekt" zich even terug naar het toilet...[/me]
Waar je aan denkt als je masturbeertquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:25 schreef Lula het volgende:
[..]
weet je ze nog?
gemastubeerd vandaag nee, nog van plan ja
hoeveel mannen? de hele daad toch maar zeven geloof ik( valt alweer mee he)
gezoend meer weet niet hoeveel
triootje ja
wat nog meer?
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:28 schreef Lula het volgende:
hij is wel gelijk weg op MSN. Zou hij echt aan het rukken zijn?
Specificeer: ranzige dingenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:30 schreef Lula het volgende:
met een man? ja
Als ik mastubeer denk ik aan ranzige dingen behalve plas en poepseks en seks met dieren
of gewoon aan het een en ander wat ik zelf meegemaakt heb
Vind ik niet ranzig. In fantasie kan alles toch?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:33 schreef Lula het volgende:
jee kan zoveel zijn maar misschien vind jij dat niet ranzig hahaha
seks met meer mensen? vaak zijn het ook dingen die je in werkelijkheid niet zou doen, maar wel spannend om aan te denken. Hahaha waar hebben we het over.
En nu heb ik slaap... Heb ik altijd wanneer het lekker was...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:28 schreef Lula het volgende:
hij is wel gelijk weg op MSN. Zou hij echt aan het rukken zijn?
Y'welcome dearquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:36 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
En nu heb ik slaap... Heb ik altijd wanneer het lekker was...
@Dude: TNX...
Heb ik nou altijd: na de seks rennen alle mannen hard wegquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:44 schreef Lula het volgende:
nog niet
zometeen maar even douchen en wat aandoen hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |