quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:46 schreef Scarface_ het volgende:
LL Cool J - Head Sprung
die is wel leuk, vooral dat mediterrane (Griekse?) gitaartje erbijquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:10 schreef Kworb het volgende:
Whigfield - Was A Time
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:41 schreef Cybart het volgende:
de nieuwe DJ Jean is errug lekker (slaat ook erg goed aan trouwens. al heel wat mensen naar me toe gehad welke plaat dat was)
DJ Jean - Every Single Day
quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:10 schreef Timo20 het volgende:
Vanmorgen de nieuwe Joss Stone gezien:
You Had Me
Erg lekkere track, afkomstig van haar binnenkort te verschijnen nieuwe album Mind Body & Soul
disco+afrikaans gezang, is wel een cool nummer jaquote:Op donderdag 22 juli 2004 01:02 schreef Karzeuler het volgende:
Martin Solveig vs Salif Keita - Madan is heel leuk
wat is dit n ongeloofelijk mooie meid!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:00 schreef Karzeuler het volgende:
- Natasha Beddingfield These Words (zusje van...)
beide erg goede tracksquote:- Keane - Bedshaped
- Franz Ferdinand - Michael
Iemand wist mij te vertellen dat hij nog steeds 'in de Heer' is, zoals dat in die kringen heet, en er naast het rappen nog steeds naar hartelust op los preekt. In dit nummer rapt hij ook dat hij clean is.quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:54 schreef Timo20 het volgende:
Mase - Welcome Back: verkondigde n aantal jaren terug dat hij zou stoppen met rappen en zich had laten bekeren tot God om priester te worden. Nou, dat heeft ie lang volgehouden
Wel n lekker liedje
yes ze Is weer terugquote:Op zaterdag 4 september 2004 22:39 schreef Excess_All het volgende:
delta goodrem - out of the blue
heb m eindelijk gevonden. wat n goede plaatquote:Op vrijdag 10 september 2004 08:49 schreef DusDat het volgende:
DESTINY'S CHILD - LOSE MY BREATH
die hoorde en zag ik vanmiddag bij top of the pops op bnn. vond er eerlijk gezegd niet echt veel aanquote:Op zondag 12 september 2004 22:26 schreef Karzeuler het volgende:
Ik heb ook weer een zooitje binnen
moet ze nog ff checken
zit een nieuwe van Duran Duran bij (voor de jonkies onder ons, dat was een jaren '80 bandje)
Vind 'm eerlijk gezegt behoorlijk rukken. Dan vind ik de nieuwe Haducii eerlijk gezegt beter. Maar dat had ik al eens gezegt.quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:18 schreef Cybart het volgende:
Ojee Ojee....
maar de nieuwe O-Zone is echt veeel veeeeeel veeeeel leuker dan hun Jodel Anthem van deze zomer
O-ZONE - Despre Tine (Prezioso & Marvin Radio Edit)
Ja, heerliijke plaat!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:16 schreef BdR het volgende:
Boom Selector - Bamsoort reggae/dance
Reach Out for The Sunrise is de titel en op z'n best is ie heel erg gemiddeldquote:Op zondag 12 september 2004 22:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
die hoorde en zag ik vanmiddag bij top of the pops op bnn. vond er eerlijk gezegd niet echt veel aan![]()
Jazeker zeer goed te pruimen single. We draaien 'm al geruime tijd met veel plezier. Mag van mij wel een knoert van ene hit gaan worden.quote:Op dinsdag 14 september 2004 00:27 schreef bloodymary het volgende:
Deze is super:
The Killers - Somebody told me (we kunnen zo terug de jaren 80 in)
nieuwe starsplash (ja dat project van c lownoise) is wel leukquote:Op zaterdag 18 september 2004 13:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Cybart heb je nog leuke hardstyle nummertjes?
zo, maud doet het goed...quote:Op woensdag 15 september 2004 19:29 schreef Cybart het volgende:
hoe vaker ik hem hoor, hoe mooier ie wordt.
in het begin hekelde ik me nog aan haar accent...
maar nu vind ik het eigenlijk wel een mooi liedje
Maud - Als je naar me kijkt...
onverwacht toch n leuk liedjequote:Op zaterdag 18 september 2004 11:41 schreef Karzeuler het volgende:
Nog wat nieuw spul:
Real to me - Brian McFadden
ken ik al n tijdje, tijdje terug al getipt volges mij. erg lekker liedjequote:Op zaterdag 18 september 2004 11:41 schreef Karzeuler het volgende:
Carwash - Christina Aguilera & Missy Elliot
Ja volges mij heb ik 'm zelf 'n paar weken terug getiptquote:Op zondag 19 september 2004 11:24 schreef Timo20 het volgende:
(Carwash)
ken ik al n tijdje, tijdje terug al getipt volges mij. erg lekker liedje![]()
quote:Op zondag 19 september 2004 11:29 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Ja volges mij heb ik 'm zelf 'n paar weken terug getipt![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 19 september 2004 21:33 schreef Karzeuler het volgende:
Nieuwe Rammstein is grappig. Vooral ook de clip.
"Amerika" is de naam
Die is zeker mooi. Ik dacht eig. dat deze nog voor Everybody's changing uit zou komen, maar nu dus pas... Mooiquote:Op maandag 20 september 2004 18:31 schreef Femckx het volgende:
Keane - Bedshaped
De nieuwe van Keane, heel anders dan de vorige singles, maar echt ontzettend mooi.
Ja dat is een machtig goed nummerquote:Op zondag 19 september 2004 20:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
De nieuwe single van Status Quo - You`ll Come Around heb ik net voor t eerst gehoord en kvond m erg lekker![]()
echt hey wat is dat n butt plaatquote:Op zaterdag 25 september 2004 01:17 schreef Karzeuler het volgende:
Deze week een heleboel leuk spul binnen. Devolgende sprongen er echt uit:
wat minder vond ik de nieuwe Snoop Dogg ft Pharell - Drop it like it's hot (erg eentonig)
Mwah, volgens mij net iets te eentonig hoorquote:Op dinsdag 28 september 2004 12:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
echt hey wat is dat n butt plaatvind dr helemaal niets aan, dus zal t wel weer n hit worden
![]()
quote:Op woensdag 29 september 2004 03:06 schreef Karzeuler het volgende:
de doorsnee nigga
kwil niet lullig zijn of zo, maar ik denk dat je jezelf tegen spreekt. als t eentonige hiphoptroep is (jouw woorden) dan zit er geen boodschap in, dus is er ook geen boodschap te snappenquote:Op woensdag 29 september 2004 03:06 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij net iets te eentonig hoor
Valt me op dat in de VS veel van die eentonige hiphoptroep best wel scoort, terwijl in Europa alleen de hiphop met melodieuse refreintjes het echt goed doet.
Het verschil is dat de doorsnee nigga in de VS de boodschap beter snapt dan de Nederlander, aangezien engels bij ons de tweede taal is, en hiphop ook nog eens in slang is (soort van dialect). We snappen wel waar het over gaat, maar de vorm spreekt ons meer aan dan de boodschap.
Denk dat deze plaat niet boven de 30ste positie komt.
Ik snap niet wat je bedoelt, of je snapt mij nietquote:Op woensdag 29 september 2004 21:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
kwil niet lullig zijn of zo, maar ik denk dat je jezelf tegen spreekt. als t eentonige hiphoptroep is (jouw woorden) dan zit er geen boodschap in, dus is er ook geen boodschap te snappen![]()
en idd: doorsnee nigga???kdenk niet dat je daarmee bij ze moet aankomen. Ken genoeg Amerikanen en gok dat die er niet blij mee zullen zijn understatement als je ze zo noemt!
Supernummerquote:Op donderdag 30 september 2004 00:03 schreef bloodymary het volgende:
U2 - Vertigo
Eindelijk weer eens wat stevige muziek van deze band!
Volgens mij heb ik die jamalia plaat al voor de zomer zitten afzeiken. wat een draak van een clisjee plaat was me dat zeg. Kan zo naar Sky-radioquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Markie-Mark , Jamelia feat Tiziano Ferro - Universal Prayer is zo'n 3 weken voor de OS uitgebracht en stond ook op de Athens 2004 Soundtrack en de single heeft ook 2 weken in bodem van de Top 40 gestaan maar het is alles behalve nieuw
Paul is met dit kinderliedje met hoog hoempapa gehalte op zijn eigen unieke wijze aan het dementerenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:26 schreef Karzeuler het volgende:
Paul McCartney (ex-Beatles, ex-Wings) - Tropic Island hum
oh op die manier ok.quote:Op donderdag 30 september 2004 02:39 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt, of je snapt mij niet![]()
Wat ik wil zeggen is dat in veel van die eentonige hiphop (zeg maar die nummers met eentonige beats, waar het statement belangerijker is dan de sound, die voor mensen van wie engels hun moerstaal is, best wel te volgen is wat er gerapt wordt, maar in NL waar engels een secondaire taal is, dit soort platen minder snel opgepikt worden.
In NL kiest men liever voor rap en hiphop met een melodietje er in. Iets commercieels. Het is dan welliswaar ook engelstalig, maar de boodschap is onderhevig aan de sound en melodie en dergelijke.
quote:Op woensdag 15 september 2004 19:29 schreef Cybart het volgende:
hoe vaker ik hem hoor, hoe mooier ie wordt.
in het begin hekelde ik me nog aan haar accent...
maar nu vind ik het eigenlijk wel een mooi liedje
Maud - Als je naar me kijkt...
Het is al een tijdje uit, maar het blijft een mooi nummer.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:38 schreef ioko het volgende:
My my my, van Armand van Helden is erg lekker !! (die baslijn is echt gigantisch)
Al ben ik vast te laat met dit nummer ....
Die kerel in die clip tussen al die lekkere wijvenquote:Op maandag 4 oktober 2004 14:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het is al een tijdje uit, maar het blijft een mooi nummer.
Ja echt meesterlijkquote:Op maandag 4 oktober 2004 23:02 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Die kerel in die clip tussen al die lekkere wijven![]()
Neem dus aan dat dat de nieuwe single wordt? Jammer, er staan veel betere nummers op de cd.quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:34 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maroon 5 - Must Get Out
Eminem`s nieuwe isquote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:41 schreef Karzeuler het volgende:
Eminem - Just lose it (Komt van zijn nieuwe album Encore)
Jojo ft Bow Wow - Baby it's you
enfin, de rest:
Chingy - Balla baby
Ik moet 'm eerlijk gezegd nog luisteren. Ik heb het hele album overigensquote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Eminem`s nieuwe is![]()
![]()
Volgens mij brengt Gigi elke week wel een single uit. Zie 'm bijna elke week wel voorbij komen bij de italiaanse releasesquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:25 schreef Cybart het volgende:
tja... weer een 2004 edit...
en ja ik ben bevooroordeeld Gigi fan sinds '99
Gigi D'Agostino - L'amours Toujours 2004
weet trouwens niet of het een officiele mix is, en of dat ie dus ooit uit gaat komen
Mag ik dit een ongelooflijke rukplaat vinden? Zo'n 1 uit een dozijn songfestival huppelkut liedje met een hoog lalala-klap-maar- lekker- mee niveauquote:
Terechte 3FM Megahit van deze week, wat een lekker liedje!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:14 schreef Muziekstad2000 het volgende:
Within Temptation - Stand my ground
![]()
[afbeelding]
Sharon vertelde me vorig jaar al: "We brengen pas iets uit, als we er helemaal tevreden over zijn "
Kreeg hem deze week binnen: het was het wachten waard!Dat beloofd iets voor het album "The silent force", welke in November zal volgen.
Release: 25-10-2004
Dit zijn wel lekker nummers inderdaad.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:19 schreef Karzeuler het volgende:
Mase - Breathe, Stretch, Shake
Mousse T feat. Roachford - Pop Muzak
Ik moet hier wel het een en ander bij vermelden, want opzich is het een hele lekkere plaat. Maar als je haar vorige hits kent (die in Frankrijk enorme knallers waren) dan zul je wellicht hebben opgemerkt dat deze plaat wel heel erg op haar voorgaande platen lijkt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:19 schreef Karzeuler het volgende:
Nadiya - Et c'est parti
Dit nr. draai ik al een half jaar.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:57 schreef BdR het volgende:
[..]
disco+afrikaans gezang, is wel een cool nummer ja
[afbeelding]
melige videoclip
Hij is ook al een half jaar geleden getipt hierquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 06:10 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Dit nr. draai ik al een half jaar.
Heb de clip helaas moeten missen.
Weet iemand hoe die gaat ?
Is die niet uit 2003? Of heeft íe 'm weer opnieuw uitgebracht?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
Layo & Bushwacka - It's Up To You
Zou kunnen, ik hoorde 'm gisteren als de "nieuwe" van Layo & Bushwacka op ID&Tquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:34 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Is die niet uit 2003? Of heeft íe 'm weer opnieuw uitgebracht?
inderdaad een heel leuk liedjequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:45 schreef Timo20 het volgende:
Gwen Stefani - What You Waiting For?
Hij klinkt lekker uptempo, maar wat is ie eigenlijk toch verschrikkelijk fout, hij kan best mee doen in de Homo 100 op 3FM
Nee zonder gekken, best n lekker liedje
-edit- is al getipt op de vorige pagina, zie ik nu
yep, de clip is te zien op www.greenerpastures.us, erg apart naar mijn idee...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:46 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
inderdaad een heel leuk liedje![]()
Ik zag wel laatst een Cabrera remix van dat nummer Layo & Bushwacka op een lijst van nieuwe releases staan, maar die is al van Augustus.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik hoorde 'm gisteren als de "nieuwe" van Layo & Bushwacka op ID&T
De 7:58 versie is wel lekker...![]()
Baby Boy is toch een solosingle van Beyoncequote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:12 schreef Mryc het volgende:
is Baby Boy van Destiny's Child al genoemd?
sorry, ik bedoelde Lose My Breathquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:44 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Baby Boy is toch een solosingle van Beyonce
Baby boy you stay on my mind, fulfill my fantasy...
Grapje?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maroon 5 - Secret
Dat is een groot geheim...quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:55 schreef Fen het volgende:
[..]
Grapje?
Jeetje, ik begin 'm steeds lekkerder te vinden. Zit wel een zangstukje in wat verdacht veel lijkt op Hash Pipe van Weezer, je weet wel, dat neergaande zanglijntje.quote:Op zaterdag 25 september 2004 05:56 schreef Kworb het volgende:
Gwen Stefani - What You Waiting For![]()
![]()
Geweldig solo werk van de No Doubt zangeres
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:06 schreef AudreyH het volgende:
The Sheer- Right Now
Twee releases tegelijkertijd?quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:11 schreef Mattt het volgende:
The Sheer - Stay Awake
Krijg je met gehypte bandjes. Voicst, The Sheer, Gem, zelfde hype. Waarvan ik Gem totaal niets origineels vind hebben en Voicst het meeste.quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:05 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
[..]
Twee releases tegelijkertijd?![]()
Damn, komt hij nu pas uit?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:41 schreef Muziekstad2000 het volgende:
Three Days Grace - (i hate) Everything about you
Draai hem al sinds maart dit jaar... maar hij is EINDELIJK in Nederland uit!
[afbeelding]
nee, dat is de B-track op de single van lose my breathquote:Op vrijdag 5 november 2004 22:53 schreef Timo20 het volgende:
En de opvolger van Destiny`s Child`s Lose My Breath wordt Why You Actin`
best lekker, maar je moet m wel n paar keer hebben gehoord
quote:Op vrijdag 5 november 2004 22:59 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, dat is de B-track op de single van lose my breath
Ook een lekker nummer, maar waarom gaan ze nou niet voor She Has No Time?quote:Op vrijdag 5 november 2004 22:53 schreef Timo20 het volgende:
Keane - This Is The Last Tim (ook hier is de release in de UK op 22 november)
ken de track niet, maar normaal vind ik Keane wel goed
Zeker, ik ook! Lekker nummer...quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 09:59 schreef Timo20 het volgende:
Placebo - Twenty Years
vind m erg goed
Ja sorry, ik poste niet meer zoveel hier, maar we hadden die single een week of twee geleden gedraait.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:35 schreef Cybart het volgende:
ik snap dus echt niet waarom Lemar in NL niet doorbreekt
zijn nieuwe single in de UK is weer
If there's any justice in the world,
I would be your man,
you would be my girl.
ooh yeah.
if I found you first you know its true,
he would be alone
I would be with you
Lemar - If There's Any Justice (video)
quote:Op woensdag 17 november 2004 15:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
tvp
Heb 'm inmiddels ook op TV gezien. Best lekker nummer... alleen die vervorming in het refrein vind ik wat jammer.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:41 schreef Muziekstad2000 het volgende:
Three Days Grace - (i hate) Everything about you
Draai hem al sinds maart dit jaar... maar hij is EINDELIJK in Nederland uit!
[afbeelding]
goed nummerquote:Op zaterdag 27 november 2004 14:59 schreef ilona-scuderia het volgende:
David Morales - How Would You Feel
Flashdance van Deepdish is een plaat die in de vorige topic van deze reeks behandeld was. Dat zegt alweer genoeg over hoe TMF achter de feiten aanhobbelt..quote:Op donderdag 2 december 2004 16:28 schreef -Hans- het volgende:
Eens in de zoveel tijd komt er een plaat uit waarbij je direct zoiets hebt van WOW!!!!! en deze plaat vind ik steeds beter worden.
Het nummer: Deep Dish - Flashdance (was volgens mij nog niet getipt, maar wat een plaat mensen!!)
(-> nu trouwens Superclip op TMF)
Allebij zeerquote:Op donderdag 9 december 2004 23:19 schreef Poerkie het volgende:
Lee Cabrera - To the top
Aston Martinez - Seduction
Slimquote:Op zaterdag 11 december 2004 02:03 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Allebij zeer![]()
![]()
Ik weet niet of iemand nog het zeer vrolijke "California" van Phantom Planet nog kan herrinderen? Die was uit 2002. Het plaatje is namelijk weer opnieuw gereleased.
Ik weet niet of het ook in NL wordt uitgebracht. In andere Europeese landen is 'ie in ieder geval wel uitgebracht. In Italie staat 'ie al redelijk hoog in de hitlijst (nummer 7 al).quote:Op zaterdag 11 december 2004 10:53 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
SlimIs echt een geweldig nummer en natuurlijk de themesong van 'The O.C'
Dit nummer is al een paar jaar oudquote:
vind 'm ook heel leuk!quote:Op woensdag 8 december 2004 18:57 schreef Markie-Mark het volgende:
Waarschijnlijk weer geen hit voor Birgit maar wat vind ik m weer tof : Birgit- Control
Dat negerinnenkoor doet het hem he. En de leuke tekst.quote:Op vrijdag 3 december 2004 22:26 schreef Markie-Mark het volgende:
Hij is al eens genoemd maar hij is nu officieel uit dus toch nog maar een keer
Natasha Bedingfield- Unwritten![]()
![]()
![]()
![]()
enz enz
Yep, maar desondanks deze week hoog in de engelse top 10 binnengekomen. Ice Cube met 'n hele rij aan hiphoppende r&b gevallen erbijquote:Op zaterdag 11 december 2004 12:30 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Dit nummer is al een paar jaar oud![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:43 schreef Karzeuler het volgende:
The Music - Breakin’
Is dat het nummer wat de 3FM Dj's die meededen aan de actie voor Darfur hadden uitgekozen als hun plaat?quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:55 schreef -Hans- het volgende:
The Chemical Brothers - Galvanize wat een plaat zeg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Jup, dat is hem inderdaad.quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:02 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Is dat het nummer wat de 3FM Dj's die meededen aan de actie voor Darfur hadden uitgekozen als hun plaat?
Dit is inderdaad een mooi nummerquote:Op zondag 19 december 2004 12:33 schreef Marble het volgende:
De volgende single van Natasha Bedingfield wordt I Bruise Easily. Beeldschoon.
Heeft een beetje weinig zin om zo'n lange lijst nummers neer te plempen, zonder verdere toelichting of commentaar..quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:43 schreef Karzeuler het volgende:
Hier nog een lijstje met verwachte nieuwe releases in de UK
...
Narcotic Thrust - When The Dawn Breaksquote:10th January 2005
...
Narcotic Thrust - When The Dawn Breaks
...
Maar hij is wel lekker, kende hem al. Komt ie ook op single uit dan?quote:Op vrijdag 31 december 2004 21:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Titel klopt niet, het is "Can't Stop Playing"
Ik zie de meerwaarde van deze remix *echt* niet.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:56 schreef JeroenV het volgende:
Tiesto - Adagio for strings..
Leuk een nummer wat in de herst van 2003 al een hitje wasquote:Op maandag 3 januari 2005 23:27 schreef Poerkie het volgende:
Dit zou een topper kunnen zijn als zomer of nazomernummer. Nu heb ik hem bestempelt als ultiem winterchill nummer:
» Red Carpet - Alright
vind die nieuwe JLO wel leuk eigenlijkquote:Op maandag 10 januari 2005 16:40 schreef Cybart het volgende:
okay... toch best leuk opzich
die "nieuwe" safri duo (komt hier niet uit, maar toch)
Safri Duo ft. Clark Andersson - Knock On Wood
en die nieuwe JLO sucks big time
Mwah, vond allebei de versies niet erg byzonder. Erg standaartquote:Op maandag 10 januari 2005 22:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
vind die nieuwe JLO wel leuk eigenlijk
Dr. Kucho & Gregor Salto - Can't Stop Playing beetje eentonig dance deuntje, maar het swingt wel de pan uitquote:Op vrijdag 31 december 2004 21:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
Titel klopt niet, het is "Can't Stop Playing"
Ja, dit wordt nu pas opgepiktquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:52 schreef DEAVELOFHEAVEN het volgende:
Alter Ego-Rocker Errug lekker nummer
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:20 schreef BdR het volgende:
Dave Mc Cullen - Bitch droog synthesizer deuntje en een vocoder stem "i just like to call you my bitch"klinkt erg cool
quote:Op zondag 16 januari 2005 17:10 schreef Mryc het volgende:
System Of A Down - Cigaro
quote:Ich bin Schnappi das kleine Krokodil,
komm aus Ägypten das liegt direkt am Nil;
zuerst lag ich in einem Ei,
dann schni schna schnappte ich mich frei.
Refrain
schni schna schnappi schnappi schnappi schnapp
schni schna schnappi schnappi schnappi schnapp
etc..
Ja, staat al nr. 1 in Deutchlandquote:Op zondag 23 januari 2005 12:24 schreef -Hans- het volgende:
Schnappi - Schnappi (pop remix)
Gisteren 3x gezien op The Box, vandaag op radio 1 gehoord en ik vrees dat ik het liedje nog wel vaker vandaag ga horen want het is nogal een liedje wat blijft hangen. Kortom: dit kinderliedje zal wel een hit worden.
Leuk liedje inderdaad, echter is het wel een liedje die je niet te vaak moet horen. Overigens is de clip nog leuker!quote:Op zondag 23 januari 2005 22:18 schreef NehcslowZ het volgende:
hoop dat ie nog niet gepost is, volgens mij niet
Uniting Nations - Out Of Touch
Kende je de versie van Hall & Oats al? Die's veel ouderquote:Op zondag 23 januari 2005 23:39 schreef Poerkie het volgende:
Uniting Nations - Out Of Touch
Ik kende dat nummer al wat langer, maar dan onder een andere naam:
» Dave Armstrong - Out Of Time
Een veel lekkerdere versie! En daar zit die zang van die man ook niet in, want dat is hier door een vrouw gezongen. Een betere aanrader vind ik.
Ik vind 't meer minimalistische electro-funk.quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:46 schreef BdR het volgende:
Sander Kleinenberg - The Fruit breakdance-achtige retro techno
Die's al van april !quote:Op zondag 23 januari 2005 13:05 schreef Poerkie het volgende:
» Flash Brothers - Amen
Beetje Dance/Club achtig met een catchy gitaartje erin en mooie zang.
W8 maar tot je Bubble Pop Electric van d'r hoortquote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:28 schreef Shalbo het volgende:
Kwwet niet if ie al genoemd is maar een nummer dat je na één keer horen al de hele dag blijft zingen is toch wel Gwen Stefani - rich girl
"If I was a rich girl, nananananananaaaa..."
Beetje buikdansachtig nummer
ik ga hem NU luisterenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:31 schreef DusDat het volgende:
[..]
W8 maar tot je Bubble Pop Electric van d'r hoort
Oh dat kan natuurlijk, maar die blijft bij mij de hele tijd in me kop. Vind je de rest van d'r album wel leuk? Hollaback Girl, Crash, The Real Thing.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:34 schreef Shalbo het volgende:
[..]
ik ga hem NU luisteren
edit: Ik vind hem niet leuk, eerlijk gezged...
Galvanizequote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:30 schreef struiser_1 het volgende:
Hoe heet het nieuwe nummer van de Chemical Brothers met een soort van turks deuntje doorheen.
Huh! Holiday heeft nauwelijks nog airplay gehad. Is Holiday uberhaupt al wel op single verkrijgbaar?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:36 schreef ESLiRi het volgende:
Green Day - Wake Me Up When September Ends
Die is vorig jaar al getipt...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:48 schreef febster het volgende:
Dr. Kucho met Can't stop playing, veel gedraaid op ID&T radio SLAM FM en wel erg relaxed deuntje erin
quote:Op vrijdag 31 december 2004 21:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dr. Kucho - Can't Stop Playing
Speedy & Lumidee - Sienteloquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:52 schreef NehcslowZ het volgende:
Hoe heet dat ene nummer dan met die neger en al die blote dames?![]()
Oke oke.. ik zal even wat preciezer zijn. Die kerel heeft zn haar wit en strak op zn kop zitten en ze lopen volgens mij over een basketbalveldje..
Echt een walgelijk nummer, ik krijg er gewoon kotsneigingen van...quote:Op zondag 2 januari 2005 10:21 schreef DusDat het volgende:
Jennifer Lopez- Get Right
Vandaag bij AOL first listen. Erg lekker plaatje! Beetje buikdansplaatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |