Hij vroeg om geld voor een trein/bus kaartje. Dus om geld voor eten vroeg hij niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:37 schreef Visitor.Q het volgende:
Ik geef nooit geld, alleen eten... Koekjes ofzo.. Wat dan weer slecht is voor ze want ze hebben vast geen tandenborstel
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:40 schreef KreKkeR het volgende:
In elkaar trappen die hap en geld terugpakken!
Jat dan meteen die overige 2 euro die hij al had.
Als hij van 3 mensen nog eens 25 cent krijgt heeft hij eht bij elkaar.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:41 schreef yavanna het volgende:
Niet erg netjes, mja wat verwacht je dan, dat hij op zijn knieeen van dankbaarheid gaat?, voor die rottige 25 cent
Hoezo beledigenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:43 schreef Alessandro het volgende:
Waarom geef je hem dan 25 cent. Kon je hem beter niets geven, zo beledig je iemand alleen maar. OMG als je al wat geeft geef hem dan 90 cent en anders doorlopen. Gaat hij hem 25 cent geven. Echte Nederlander aktie weer he.
Als iemand om 90 cent vraagt en je geeft hem 25 cent dan vind ik dat dom/. Kun je beter doorlopen en niets geven. Hij vraagt al zo weinig en dan geef je hem nog minder. Dat vind ik dan echt een dom aktie. Loop dan door als je gierig bent in plaats van wat te geven.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:47 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hoezo beledigenBeggars can 't be choosers ! En zo is dat!
![]()
Oh, jij had meteen willen gaan schieten zeker?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:41 schreef kadoter het volgende:
[..]
![]()
Waarschijnlijk was het helemaal geen zwerver/dakloze.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:51 schreef xman het volgende:
Ik snap je verhaal niet helemaal? Je kon hem toch eten geven anders..
Ik had ook een jongen ontmoet die er niet helemaal niet fris meer uiitzag. Ik heb toen gevraagd naar zijn situatie en of hij honger had. Toen zijn we naar de burgerking gegaan en heb ik wat eten voor hem gekocht. En ook nog zijn verhaal aangehoord.
Je bent en blijft immers mens..
moeder theresaquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:51 schreef xman het volgende:
Ik snap je verhaal niet helemaal? Je kon hem toch eten geven anders..
Ik had ook een jongen ontmoet die er niet helemaal niet fris meer uiitzag. Ik heb toen gevraagd naar zijn situatie en of hij honger had. Toen zijn we naar de burgerking gegaan en heb ik wat eten voor hem gekocht. En ook nog zijn verhaal aangehoord.
Je bent en blijft immers mens..
uncle scroogequote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:55 schreef N.icka het volgende:
[..]
moeder theresa![]()
Beste Nicka niet iedereen kijkt naar uiterlijk en gaat mensen die er wat minder uitzien gatver noemen en ontwijken. Dat jij wel zo bent zegt meer over jou dan over iemand anders die wel mensen respecteerd hoe ze er ook uit zien. Ik zou hetzelfde doen en hem eten aanbieden of een drankjequote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:55 schreef N.icka het volgende:
[..]
moeder theresa![]()
Wist niet dat er zoveel geestelijk misvormden hier rondsurfden op forumsquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:40 schreef KreKkeR het volgende:
In elkaar trappen die hap en geld terugpakken!
Jat dan meteen die overige 2 euro die hij al had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |