abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21213828
Hier weer verder
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  woensdag 11 augustus 2004 @ 19:15:25 #2
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_21214271
tvp
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_21214496
Mr.J begrijp ik het goed dat de pillen die ik heb gekocht " fake " zijn? (JUISTE LINK) ik proef een beetje uit je reactie dat je ervaring met die pillen niet bijzonder positief is, maar verbeter mij maar als ik je verkeerd heb begrepen.

Een bananen (niet erg lekker) weiproteïne-milkshake heb ik naast de Spierballen pillen gekocht, het leek mij een goede aankoop maar ik begin nu wel een beetje te twijfelen.
  woensdag 11 augustus 2004 @ 20:54:10 #4
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_21216532
Nee man, ik maakte een geintje verwijzend naar fake Dbolls. That's all.

Die Glutamine pillen is op zich een goed idee. Let er alleen op wanneer je ze inneemt. Uit m'n hoofd dacht ik net voor en direct na de training. Neem je ze op andere tijden in, komt het merendeel niet bij je spiercellen, maar bij je organen terecht (deze maken nl. ook erg graag gebruik van Glutamine).
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_21218686
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 20:54 schreef Mr.J het volgende:
Nee man, ik maakte een geintje verwijzend naar fake Dbolls. That's all.
Pfffffff damn ik schrok al.
quote:
Die Glutamine pillen is op zich een goed idee. Let er alleen op wanneer je ze inneemt. Uit m'n hoofd dacht ik net voor en direct na de training. Neem je ze op andere tijden in, komt het merendeel niet bij je spiercellen, maar bij je organen terecht (deze maken nl. ook erg graag gebruik van Glutamine).
Beste is direct na de training, voor de training was ik eigenlijk van plan om een weiproteïne-milkshake te nemen maar ik ben nog ff aan het kijken/uitzoeken of dat wel verstandig is want ik zou ook een glutamine pil kunnen nemen i.p.v. een shake.

Dit is eigenlijk een vraag uit het gesloten topic maar ik stel hem hier nog maar een keer want er is nog geen reactie opgekomen.
Hoe kan je het beste die glutamine pil innemen? stuk kouwen en dan met water doorslikken of de pil in zijn geheel inslikken met veel water?
  woensdag 11 augustus 2004 @ 22:13:21 #6
19479 Mr.J
pi_21218813
20 gram Whey een 1/2 uur voor je training. Na je training 1/2 liter water met 20 gram Whey, 30 gram Dextrose en 30 gram proteine.

Pil gewoon met water doorspoelen. Niet moeilijk doen.
pi_21219137
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 22:13 schreef Mr.J het volgende:
20 gram Whey een 1/2 uur voor je training. Na je training 1/2 liter water met 20 gram Whey, 30 gram Dextrose en 30 gram proteine.

Pil gewoon met water doorspoelen. Niet moeilijk doen.
Zo onwijs bedankt voor je reply hier kan ik absoluut wat mee, toppie!

Het zijn 3 tot 6 pillen die ik moet doorslikken, vandaar.
pi_21227983
Waarschijnlijk moet je een deel voor de training en een deel na de training. Aangezien er ook BCAA's in zitten.
pi_21238678
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 10:05 schreef Den_Haag het volgende:
Waarschijnlijk moet je een deel voor de training en een deel na de training. Aangezien er ook BCAA's in zitten.
Volgens de korte handleiding zou je de pillen direct na de training moeten innemen, er wordt niet gesproken over het innemen van de pillen voor de training. Echter neem ik voor de training twee pillen en na de training drie of vier, dat laatste is een beetje afhankelijk van de zwaarte van de training.
Daarnaast zit in deze pillen inderdaad branched chain amino acids / BCAA's dus dan vind ik het een beetje raar als je deze pillen niet voor de training zou mogen nemen.

Misschien had ik vandaag een goede dag of de weiproteïne-milkshake en de pillen deden hun werk al goed want het ging echt merkbaar beter! gewichten kon ik tot 7 a 16 KG zwaarder doen, ik zat al maanden op een soort van vast gewicht maar daar lijk ik nu eindelijk van te zijn verlost. Bij thuiskomst ook direct een shake gehad en je merkt dat je een soort van boost krijgt, ik ben nu minder moe en het voelt allemaal een stuk beter aan.

Ik ben wel 1 KG afgevallen maar ik vraag mij af of dat door de shake komt, vermoed zelf het warme weer.
Tot slot ben ik benieuwd hoe het zaterdag gaat, want dat zal de tweede training worden sinds mijn begin met de weiproteïne-milkshake en de pillen.
pi_21248099
Verwacht niet meteen enorme resultaten

Je bent waarschijnlijk een liter vocht (1 kg) kwijt. Probeer veel vocht/water (voor 100kg ongeveer 4 liter, meer is ook goed nu) te drinken gedurende de dag. Dat is zeker nu zeer belangrijk, begin al 'sochtends met water drinken.
Dan heb je 'savonds tijdens het trainen meer vocht in je lichaam en dan heb je minder last van de hitte
pi_21252877
Weet iemand welke maaltijd/protiene repen wel makkelijk weg te werken zijn. Zit nu aan eentje van Multi Power en ik ben bijna al een half uur bezig. Wat een taaie zooi zeg
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 10:28:21 #12
19479 Mr.J
pi_21253085
Men neme 1/2 liter magere melk, daar doet met 50 gram havermout en 20 gram proteine in en voilla!
pi_21258846
En als je niks in huis hebt?

Ik heb juist die repen omdat er weken zijn dat ik geen tijd heb om boodschappen te doen. Dus dan heb ik geen melk en dergelijke in huis
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 16:34:35 #14
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_21285088
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 00:21 schreef Den_Haag het volgende:
Verwacht niet meteen enorme resultaten
Stiekem hoop ik het wel, maar het heeft inderdaad "even" tijd nodig.
quote:
Je bent waarschijnlijk een liter vocht (1 kg) kwijt. Probeer veel vocht/water (voor 100kg ongeveer 4 liter, meer is ook goed nu) te drinken gedurende de dag. Dat is zeker nu zeer belangrijk, begin al 'sochtends met water drinken.
Dan heb je 'savonds tijdens het trainen meer vocht in je lichaam en dan heb je minder last van de hitte
Het was waarschijnlijk (zoals je zei) vocht, ik dronk al veel water maar ik heb het nu wat beter over de dag verspreid. Daarnaast had ik in het begin na het nemen van de weiproteïne-milkshake erg warm en zat ik ook flink te transpireren maar daar heb ik nu (gelukkig) geen last meer van.
pi_21319681
*tvp
  maandag 16 augustus 2004 @ 15:56:29 #16
24672 Ghettobob
Get rich, or die trying
pi_21325624
Ik neem nu Vendetta en ripped fast 2 (ephedra) voor de training en na de training een shake met 0.5 liter melk, 40g wey, 5/10g kaneel en 5g creatine. Het werkt aardig maar ik vraag me af of het volgens de pro's hier wel goed is..
Remind yourself: Nobody's build like you, you designed yourself...
pi_21335019
zeg even ter info? Laatst heb ik begrepen dat je lichaam maar een bepaald aantal proteinen kan opnemen 3 g ofzo. De rest wordt door de nieren afgebroken in een nogal slechte stof voor je lichaam. Dus moraal al die extra protienen wel leuk en aardig maar slecht voor je gestel. Klopt dit nou of niet?? (ben zelf ook een verwend whey drinker )
Ik i.p.v van zo gewoon, zo bijzonder gebleven...
pi_21336072
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 23:01 schreef jouw_naam het volgende:
zeg even ter info? Laatst heb ik begrepen dat je lichaam maar een bepaald aantal proteinen kan opnemen 3 g ofzo. De rest wordt door de nieren afgebroken in een nogal slechte stof voor je lichaam. Dus moraal al die extra protienen wel leuk en aardig maar slecht voor je gestel. Klopt dit nou of niet?? (ben zelf ook een verwend whey drinker )
Je lichaam kan een max. aantal proteinen per tijdseenheid opnemen, ik dacht 30 gram eiwit per 2 uur, maar dat weet ik niet zeker. Daarom eten bodybuilders ook een keertje of 8 per dag. Je ziet dan dat iedere maaltijd een of meerdere vormen van eiwitten bevat (kip, vis, kwark, ei, shake). Bij welke hoeveelheid eiwit schadelijk wordt weet ik niet. Als je als krachtsporter per dag 1,5 a 2 gram eiwit per kilo lichaams gewicht eet zit je goed en zal het niet schadelijk zijn.
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 00:50:21 #19
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_21337851
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 15:56 schreef Ghettobob het volgende:
Ik neem nu Vendetta en ripped fast 2 (ephedra) voor de training en na de training een shake met 0.5 liter melk, 40g wey, 5/10g kaneel en 5g creatine. Het werkt aardig maar ik vraag me af of het volgens de pro's hier wel goed is..
Waarom geen dextrose? Daarnaast kun je volgens mij beter water nemen als melk, melk schijnt de opname van de whey te vertragen als ik me niet vergis.(mogelijk is het verschil ook klein) Daarnaast smaakt het met water imo zelfs nog lekkerder.
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 00:51:41 #20
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_21337875
Ik doe zelf gewoon 40gram in mn shake, mn whey is ook niet 100% eiwit dus dat zal ongeveer goed zijn.
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 00:55:52 #21
24672 Ghettobob
Get rich, or die trying
pi_21337939
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 00:50 schreef Varr het volgende:

[..]

Waarom geen dextrose? Daarnaast kun je volgens mij beter water nemen als melk, melk schijnt de opname van de whey te vertragen als ik me niet vergis.(mogelijk is het verschil ook klein) Daarnaast smaakt het met water imo zelfs nog lekkerder.
Wat is het nut van dextrose dan? (heb het al eerder gelezen maar ben nieuwsgierig wat het dan doet) en het schijnt dat de vetten in de melk het opnemen van de wey vertragen, maar naar ik gelezen heb is dat effect te verwaarlozen... wey met kaneel en creatine is echt GOOR met water, ging bijna over mn nek vorige keer.

Ow, en waar kan je dextrose kopen? bij de kruidvat of tuinen ofzo? weet je ook een prijs?
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 01:02:46 #22
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_21338027
Ik neem zelf alleen dextrose met whey en water en dat is zeker een lekkere smaak. (kan aan de smaak whey liggen, zelf vanille)

Dextrose is gewoon fruitsuiker, dit is een snelle KH-bron, goed voor na de training om het glycogeenniveau weer op peil te brengen. Ook zorgt druivensuiker na de training voor een insuline piek. Hierdoor wordt je ingenomen eiwit beter worden opgenomen. Gooi in je shake hiervan 0,8gxlichaamsgewicht.

Ik denk als je de dextrose erbij giet dat je de kaneel net zo goed weg kan laten aangezien de dextrose de shake erg zoet maakt, en de 5gram crea lijkt me de smaak niet te veranderen.
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 01:12:58 #23
24672 Ghettobob
Get rich, or die trying
pi_21338197
maar de kaneel doe ik erbij omdat het als transportsysteem schijnt te werken voor creatine, niet vanwege de smaak (vind het zelfs viezer met kaneel)....
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 01:14:53 #24
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_21338218
Lekker blijven doen dan! Gewoon dextrose erbij smijten en kijken wat je het beste bevalt.
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 01:17:21 #25
24672 Ghettobob
Get rich, or die trying
pi_21338253
thx voor de tips! dat vendetta kan ik trouwens iedereen aanraden, het is een beetje duur maar het werkt wel (flink in spiermassa toegenomen de laatste tijd) ook train ik stukken lekkerder erdoor...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')