Pfffffff damn ik schrok al.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:54 schreef Mr.J het volgende:
Nee man, ik maakte een geintje verwijzend naar fake Dbolls. That's all.
Beste is direct na de training, voor de training was ik eigenlijk van plan om een weiproteïne-milkshake te nemen maar ik ben nog ff aan het kijken/uitzoeken of dat wel verstandig is want ik zou ook een glutamine pil kunnen nemen i.p.v. een shake.quote:Die Glutamine pillen is op zich een goed idee. Let er alleen op wanneer je ze inneemt. Uit m'n hoofd dacht ik net voor en direct na de training. Neem je ze op andere tijden in, komt het merendeel niet bij je spiercellen, maar bij je organen terecht (deze maken nl. ook erg graag gebruik van Glutamine).
Zo onwijs bedankt voor je reply hier kan ik absoluut wat mee, toppie!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:13 schreef Mr.J het volgende:
20 gram Whey een 1/2 uur voor je training. Na je training 1/2 liter water met 20 gram Whey, 30 gram Dextrose en 30 gram proteine.
Pil gewoon met water doorspoelen. Niet moeilijk doen.
Volgens de korte handleiding zou je de pillen direct na de training moeten innemen, er wordt niet gesproken over het innemen van de pillen voor de training. Echter neem ik voor de training twee pillen en na de training drie of vier, dat laatste is een beetje afhankelijk van de zwaarte van de training.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:05 schreef Den_Haag het volgende:
Waarschijnlijk moet je een deel voor de training en een deel na de training. Aangezien er ook BCAA's in zitten.
Stiekem hoop ik het wel, maar het heeft inderdaad "even" tijd nodig.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:21 schreef Den_Haag het volgende:
Verwacht niet meteen enorme resultaten
Het was waarschijnlijk (zoals je zei) vocht, ik dronk al veel water maar ik heb het nu wat beter over de dag verspreid. Daarnaast had ik in het begin na het nemen van de weiproteïne-milkshake erg warm en zat ik ook flink te transpireren maar daar heb ik nu (gelukkig) geen last meer van.quote:Je bent waarschijnlijk een liter vocht (1 kg) kwijt. Probeer veel vocht/water (voor 100kg ongeveer 4 liter, meer is ook goed nu) te drinken gedurende de dag. Dat is zeker nu zeer belangrijk, begin al 'sochtends met water drinken.
Dan heb je 'savonds tijdens het trainen meer vocht in je lichaam en dan heb je minder last van de hitte
Je lichaam kan een max. aantal proteinen per tijdseenheid opnemen, ik dacht 30 gram eiwit per 2 uur, maar dat weet ik niet zeker. Daarom eten bodybuilders ook een keertje of 8 per dag. Je ziet dan dat iedere maaltijd een of meerdere vormen van eiwitten bevat (kip, vis, kwark, ei, shake). Bij welke hoeveelheid eiwit schadelijk wordt weet ik niet. Als je als krachtsporter per dag 1,5 a 2 gram eiwit per kilo lichaams gewicht eet zit je goed en zal het niet schadelijk zijn.quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:01 schreef jouw_naam het volgende:
zeg even ter info? Laatst heb ik begrepen dat je lichaam maar een bepaald aantal proteinen kan opnemen 3 g ofzo. De rest wordt door de nieren afgebroken in een nogal slechte stof voor je lichaam. Dus moraal al die extra protienen wel leuk en aardig maar slecht voor je gestel. Klopt dit nou of niet?? (ben zelf ook een verwend whey drinker)
Waarom geen dextrose? Daarnaast kun je volgens mij beter water nemen als melk, melk schijnt de opname van de whey te vertragen als ik me niet vergis.(mogelijk is het verschil ook klein) Daarnaast smaakt het met water imo zelfs nog lekkerder.quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:56 schreef Ghettobob het volgende:
Ik neem nu Vendetta en ripped fast 2 (ephedra) voor de training en na de training een shake met 0.5 liter melk, 40g wey, 5/10g kaneel en 5g creatine. Het werkt aardig maar ik vraag me af of het volgens de pro's hier wel goed is..
Wat is het nut van dextrose dan? (heb het al eerder gelezen maar ben nieuwsgierig wat het dan doet) en het schijnt dat de vetten in de melk het opnemen van de wey vertragen, maar naar ik gelezen heb is dat effect te verwaarlozen... wey met kaneel en creatine is echt GOOR met water, ging bijna over mn nek vorige keer.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:50 schreef Varr het volgende:
[..]
Waarom geen dextrose? Daarnaast kun je volgens mij beter water nemen als melk, melk schijnt de opname van de whey te vertragen als ik me niet vergis.(mogelijk is het verschil ook klein) Daarnaast smaakt het met water imo zelfs nog lekkerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |