Je moet je op een na laatste post bij nr 3 ff veranderen... Staat verkeerde link... :Squote:
Klopt idd, ik heb hem gewijzigd.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:04 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Je moet je op een na laatste post bij nr 3 ff veranderen... Staat verkeerde link... :S
Verder prima dat je door gegaan bent..TopTopic
He je avatar is tegenwoordig ook vet.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:45 schreef dingendoener het volgende:
voor het verzet:
[afbeelding]
[afbeelding]
De site bestaat ook nog kijk maar:quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[afbeelding]
Alleen jammer dat "htttp://" niet bestaat... (je hebt een typo gemaakt dus)quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:40 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
De site bestaat ook nog kijk maar:
[[url=http://members.lycos.nl/jeroenvanwisse/goegel.gif]afbeelding][/url]![]()
![]()
![]()
Typo aangepastquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:58 schreef foton het volgende:
[..]
Alleen jammer dat "htttp://" niet bestaat... (je hebt een typo gemaakt dus)
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:40 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
![]()
![]()
die staat toch ook al es in deel 1 of 2?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:03 schreef J-Will het volgende:
ik vind die van mij tot nu toe het koelst
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:29 schreef MrMoon het volgende:
[afbeelding]
kan iemand hier maanlander van maken?
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:35 schreef The_Terminator het volgende:
Dit had je zelf trouwens ook wel kunnen doen, alle benodigde letters stonden er al![]()
Geweldigquote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:38 schreef Speaker_Freak het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit had je zelf trouwens ook wel kunnen doen, alle benodigde letters stonden er al![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:38 schreef Speaker_Freak het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Hahaha!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:38 schreef Speaker_Freak het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:01 schreef MoChe het volgende:
[afbeelding]
Post eens een exemplaar dan.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:24 schreef GSMboy het volgende:
kan iemand het tweakerslogo photosoepen? of hun Henk?
Mijn eerste geslaagde fotosoepje, mag ik er dan trots op zijn?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:53 schreef Bupatih het volgende:
Dat is ook de bedoeling he
Dank jequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:02 schreef Bupatih het volgende:
Jawel hoor....en hij is ook mooi
Hijs leuk! Nu nog andersom: dvd-logo ombouwen ...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:54 schreef TDJ-Productions het volgende:
nou mn 4e en voor even de laatste, zoals hierboven ergens vermeld heb ik alleen maar paint, helaas maja... krea blijven!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:54 schreef TDJ-Productions het volgende:
Ook nog de dvd - vvd logo veranderd zoals gevraagd
SPAM!!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:40 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |