Dat krijg je he, als van die 13 jarige k*tjochies te lang met hun ouders op vakantie moetenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:15 schreef qyn het volgende:
*snif* .. Het team wat mij vorig jaar in VIII in heeft gemaakt, wie de medaille voor mijn neus weggesnoept heeft, is niet meer
Gabber maffia (365442) heeft geen team eigenaar meer na 6 weken niet ingelogd geweest te zijn. De klootzak, had mij dan laten winnen vorig seizoen![]()
Ik heb pas 571 supporters. dus ik heb je op nieuw uitgedaagd, maar dan bij jouquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:29 schreef qyn het volgende:
[..]
Heb je uitgedaagd voor de Fok!Cup.. Ik heb 676 supporters en sta ook #1 VII, als je meer supporters hebt doen we jouw stadion
.. Anders ff wijzigen
![]()
een ploeg waar ik de eerste wedstrijd met 8-0 van verloorquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:25 schreef SuperWeber het volgende:
Ik moet tegen FC de FF'ers...
Wie zijn dat??
dank je madkowquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:39 schreef DaMadKow het volgende:
7-1 gewonnen uit bij een portugese 7e klasser
Nog even revanche voor die halve finale he
Oefenpot ook geregeld zag ik...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:27 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
dank je madkow
hopelijk kan ik nu wel slapen
geen idee, vroeg ik me laatst ook al af.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:33 schreef R_B het volgende:
Totaal andere vraag van mij..
Stel je hebt je stadion uitgebreid naar 100.000 plaatsen..en er wordt een interland gespeeld, levert dat nog wat op voor je club of niet?
Interlands in je eigen stadion leveren niks op.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:33 schreef R_B het volgende:
Totaal andere vraag van mij..
Stel je hebt je stadion uitgebreid naar 100.000 plaatsen..en er wordt een interland gespeeld, levert dat nog wat op voor je club of niet?
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:36 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik ben weer terug van vakantie!!!
Heb ik iets gemist?
brrrr, een actieve vakantie..quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:40 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ey vriend, het was heerlijk...
Lekker actief gedaan, kanoen en al die geintjes...
lekker gecrampeerd. wat wil een mens nog meer... (behalve hattrick)
Maar ik miste jullie wel een beetje heur!
ohja, we misten jou ook wel een beetje hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:47 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
brrrr, een actieve vakantie..![]()
ik heb een hele week plat gelegen met mijn luie donder op het stranden ik moet er nog van bijkomen
ik sta trouwens weer eerste, lortnoc heeft mijn halve selectie in de vernieling getrapten voor de rest..
niks gebeurd...
WB JDquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:57 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hehe, dan is het goed
Ik was al bang dat ik te missen was
En hij verloor nog wel van een meisjequote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:16 schreef Patron het volgende:
[..]
WB JD
Je ongeslagen status ging er wel aan toen je op vakantie was helaas.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:47 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ohja, we misten jou ook wel een beetje hoor
dat was expresquote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:16 schreef Patron het volgende:
[..]
WB JD
Je ongeslagen status ging er wel aan toen je op vakantie was helaas.
Welkom terug, namens een bijna volledig ingeburgerde hattrick speler...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:36 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik ben weer terug van vakantie!!!
Heb ik iets gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |