Kijk, dan komt je EHBO-diploma nog eens goed van pas!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:42 schreef bloempjuh het volgende:
Mijn huisgenootje (EHBO'er) heeft een tijdje bij de fietser gezeten en 'm gerust gesteld tot de ambulance 'm meenam.
Ze was wel de enige die bij het slachtoffer mocht blijven, de rest werd weggestuurd. En haar regenjas is onder het hoofd van die man blijven liggen..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:44 schreef _o_ het volgende:
[..]
Kijk, dan komt je EHBO-diploma nog eens goed van pas!
of niet natuurlijk![]()
Zo'n beetje voor de deur van de Xenosquote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Niet gezien, waar was het precies?
Sinds wanneer mogen daar vrachtwagens rijden?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:46 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Zo'n beetje voor de deur van de Xenos
Vroeg ik me ook al af...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:05 schreef Conflict het volgende:
[..]
Sinds wanneer mogen daar vrachtwagens rijden?
Dat mag alleen in de ochtend, verder is het afgesloten met van die palen toch? Alleen taxi's en bussen mogen erdoor.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:07 schreef V8power het volgende:
Misschien om te lossen?
Ik kan niet uit de openingspost opmaken of het s'ochtends of s'middags gebeurd is.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:16 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dat mag alleen in de ochtend, verder is het afgesloten met van die palen toch? Alleen taxi's en bussen mogen erdoor.
even wachten op de TS dusquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:18 schreef V8power het volgende:
[..]
Ik kan niet uit de openingspost opmaken of het s'ochtends of s'middags gebeurd is.
Dat zou inderdaad kunnen ja. Weet je zus wel wat er precies gebeurde?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:39 schreef Cee het volgende:
De vrachtwagen was van 't Pieter Vreedeplein, werkte daar bij de bouw. Zei m'n zusje net, die 't had gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |