Je moet je op een na laatste post bij nr 3 ff veranderen... Staat verkeerde link... :Squote:
Klopt idd, ik heb hem gewijzigd.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:04 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Je moet je op een na laatste post bij nr 3 ff veranderen... Staat verkeerde link... :S
Verder prima dat je door gegaan bent..TopTopic
He je avatar is tegenwoordig ook vet.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:45 schreef dingendoener het volgende:
voor het verzet:
[afbeelding]
[afbeelding]
De site bestaat ook nog kijk maar:quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[afbeelding]
Alleen jammer dat "htttp://" niet bestaat... (je hebt een typo gemaakt dus)quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:40 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
De site bestaat ook nog kijk maar:
[[url=http://members.lycos.nl/jeroenvanwisse/goegel.gif]afbeelding][/url]![]()
![]()
![]()
Typo aangepastquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:58 schreef foton het volgende:
[..]
Alleen jammer dat "htttp://" niet bestaat... (je hebt een typo gemaakt dus)
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:40 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
![]()
![]()
die staat toch ook al es in deel 1 of 2?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:03 schreef J-Will het volgende:
ik vind die van mij tot nu toe het koelst
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:29 schreef MrMoon het volgende:
[afbeelding]
kan iemand hier maanlander van maken?
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:35 schreef The_Terminator het volgende:
Dit had je zelf trouwens ook wel kunnen doen, alle benodigde letters stonden er al![]()
Geweldigquote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:38 schreef Speaker_Freak het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit had je zelf trouwens ook wel kunnen doen, alle benodigde letters stonden er al![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:38 schreef Speaker_Freak het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Hahaha!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:38 schreef Speaker_Freak het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:01 schreef MoChe het volgende:
[afbeelding]
Post eens een exemplaar dan.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:24 schreef GSMboy het volgende:
kan iemand het tweakerslogo photosoepen? of hun Henk?
Mijn eerste geslaagde fotosoepje, mag ik er dan trots op zijn?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:53 schreef Bupatih het volgende:
Dat is ook de bedoeling he
Dank jequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:02 schreef Bupatih het volgende:
Jawel hoor....en hij is ook mooi
Hijs leuk! Nu nog andersom: dvd-logo ombouwen ...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:54 schreef TDJ-Productions het volgende:
nou mn 4e en voor even de laatste, zoals hierboven ergens vermeld heb ik alleen maar paint, helaas maja... krea blijven!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:54 schreef TDJ-Productions het volgende:
Ook nog de dvd - vvd logo veranderd zoals gevraagd
SPAM!!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:40 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:38 schreef Speaker_Freak het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2004 02:55 schreef ChillBill het volgende:
like:quote:Op donderdag 23 september 2004 23:36 schreef Mazora het volgende:
Heeft er al eens iemand van ACHMEA :ACHMED gemaakt?
Waar heb je dat van gemaakt? Pringels?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:29 schreef icebliss het volgende:
[afbeelding]
beetje lelijke afwerking. maar ach![]()
Ik gok op snickers, alhowel mn eerste egdachte ook Pringles wasquote:Op zondag 17 oktober 2004 18:28 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Waar heb je dat van gemaakt? Pringels?
Nee ik maak geen logo's op bestellingquote:Op zondag 31 oktober 2004 13:21 schreef Thomas_Swa het volgende:
Hallo!
Kan iemand van de logomakers mee eens helpen? Ik zag geweldige creaties in dit topic, mooi gedaan!
Kunnen jullie zo'n logo voor mij maken? 't gaat om dit plaatje: [afbeelding]
Maar FOX moet FOKKE worden. Kunnen jullie mij helpen. Ik heb zelf al zitten knutselen maar het zit er niet uitEn das jammer, want ik heb 't voor een vriend van me nodig
![]()
En kunnen jullie hem hier posten? Dank je wel!
ik zal kijken wat ik met paint kan doen, maar ik wil dan wel in de aftiteling van je docu,quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:10 schreef Thomas_Swa het volgende:
jammer, misschien iemand anders?
of iemand die uitlegt hoe ik 't wel moet doen
PS: Echt niet Swiffmeister? Ik ga op mijn knieen als je dat logo ff maakt. Ik heb em nodig voor een documentaire met een komische draai over een tuinbouwkas met als eigenaar Fokke. Ik vermeld je naam in de aftiteling... you're 15 seconds of fame
Zoals je hierboven kunt zien gaat dat met paint dus echt niet lukken, je zult denk ik even iemand moeten zoeken met photoshopquote:Op zondag 31 oktober 2004 15:03 schreef Thomas_Swa het volgende:
Dan komt goed! Je naam zal vermeld worden![]()
Een link ga ik ook voor proberen te zorgen.. een half uur film om internet klappen is veel ruimte, maar dat zal wel goed worden
De docu zal rond december/januari klaar zijn. 't monteren neemt nou eenmaal veel werk in beslag
de eerste 3 topics gingen een stuk snellerquote:Op zondag 31 oktober 2004 15:59 schreef JasperE het volgende:
Best appart dat deze reeks zo langzaam loopt
sinds die baggerraars er zijn gekomen op fokquote:Op maandag 1 november 2004 14:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
de eerste 3 topics gingen een stuk sneller
quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:46 schreef Icex het volgende:
http://www.xs4all.nl/~bgalen/Chiel/fokke.jpg
Graag gedaan, de grote versie is iets minder mooi, mischien dat je zelf nog wat kan aanpassen als je wilt.
ik weet nie.. me server wil die jpg nie laten zien ofzo .. heel wazigquote:Op dinsdag 2 november 2004 15:12 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
en waar staat die
Jij start ook nogal veel topics hèquote:Op zaterdag 6 november 2004 17:50 schreef Mazora het volgende:
Omdat ik het niet heb gestart;)
LOLquote:Op woensdag 3 november 2004 19:36 schreef Pain_Elemental het volgende:
Ach, een ouwe die ik een keertje gevonden heb
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |