Die Spaanse heb ik ja.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:28 schreef Bupatih het volgende:
BVO, heb je die nummers van de minidisco??
Welke spaanse??quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Die Spaanse heb ik ja..
Wil je ze hebben dan?.
* Bupatih gaat even kijken of 'ie de anderen ook kan vinden..
Ik zit nu op me pc zonder msnquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:42 schreef Bupatih het volgende:
Beev, kom eens online
Mag ik een hind??quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:44 schreef BVO het volgende:
Ik ben nu trouwens sowieso weg, kijken of er in Nederland nog wat boeiends is gebeurd.
Jullie raden trouwens nooit wie er in mijn introductieweek op school op komt treden.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:48 schreef dunn0w het volgende:
tvp
kleine toevoeging voor niksan:.
Die vindt 'TVP' nooit genoeg namelijk...
Zal wel lukken denk ikquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:50 schreef niksan het volgende:have fun!
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mag ik een hind??
er is nu ook een webbased MSNquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zit nu op me pc zonder msn.
Ik kom straks..
Heb er nu 4, plus een Turks nummer...
Heej was da voor rare PI?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:04 schreef timbob het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:59 schreef niksan het volgende:
* Duiveltja geen honger meer....
wanneer geef je hem terug?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:13 schreef timbob het volgende:
[..]
ik had ff die otter geleend van jawi..
je hebt gelijk.....hij kan er ook niets aan doenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:16 schreef timbob het volgende:
mja
otters zijn ook maar dieren
Ironiequote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:57 schreef timbob het volgende:
nounounou
wat een taal
owh jaquote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:57 schreef Duiveltja het volgende:
de voorkant van een trein ook.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:26 schreef Bupatih het volgende:Ik wist helemaal niet dat dit een officiele fok-smiley was
( o )
die kende ik al welquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:27 schreef niksan het volgende:
[..]deze ook
ok en dan kom hier vertellen of het klopt.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:57 schreef niksan het volgende:
[..]
owh jahmmm...moet es uitproberen dan
Anders verveel je je ofzo, op een woensdagavondquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:49 schreef Bupatih het volgende:
LAP TEKST
DIe ken ik niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:48 schreef ZOWIEE het volgende:
Weet ik niet, maar hij lijkt erg veel op deSan Fransisco
![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:49 schreef Bupatih het volgende:
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:27 schreef niksan het volgende:
[..]deze ook
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:13 schreef BVO het volgende:
dunn0wtje blijft nog wel even weg.
que si, que no..maar dan niet van jodyquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:52 schreef BVO het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Bij ons had je alleen eentje met bruin haar. Laten we het erop houden dat ze goed wist te animeren![]()
.
Welke nummers had je dan je dan nog meer?
welke van de 898272,5 zoek je?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:55 schreef BVO het volgende:
Ik zoek nog steeds een hoop Turkse nummers.
Weet iemand hoe dat nummer gaat met als refrein whoooh whoohooooooo (ja, heel diepzinnig) en tussendoor nog wat Turkse riedeltjes..?
Die wil ik hebben.
is goedquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
ok en dan kom hier vertellen of het klopt.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:59 schreef niksan het volgende:
[..]
is goed
alleen....moet ik eerst een trein vinden...... ach ik zie wel of ik er aan toe kom
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:59 schreef niksan het volgende:
[..]
is goed
alleen....moet ik eerst een trein vinden...... ach ik zie wel of ik er aan toe kom
Het was dus Dudu van Tarkan.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:55 schreef BVO het volgende:
Ik zoek nog steeds een hoop Turkse nummers.
Weet iemand hoe dat nummer gaat met als refrein whoooh whoohooooooo (ja, heel diepzinnig) en tussendoor nog wat Turkse riedeltjes..?
Die wil ik hebben.
Je hoort niet vaak dat een meisje dat niet leuk vind.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:13 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik ben gewoon niet aangekomen tijdens de vakantie.
Leuk!!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:25 schreef ZOWIEE het volgende:
Maar nu ga ik mn camara ophalen en de foto's op de computer zetten.
en wat eten
Ik eet niet echt veel, maar ik kom gewoon niet aan wat ik ook eet. Het is wel makkelijk hoor normaal, maar nu ben ik wel een beetje te licht.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:27 schreef BVO het volgende:
Eet je dan zo weinig? Of kom je gewoon niet aan?
Geef maar toe.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:15 schreef Bupatih het volgende:
5 jaar geledenDit jaar heb ik nog zelfs meegedaan met de Minidisco
tegen betaling van snoep welteverstaan
misschien kan ik je helpen?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:56 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn ja, als die stomme computer die foto's in zou laden.
Ik zou niet weten hoe, de ene computer heeft de 32MB kaart wel ingelezen en dat ging gewoon, maar de grote 256MB kaart doet ie niet, er gebeurt gewoon niks. Mijn eigen computer herkent gewoon de hele camera niet, dus dat werkt ook niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:32 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
misschien kan ik je helpen?
Op de camera doet de kaart het wel. Ik heb nooit software gebruikt, hij deed het gewoon vanzelf als ik die camara aansloot.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:38 schreef Duiveltja het volgende:
Ik hoop voor je dat het geheugenkaartje niet kaput is
Probeer anders de software/drivers opnieuw te installeren.
Je haalde de pics zeker binnen via Deze Computer daar staat dan de camera als extra drive.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:40 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Op de camera doet de kaart het wel. Ik heb nooit software gebruikt, hij deed het gewoon vanzelf als ik die camara aansloot.
Ja, maar het is wel raar dat ie de kleine kaart wel gewoon doet. Maar ik zal zo eens opnieuw installeren. Ik wil jullie natuurlijk niet mn mooie foto's onthoudenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:48 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je haalde de pics zeker binnen via Deze Computer daar staat dan de camera als extra drive.
Installeer de drivers overnieuw of probeer het op een andere pc.
Vaag idd.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:53 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel raar dat ie de kleine kaart wel gewoon doet. Maar ik zal zo eens opnieuw installeren. Ik wil jullie natuurlijk niet mn mooie foto's onthouden.
Als je het maar tegen niemand doorvertelt hequote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Geef maar toe..
En dan dus zonder die vuile kutsmilie. Had dan zo’n gewone zonder tongetje gebruikt.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:04 schreef Duiveltja het volgende:
Maar goed we wachten allen met smart op de mooie foto's van Leonie
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:35 schreef Dada het volgende:
[..]
En dan dus zonder die vuile kutsmilie. Had dan zo’n gewone zonder tongetje gebruikt.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:35 schreef Dada het volgende:
[..]
En dan dus zonder die vuile kutsmilie. Had dan zo’n gewone zonder tongetje gebruikt.
Mis ik iets??quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:02 schreef BVO het volgende:
Speciaal voor Dizer maak ik nog wat foto's.
Jij vond dat ik chagerijnig keek op die ene.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mis ik iets??
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij vond dat ik chagerijnig keek op die ene..
Al lach ik op deze ook niet echt hoor..
hahaquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:35 schreef Dizer het volgende:
Okeee...dit is echt zoooo stom gewoon!!
Ik was dus net met iemand aan het chatten op msn. Ze komt uit zweden. Zij heeft mij toegevoegd, ik ken haar van vroeger en zij mij niet want ik ben iets van 5 jaar ouder. Maar goed, begint ze opeens mij te versieren..waarop ik antwoord..Ik ben je neef uit Nederland. Weet je dat niet? Waarop zij helemaal gek wordt en begint zowat te janken van schaamte!!
Ik dacht dat ze wist dat ik haar neef was, maar kennelijk wist ze dat niet!
Lol. Want der moeder (mijn nicht) ze is dus de dochten van mijn nicht was laatst hier en heeft aan haar dochter dus mijn msn gegeven. En zij wist dus niet dat ik haar neef was
Ja, als mensen een foto van me nemen en zeggen "even lachen", kán ik gewoon niet lachen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zoals ik in je fotoboek reageerde, de laatste twee nieuwe foto's zijn jouw leukste foto's!!!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:43 schreef BVO het volgende:
Nieuwe foto's.
Minder leukquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:33 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik ben de cd met de drivers kwijt.
Volgens mij ligt het gewoon aan de USB aansluiting. Die programma's op die cd zijn ook alleen maar fotoprogramma's geloof ik, niks zodat ie de USB herkent. Maar ik probeer het nog eens op een andere computer.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:02 schreef timbob het volgende:
[..]
kan je op internet niet ergens wat drivers vandaan vissen?
Kijk ik zeg het nu al sinds ik Dizer zijn fotoboek heb bekeken.....kutjesmagneet.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:35 schreef Dizer het volgende:
Okeee...dit is echt zoooo stom gewoon!!
Ik was dus net met iemand aan het chatten op msn. Ze komt uit zweden. Zij heeft mij toegevoegd, ik ken haar van vroeger en zij mij niet want ik ben iets van 5 jaar ouder. Maar goed, begint ze opeens mij te versieren..waarop ik antwoord..Ik ben je neef uit Nederland. Weet je dat niet? Waarop zij helemaal gek wordt en begint zowat te janken van schaamte!
en dat zonder smiliesquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:32 schreef Dada het volgende:
[..]
Kijk ik zeg het nu al sinds ik Dizer zijn fotoboek heb bekeken.....kutjesmagneet.
Effe on post reageren: kijk het geeft wel een extra dimensie aan je familieband met haar Dizer. Als je haar nu een keer in het echt ontmoet zal het constant door je hoofd spoken dat zij op jou geilt (om het grof en plat te zeggen). Sommigen voelen zich ongemakkelijk, anderen draaien door en neuken hun nichtje hoe dan ook Dizer wederom is er bewijs geleverd van jouw aantrekkelijkheid voor het vrouwelijk geslacht. En daar moet je maar gewoon blij mee zijn, denk ik....ach in sommige landen is je zusje eerst je zusje dan je moeder en vervolgens je vrouw wat dat betreft zou, wat je ook in gedachten hebt, helemaal passen bij tenminste 1 familie op deze wereld.
The Forresters uit "The Bold And The Beautiful"quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:32 schreef Dada het volgende:
ach in sommige landen is je zusje eerst je zusje dan je moeder en vervolgens je vrouw wat dat betreft zou, wat je ook in gedachten hebt, helemaal passen bij tenminste 1 familie op deze wereld.
Tuurlijk, niet doen. Ben het helemaal met je eens.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:35 schreef Dizer het volgende:
Maar kom op, mijn nichtje...
En wanneer ga je ze in je fotoboek zetten?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:15 schreef ZOWIEE het volgende:
Het is gelukt!
Ze zijn OF dezelfde persoon OF tweelingen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:20 schreef ZOWIEE het volgende:
Duistere geheimen?
.
Nou ja, het zijn er dus maar 2 op dit moment (zie een paar posts terug) en ze zijn ook niet bijster boeiend (een close-up van een oog bijv.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:22 schreef Dada het volgende:
[..]
En wanneer ga je ze in je fotoboek zetten?
Jeejquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:15 schreef ZOWIEE het volgende:
Het is gelukt!
Mooi zo.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:29 schreef ZOWIEE het volgende:
Nou ja, het zijn er dus maar 2 op dit moment (zie een paar posts terug) en ze zijn ook niet bijster boeiend (een close-up van een oog bijv.), maar ik zal ze er zo in zetten. Dan doe ik de rest morgen wel.
Weet je ook hoe je aan dat virus komt?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:29 schreef Duiveltja het volgende:
Alleen heb ik nu problemen met mijn pcIk heb een virus dat ik maar niet kan verwijderen
Een van mijn zussen zal wel de schuldige zijn.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:32 schreef Dada het volgende:
[..]
Weet je ook hoe je aan dat virus komt?
Ik vind deze al leuk.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:39 schreef ZOWIEE het volgende:
Nou ze staan er, morgen komen de leuke foto's.
![]()
Gewoon uithuwelijken, allemaal. Zo gaat dat in deze mannenwereld.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:38 schreef Duiveltja het volgende:
Een van mijn zussen zal wel de schuldige zijn.
waar staan ze?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:39 schreef ZOWIEE het volgende:
Nou ze staan er, morgen komen de leuke foto's.
![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:43 schreef Dada het volgende:
[..]
Gewoon uithuwelijken, allemaal. Zo gaat dat in deze mannenwereld.
Ikke maar grappen maken.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:50 schreef niksan het volgende:
[..]![]()
• 12.08.2004 Vaag (23 Kb)quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:46 schreef ZOWIEE het volgende:
Fotoboek
Ja ik zou wel willen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:43 schreef Dada het volgende:
[..]
Gewoon uithuwelijken, allemaal. Zo gaat dat in deze mannenwereld.
zeker die over vrouwenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:53 schreef Dada het volgende:
[..]
Ikke maar grappen maken.
precies! jullie hebben helemaal niets meer te zeggenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja ik zou wel willen.
Maar dit zijn van die westerse vrouwen met een mening enzo
Ik zit met 4vrouwen opgescheept (3 zussen, 1 moeder)quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:58 schreef niksan het volgende:
[..]
precies! jullie hebben helemaal niets meer te zeggen
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:00 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik zit met 4vrouwen opgescheept (3 zussen, 1 moeder)![]()
Ik dacht dat we allemaal gelijk waren.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:58 schreef niksan het volgende:
precies! jullie hebben helemaal niets meer te zeggen
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Geen medeleven?
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:10 schreef niksan het volgende:
[..]
voor één keer niet.....
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:16 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
![]()
wou ik net zeggenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:21 schreef Dizer het volgende:
het is best gezellig hier...alleen in mijn fotoboek gaat het wel heel erg hard...
Ik heb functie aan staan bij elke bericht een mail sturen, ik checkde net mijn emailadres vandaag voor het eerst, 30+ emails over mijn fotoboek dat er een bericht is achtergelaten isquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:22 schreef niksan het volgende:
[..]
wou ik net zeggenmijn fotoboek is ook al doorgespoeld
We zijn flink bezigquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:21 schreef Dizer het volgende:
het is best gezellig hier...alleen in mijn fotoboek gaat het wel heel erg hard...zal wel vaker gewaagde foto's neerzetten![]()
P.s. check mijn signature...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:22 schreef niksan het volgende:
[..]
wou ik net zeggenmijn fotoboek is ook al doorgespoeld
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
We zijn flink bezig
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
P.s. check mijn signature...
Ja dat klopt, ik had toen gekeken, en het was alleen maar Dada en Dizerquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:28 schreef BVO het volgende:
Eerder op de avond was het hele rijtje vol met Dada en Dizer geloof ik..
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:28 schreef niksan het volgende:
[..]![]()
wat een eer zeg....in Dizer's sig
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:34 schreef Dizer het volgende:
ik ga ook slapen!
Slaap lekker allemaal!
Droom zacht niksan
Wat ga je lezen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:33 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
maar eerst nog een beetje lezen.
Ik ben nu bezig in 2 boeken dus ik kan kiezen (ik was er 1 kwijt). Het zijn: 'Een moord kost meer levens' van Peter R. de Vries en John Grisham 'Het laatste jurylid'. Ik weet nog niet welke ik neem. Ik denk Peter R.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:36 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wat ga je lezen?
Nee, wist ik ook niet, maar dit verhaal gaat dus over een vader die 2 kinderen vermoord en zn zoon die later ook 2 mensen vermoord. Het is een soort familiegeschiedenis (waargebeurd en verteld door de zoon). Het is niet om vrolijk van te worden maar wel heel interessant om te lezen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:42 schreef Duiveltja het volgende:
Ik wist niet dat Peter R boeken schrijft.
alleen ziek van je otter..... ik vind het toch op een zeehond lijkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:25 schreef timbob het volgende:goedemorgen!
weetje waar ik vanochtend wakker van werd?
een smsje van evelien!
worden jullie al ziek van me?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:03 schreef timbob het volgende:
[..]
[afbeelding]
look at it! how cute!!
LOOK AT IT!!
De zomer is voorbijquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:28 schreef niksan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
weersvoorspellingen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NEEEE! nog 1 maandquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
De zomer is voorbij
probeer hem opnieuw up te loadenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:11 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik word al weer wit.
-edit- En waarom doet mijn avatar het niet??
Het regent hierquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:09 schreef Svensational het volgende:
is het nog een beetje gezellig in Ollanda?
Ja een oog shot pleur ik er ook wel bij.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:47 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Doe als ik, alleen een oog, hartstikke stoer!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:47 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Doe als ik, alleen een oog, hartstikke stoer!
Dunn0w zag jou de hele tijd aan voor manquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:58 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Myzterieuzz
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:06 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dunn0w zag jou de hele tijd aan voor man
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:11 schreef Duiveltja het volgende:
"malle meid"
ja, ken d'r nog 1quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:11 schreef Duiveltja het volgende:
Ik weet trouwens hoe het voelt. Ik ben ook wel eens met "meid" of zelfs "malle meid" aangesproken hier op FOK!
Een gozert voegde me zelfs toe aan zijn msn
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:31 schreef timbob het volgende:
[..]
ja, ken d'r nog 1
hey, ben jij dat meisje uit je avatar?
ik ben verliefd op je :')
Ik dacht het in het begin ook.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:11 schreef Duiveltja het volgende:
Ik weet trouwens hoe het voelt. Ik ben ook wel eens met "meid" of zelfs "malle meid" aangesproken hier op FOK!
Een gozert voegde me zelfs toe aan zijn msn
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:00 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wat is er dan?
ey bedankt. Die andere is trouwens LiL Kim en Jessica Simpson staat er idd lelijk op.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:24 schreef Dada het volgende:
Leuke nieuwe avatar bigmac. Alleen vind ik alleen Jessica Alba en Beyonce mooi uit je avatar. Die andere ken ik niet of zijn zo gruwelijk onaantrekkelijk na een tv show (Jessica Simpson).
Lil Kim gatverredamme. Lelijk mormel vind ik dat zeg. Jessica Simpson staat er niet echt lelijk op maar sinds die tv show vind ik haar gewoon echt lelijk, weet ook niet hoe ik het uit moet leggen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:26 schreef _bigmac_ het volgende:
ey bedankt. Die andere is trouwens LiL Kim en Jessica Simpson staat er idd lelijk op.
Hoi schoonheid.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:27 schreef ZOWIEE het volgende:
Waar zie jij Bigmac nou weer?
-edit- Oh daar
Ik vond 1 nummer van Lil Kim zo leukquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:32 schreef Dada het volgende:
[..]
Lil Kim gatverredamme. Lelijk mormel vind ik dat zeg. Jessica Simpson staat er niet echt lelijk op maar sinds die tv show vind ik haar gewoon echt lelijk, weet ook niet hoe ik het uit moet leggen.
"How many licks" ofzoiets? Met die clown van een sisqo.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:33 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik vond 1 nummer van Lil Kim zo leuk![]()
Hoe heette het nou?
Ze zag er daar wel lelijk uit. Nog niet zo achterlijk lelijk als later in Lady Marmalade, ze leek daar wel een gorilla, met die pruik enzo. Had echt het idee van een gorilla vooral toen ze op een gegeven moment zo met haar armen tekeerging.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:38 schreef ZOWIEE het volgende:
Jaaaa, was wel een grappig nummer.
Ik heb ook nooit beweerd dat ze knap was. Eerst had ze ook geen tieten enzo en toen ineens van die balonnen, dat was ook wel merkwaardig.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:40 schreef Dada het volgende:
[..]
Ze zag er daar wel lelijk uit. Nog niet zo achterlijk lelijk als later in Lady Marmalade, ze leek daar wel een gorilla.
Inderdaad, ze heeft haar tieten flink laten vollopen. Tja, sommige mannen houden wel van zo’n imitatie vrouw (ik dus niet, voor alle duidelikheid).quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:41 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik heb ook nooit beweerd dat ze knap was. Eerst had ze ook geen tieten enzo en toen ineens van die balonnen, dat was ook wel merkwaardig.
Jessica word vervangen door X-Tina voor LiL Kim weet ik nog niet zo snel een mooie vrouw.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:32 schreef Dada het volgende:
[..]
Lil Kim gatverredamme. Lelijk mormel vind ik dat zeg. Jessica Simpson staat er niet echt lelijk op maar sinds die tv show vind ik haar gewoon echt lelijk, weet ook niet hoe ik het uit moet leggen.
Ik zou gaan voor Angelina Jolie of Cameron Diaz of Scarlett Johanson of Kirsten Dunst ofzo.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:48 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Jessica word vervangen door X-Tina voor LiL Kim weet ik nog niet zo snel een mooie vrouw.
Angelina Jolie is mooi ja, die andere 3 niet zo. Doe dan er maar bij: Keira Knightley en Holly Valance.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:50 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik zou gaan voor Angelina Jolie of Cameron Diaz of Scarlett Johanson of Kirsten Dunst ofzo.
Keira knightley is mooi ja, maar Holly Valancequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:53 schreef Dada het volgende:
[..]
Angelina Jolie is mooi ja, die andere 3 niet zo. Doe dan er maar bij: Keira Knightley en Holly Valance.
Uit Lost in Translation, een verschrikkelijk saaie film, ik was erbij in slaap gevallenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:53 schreef Dada het volgende:
EDIT: Scarlett Johansen heb ik nog nooit gezien.
Keira Knightley moet ik wel bij zeggen: zoals ze eruit zag in Pirates Of The Caribbean. En niet toen de film in premiere ging en daarna want daarna is ze mij iets TE dun geworden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:55 schreef ZOWIEE het volgende:
Keira knightley is mooi ja,
Ik weet niet meer hoe ze heet, maar Joey uit Dawsons Creek is ook zo knap.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:50 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor Angelina Jolie of Cameron Diaz of Scarlett Johanson of Kirsten Dunst ofzo.
Maar ja, wat weet ik ervan![]()
Hihi, ik sluit me aan bij het cultuurbarbaren groepje dan want ik heb de film nog niet eens gezien.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:57 schreef ZOWIEE het volgende:
Uit Lost in Translation, een verschrikkelijk saaie film, ik was erbij in slaap gevallen
(veel mensen zullen mij nu wel een cultuurbarbaar vinden).
Ik weet niet hoe dun ze daarna werd. Te dun is niet zo leuk nee.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:58 schreef Dada het volgende:
[..]
Keira Knightley moet ik wel bij zeggen: zoals ze eruit zag in Pirates Of The Caribbean. En niet toen de film in premiere ging en daarna want daarna is ze mij iets TE dun geworden.
Zeg maar zoals ze eruit zag op de premiere van Pirates Of The Caribbean in Amerika. Dat vond ik niet mooi meer.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 01:01 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik weet niet hoe dun ze daarna werd. Te dun is niet zo leuk nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |