Dank je Rewimo....quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hier, je mag hem gerust even lenen: [afbeelding]
maar dan:quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:32 schreef PdeHoog het volgende:
Heb je een camera met een flinke zoomlens? Zo ja, dan zou ik gewoon eens lekker op je gemak rond gaan lopen of op een bankje op een drukbezochte lokatie gaan zitten. Er komt genoeg langs denk ik zo
Noem het zoals je het wil noemen (als we over mijn levenservaringen moeten gaan beginnen zitten we hier morgen nog, dus dat laten we even achterwegequote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:23 schreef PaulJRD het volgende:
[..]
Offy, ik denk dat het net als poezie is. Door jou ervaringen in het leven - sorry dat het wat pathetisch klinkt wellicht - straalt de foto geen vergane glorie uit. En inderdaad voor mij wel, misschien door mijn ervaringen in dit leven?
De kunstenares heeft zelf de associatie 'catching dreams' erbij. Daar komt waarschijnlijk ook geen mens op. Maar zij wel.
Bij een van de foto's: de clown, moet ik ook niet aan vergane glorie denken en bij die teddybeertjes ook niet. Dan denk ik meer aan het kind dat erbij hoort, die zijn teddybeertje kwijt is of zo.
Dat dacht ik ook, maar toen kwam ik dit tegen:quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:35 schreef Xilantof het volgende:
[..]
maar dan:
je hebt de foto gemaakt ,en dan moet je dat melden..
lijkt mij wel zo vriendelijk eer je mee rond gaat strooien op internet
Maar ik kan het sowieso niet ongevraagd doen, want het idee is een beetje dat 'de bejaarde in kwestiequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:54 schreef Ouwesok het volgende:
Wanneer je slachtoffer ongevraagd gefotografeerd is op de openbare weg geldt in Nederland dat geportretteerde zich tegen publicatie kan verzetten wanner die publicatie schadelijk is voor zijn belangen.
Heb je bijvoorbeeld een volslagen onbekend iemand op je site staan in normale (dat wil zeggen: niet compromitterende) pose, dan kun je die gewoon laten staan omdat de persoon in kwestie daar onmogelijk schade van kan ondervinden.
Fotografeer je iemand in een situatie waarvan je weet of redelijkerwijs kunt aannemen dat de gefotografeerde daar ongelofelijke problemen mee krijgt, dan mag je niet publiceren.
Hmmm....waar ken ik dat idee vanquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:41 schreef Offy het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar toen kwam ik dit tegen:
[..]
Maar ik kan het sowieso niet ongevraagd doen, want het idee is een beetje dat 'de bejaarde in kwestie' een foto van vroeger vasthoudt (hoe orgineel!) , en dat is er zo moeilijk in te shoppen
ik denk dat dat idee wel moet lukken.... (met een beetje durf)quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:41 schreef Offy het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar toen kwam ik dit tegen:
[..]
Maar ik kan het sowieso niet ongevraagd doen, want het idee is een beetje dat 'de bejaarde in kwestie' een foto van vroeger vasthoudt (hoe orgineel!) , en dat is er zo moeilijk in te shoppen
* Offy streept idee weer weg....quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm....waar ken ik dat idee van![]()
Maareh...lijkt me een leuk idee. Is het een idee om dit gewoon eerst eens bij bekenden uit te voeren? Je opa of oma misschien (mits die nog in leven zijn natuurlijk)?
Dies niet erg genoeg..lolquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:36 schreef dawg het volgende:
Hier alvast 1tje van vanmiddag:
[afbeelding]
Waarom niet? als je erbij zegt dat je haar dan wel een beetje ouder moet maken met make-up ofzo? Omdat ze niet oud genoeg is. Je moet het wel een beetje brengen...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:47 schreef Offy het volgende:
[..]
* pea4fun streept idee weer weg....
Opa's & oma's gaat helaas niet meer lukken, ik zou mijn schoonmoeder kunnen vragen, maar ik reken er niet op dat ze als vergane glorie op de foto wil
En schoonmoeders vinden het natuurlijk altijd leuk om te helpenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:51 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Waarom niet? als je erbij zegt dat je haar dan wel een beetje ouder moet maken met make-up ofzo? Omdat ze niet oud genoeg is. Je moet het wel een beetje brengen...![]()
Leuk idee pea , je ziet er alleen niet vergaan uit, enne wie stuurt die foto eigenlijk in , dawg?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:47 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dies niet erg genoeg..lol
yep, en een betere is onderwegquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:53 schreef Ymke het volgende:
[..]
Leuk idee pea , je ziet er alleen niet vergaan uit, enne wie stuurt die foto eigenlijk in , dawg?
Ik had mijn best gedaan met make-up de rimpels erger te maken en donkere kringen onder mijn ogen te maken....misschien nog niet genoeg overdreven.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:55 schreef Ymke het volgende:
Ben benieuwd pea!
Tsjah, ik denk toch niet dat het hele schoonmoeder-idee gaat werken...Ik probeer het eerst met de 'onbekende bejaarde vrouw', dan hebben we altijd nog een plan B...(als ik hier nog mee verder ga trouwens)quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En schoonmoeders vinden het natuurlijk altijd leuk om te helpen![]()
Flink doorlopende mascara van het huilen , omdat je naar je jeugdfotos kijkt, weggeveegde lippenstift op een tisseuquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:57 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik had mijn best gedaan met make-up de rimpels erger te maken en donkere kringen onder mijn ogen te maken....misschien nog niet genoeg overdreven.
Jawel, en vaak gebruikt ook, maar dan kan je nooit zien wat je fotografeerd en wordt het teveel een gok.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:57 schreef Offy het volgende:
[..]
Tsjah, ik denk toch niet dat het hele schoonmoeder-idee gaat werken...Ik probeer het eerst met de 'onbekende bejaarde vrouw', dan hebben we altijd nog een plan B...(als ik hier nog mee verder ga trouwens)
Pea, heb je geen zelfontspanner op je camera ?Ben erg benieuwd naar de rest! (een huilende pea bij een foto van haar bruiloft?
![]()
![]()
Maar nu is het jou foto niet , vind je dat niet jammer dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:00 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Jawel, en vaak gebruikt ook, maar dan kan je nooit zien wat je fotografeerd en wordt het teveel een gok.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: het was daar VEEEEEL te druk om lekker mijn gang te kunnen gaan. Ik heb ook nog wat foto's van het standbeeld vanuit een lager standpunt zodat je een mooie blauwe lucht als achtergrond krijgt. Daarmee wilde ik de glorie en grootsheid benadrukken, maar daar werd ik ook niet helemaal blij van.
Misschien ga ik nog wel een keertje terug
ik heb met oogdruppels lopen klooien om mijn make-up door te laten lopen....schijnbaar niet genoeg, want ook op de andere foto's zie je het niet goed genoeg. In het echie had ik zoiets van mén wat zie ik eruit....quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:59 schreef Ymke het volgende:
[..]
Flink doorlopende mascara van het huilen , omdat je naar je jeugdfotos kijkt, weggeveegde lippenstift op een tisseu
goede compositie. jammer van de belichting.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit was dus een van mijn andere probeerseltjes. Meer marktkraampjes, maar nog steeds teveel andere dingen
Ach welnee, ik heb er de lol wel van gehad.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:01 schreef Ymke het volgende:
[..]
Maar nu is het jou foto niet , vind je dat niet jammer dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |