hehequote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:31 schreef Jump het volgende:
config scherm > landinstellingen
en daar de getalnotatie enzo
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:35 schreef Shagya het volgende:
Welke sukkel gebruikt dat klote programma nog?
Lezen blijft moeilijk he...!!! sukkelquote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:40 schreef Sport_Life het volgende:
hehe. Nu ik het op USA heb gezet werkt het zaakje wel!
.
quote:PS : moet die punt geen komma zijn ?!?, kan ook te maken hebben met het decimale scheidingsteken van je OS.
Ooit een probleem gehad met het mergen van 2 partities met PM (crash).
Gevolg van deze aktie was dat mijn data corrupt raakte. Gelukkig had ik nog de oude image's zodat ik alles weer naar de oude situatie kon terugbrengen.
PM is een leuk programma, maar je moet het alleen gebruiken als je het echt nodig hebt (=noodgevallen software), en niet te veel met klooien.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:01 schreef Sport_Life het volgende:
Topic mag trouwens op slot hoor.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:33 schreef junkiesietze het volgende:
misschien moet ie een legale versie gebruiken
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:35 schreef Shagya het volgende:
Welke sukkel gebruikt dat klote programma nog?
mmm... fdisk?quote:Op zondag 15 augustus 2004 00:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ken jij uberhaupt een beter programma dan??
ik niet en ik zal het altijd blijven gebuiken.. PQ Rulezz..
Kun je met Dos (FDisk) ook partities resizen/mergen/splitten met van behoud van data.quote:Op zondag 15 augustus 2004 02:55 schreef Sport_Life het volgende:
Partion Magic bestaat nietmaar met DOS kun je ook gewoon partities aanmaken, geloof dat dat het meestal door de tweakers wordt aangeprezen.. (maar hoe dat werkt, geen idee
)
handig als je een partitie moet resizen, ben je je gegevens kwijtquote:Op zondag 15 augustus 2004 01:51 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
mmm... fdisk?
quote:Op zondag 15 augustus 2004 06:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kun je met Dos (FDisk) ook partities resizen/mergen/splitten met van behoud van data.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |