1000x excuses aanbieden, hij wilde de bal via mijn been naar de ander schieten (?)quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:05 schreef Crazykill het volgende:
HAHUAHUAHUAHUAUHAUHAUHAUAHUAHAUHAUHAUAAHUAUHAUHAHUAHUAHU
Wat deed die boy dan daarna ?
Heb 5 jaar op hokcey gezeten, alleen een bal een x tegen mijn kin aangehad niet meer.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:10 schreef Steijn het volgende:
Moet je eens gaan hockeyen of honkballen.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:14 schreef renz0r het volgende:
Heb 5 jaar op hokcey gezeten, alleen een bal een x tegen mijn kin aangehad niet meer.
Terugpakken doe ik nog wel een x
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:17 schreef Steijn het volgende:
[..]ik heb heel andere ervaringen, bijvoorbeeld met schoolhockey. Ik heb lang op honkbal gezeten en daar had je nog een toque, maar bij het schoolhockey had ik die niet aan. Ja het deed echt heel erg zeer en het is tevens vrij genant om met ijs op je kloten te rond te lopen.
Nou ja, hij heeft wel een check gedaan (waarvan ik de details verder NIET wil weten)quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:17 schreef bugeye het volgende:
en hopelijk dat je nog kinderen kan krijgen
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:02 schreef renz0r het volgende:
Ik roep: paas die bal is.
god straft meteen.quote:De bal belande met de snelheid van het licht precies tegen mijn ballen.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:05 schreef Crazykill het volgende:
HAHUAHUAHUAHUAUHAUHAUHAUAHUAHAUHAUHAUAAHUAUHAUHAHUAHUAHU
Wat deed die boy dan daarna ?
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:02 schreef ijsmeis het volgende:
hahah.. ik vind het wel grappig![]()
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:17 schreef Lenny83 het volgende:
haha ik vond het eigenlijk ook wel grappig!
vertelquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:14 schreef MrG het volgende:
stel je niet aan joh, ik heb het pijnljker meegemaakt
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:15 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Echt weer een reactie van een vrouw....
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:02 schreef ijsmeis het volgende:
hahah.. ik vind het wel grappig![]()
dan kun je je ballen er btr vanafhakkenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:10 schreef Steijn het volgende:
Moet je eens gaan hockeyen of honkballen.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:21 schreef Rnej het volgende:
ik heb een bal een keer vol in mijn gezicht gekregen.. getrapt door een gozer uit de zeeuwse selectie... die erom bekend stond dat ie flink hard kon trappen.. had dus de rest van de dag een grote rode cirkel op mijn gezicht staan...en de pootjes van mijn bril stonden 180 grade ipv 90... :|
auchquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:21 schreef Rnej het volgende:
ik heb een bal een keer vol in mijn gezicht gekregen.. getrapt door een gozer uit de zeeuwse selectie... die erom bekend stond dat ik flink hard kon trappen.. had dus de rest van de dag een grote rode cirkel op mijn gezicht staan...en de pootjes van mijn bril stonden 180 grade ipv 90... :|
check mn fotoboek maar ffquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:18 schreef renz0r het volgende:
[..]
vertel
Heerlijk isnt it?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:28 schreef Baklap het volgende:
Als je in de winter traint is het ook wel fijn om een bal tegen je koude oor aangeschoten te krijgen als je ff niet oplet.
Alles is nog in orde, later komen er kinderenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:11 schreef Heliospan het volgende:
Ik zou je sperma laten invriezen voor het zaakje afsterft
hij heeft er kijk opquote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:13 schreef renz0r het volgende:
[..]
Hoe hij die bal trapte...op de mm nauwkeurig precies ertegen aan.
Ja, ik sprak hem vandaag nogquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:24 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
hij heeft er kijk op![]()
Je had ook opzij kunnen springen, kunnen bukken, kunnen springen..quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:27 schreef renz0r het volgende:
[..]
Ja, ik sprak hem vandaag nog
De rede dat hij die bal zo hard knalde is dat hij hem lekker hard over de grond wilde pasen, zoals hij wel eens vaker deed, alleen hij punterde hem de lucht in, zo precies in mijn ballen....
Ik kon niet opzij springen, omdat hij maar 1 meter van me af stond en hij knalt ballen met de snelheid van het licht weg, dus dat had geen zin meer.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:31 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Je had ook opzij kunnen springen, kunnen bukken, kunnen springen..![]()
Zijn je ballen ook blauw?
auwquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:18 schreef Quarks het volgende:
[..]
ze moesten eens weten hoe pijnlijk zoiets is, zo ben ik een paar jaar terug uit een boom gevallen en ik lande op een tak met een been aan iedere kant
![]()
waarom niet?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:16 schreef renz0r het volgende:
[..]
Nou nee![]()
Doe ik gewoon nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:23 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
waarom niet?![]()
![]()
vraag ik het wel aan mijn zusje (Trekpop)quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:28 schreef renz0r het volgende:
[..]
Doe ik gewoon nietVoor mensen (lees: vrouwen!) die het willen zien, contact me
trekpop?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:28 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
vraag ik het wel aan mijn zusje (Trekpop)![]()
Had ik ff niet aan gedacht, maar is idd toepasselijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:32 schreef renz0r het volgende:
[..]
trekpop?Toepasselijke naam
wie gaat er dan ook 's nachts voetballen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:02 schreef renz0r het volgende:
Toen was ik pas thuis. Ging nog naar een verjaardag....was wel ff flink zijn, ze waren gevoeligquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:49 schreef giscard het volgende:
[..]
wie gaat er dan ook 's nachts voetballen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |