Ik leg toch uit wat er aan de hand is ?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:14 schreef The_Langolier het volgende:
ja hallo! Je gaat toch niet elke jan doedel geld geven!!!! waanzin!
neen, maar een mooi verhaal verzinnen en goed vertellen is echt niet moeilijk hoor.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:16 schreef L.Denninger het volgende:
Ik leg toch uit wat er aan de hand is ?
Alleen omdat ik niet in een maatpak loop ben ik zeker minder waard ?![]()
En daarom doen we niet meer aan naastenliefde ?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:19 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
neen, maar een mooi verhaal verzinnen en goed vertellen is echt niet moeilijk hoor.
Wees blij dat ie iets gaf.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:21 schreef L.Denninger het volgende:
En daarom doen we niet meer aan naastenliefde ?
Geef je ook nooit iets aan het goede doel "want je ziet er toch niks van terug" ?
![]()
Na 10x aan die naastenliefde toegeven gaat er bij jou ook wel een lichtje branden. Zeker als dezelfde personen het vaker op een dag proberen met een andere verhaaltje.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:21 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
En daarom doen we niet meer aan naastenliefde ?
Geef je ook nooit iets aan het goede doel "want je ziet er toch niks van terug" ?
![]()
neequote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:56 schreef L.Denninger het volgende:
Als jouw vader in het ziekenhuis ligt met een appeltaart-overdosis piep je wel anders.
Als jouw vader in het ziekenhuis ligt met een dubbele knoop in z'n endeldarm poept ie wel anders.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:01 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |