Wil ik als user eens een keertje graag iets meer weten over de mods, admins, nieuwsposters en andere crewleden,
kom ik tot de ontdekking dat de helft van de crew eigenlijk geen crew is. Of gewoon genegeerd wordt.
Mocht je je afvragen waar ik het over heb,
klik dan hier voor meer info.Ga je bijvoorbeeld op zoek naar Vork, krijg je de volgende mededeling:
Je zoekactie naar 'Vork' leverde 1 resultaten (lekker behoorlijk Nederlands trouwens; TS) op:
Vork (Moderator Muziek, Fotografie)Klik je daarna op zijn naam:
'Geen crewlid gevonden met het opgegeven userid. Deze gebruiker is waarschijnlijk nooit crewlid geweest, of heeft geen gegevens ingevoerd over zichzelf.' ![]()
Bij Darkelf is het zelfs nog erger:
'Je zoekactie naar 'Darkelf' heeft geen zoekresultaten opgeleverd. Ga terug en voer iets anders in.' ![]()
Dan kan het natuurlijk zijn, dat het hier luie moderators betreft, maar dan voer je de naam in van PR (wat een voorbeeld ook meteen) en dan krijg je wel:
Je zoekactie naar 'PrivateRyan' leverde 1 resultaten op:
PrivateRyan (Moderator Onzin voor je leven!)Klik je daarna op zijn naam, krijg je
een leeg stukje.
![]()
Op zo'n moment denk je, laat ik maar meteen de stoute schoenen aantrekken en de naam Yvonne invoeren. En wat denk je?
Je zoekactie naar 'Yvonne' leverde 1 resultaten op:
yvonne (Administrator)Een goed begin natuurlijk, maar dan
is dit resultaat. van het klikken op haar nick.
Het zoeken naar on_air geeft het zelfde resultaat als Vork. Highlander komt er al niet veel beter vanaf als Yvonne. Inso doet niet aan plaatjes. Knut en Jogy wel. Danny heeft natuurlijk wel een verhaal te vertellen. Met een minuscuul fotootje erbij. Alleen
Breuls heeft (voor zover ik heb kunnen vinden) een heel verhaal met meerdere foto's.
Maar wat is hier nou aan de hand? Zit er in die Fok!Soop van Inso dan toch een kern van waarheid?[ Bericht 2% gewijzigd door UIO_AMS op 11-08-2004 14:15:35 (belangrijkste aangedikt) ]