Party animalsquote:Op zondag 5 maart 2006 21:32 schreef Pink_Floyd het volgende:
idd ja,. ik hoor liever Solo dan de party animals![]()
Jup, daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:27 schreef Gellarboy het volgende:
JH87 heeft z'n huiswerk gedaan, maar vergeet Morrisey's sterfbed in "Don't Change"..
Die heb ik wel gehad, maar die is toen door Peter R. de Vries uit mijn kofferbak gejat.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:54 schreef Summerteeth het volgende:
[..]
Of dat live-duet met de Poemas. Had jij daar niet een bootleg van, Mich?
Als het altijd zo uitpakt... goede keuze.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:24 schreef Yozzz het volgende:
Op www.solopeople.nl kan je stemmen wat de nieuwe single moet wordenIk stem voor Over the Country
Edit: de stemming is dus al gesloten. De laatste keer dat ik stemde had Over the Country 6 stemmen tegen 2 voor opportunities. En 4 stemmen van Over the Country kwamen van mij![]()
Ja, ik ben een invloedrijk persoon
Twee zulke goede Nederlandse bands bij elkaar... Waarom nou niet in Arnhem?quote:Op maandag 22 mei 2006 14:27 schreef Grumpey het volgende:
er is 9 juni een gezamelijk optreden van A Balladeer en Solo in Den Bosch geloof ik. Wil er graag heen eigenlijk, moet nog even iets anders dan verzetten.
Maar kwam Solo laatst tegen bij een in-store optreden (Velvet, leiden) terwijl ik daar toevallig was. Dat was nog eens fijne verrassing!
Gast, ik moet uit amsterdam komen.....quote:Op maandag 22 mei 2006 14:35 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Twee zulke goede Nederlandse bands bij elkaar... Waarom nou niet in Arnhem?![]()
Ik ben verwendquote:Op maandag 22 mei 2006 17:07 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Gast, ik moet uit amsterdam komen.....
Arnhem - Den Bosch is peuleschil, makkelijker kan je het niet vaak krijgen hoor. Zeker niet als je uit Arnhem komt.
Come Back To Me. Leuk plaatje.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:54 schreef tong80 het volgende:
Net Solo bij Barend en van Dorp. Klasse optreden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |