quote:*Taai stuk vlees opzoekt *
Gijsjequote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:10 schreef Chocobo het volgende:
Morgen vrienden![]()
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:10 schreef Chocobo het volgende:
Morgen vrienden![]()
Sjoquote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:10 schreef Chocobo het volgende:
Morgen vrienden![]()
Ik las het.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:12 schreef -Struikrover- het volgende:
Gijs zo`n plezier weer in NG, ben blij dat ik `m een tijdje niet gespeeld had
Dat spel is zoooooo moooi
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:11 schreef -Struikrover- het volgende:
Wat snap je wel
Moet ik eigenlijk nog iets meenemen? Drank, eten, condoms?quote:BBQ![]()
heeerlijk gijs......quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:23 schreef D-Devil het volgende:
Brown, was het lekker vanmorgen in je bed?
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:35 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
heeerlijk gijs......![]()
![]()
schrok me alleen de pleures toen alarm van O-Ren afging.....
OK....... over 6 minuten moet ik beginnen![]()
![]()
Doe die laatste drie dingen maarquote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
Moet ik eigenlijk nog iets meenemen? Drank, eten, condoms?
Maar 3x sex.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:42 schreef -Struikrover- het volgende:
Doe die laatste drie dingen maar
Gijs, denk na. Het is een neger. Ze zijn als verbaasd als hij überhaupt komt opdagen!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:41 schreef D-Devil het volgende:. Hahaha, heerlijk gijs, zeiden ze er wat van of niet?
die nazi's hierquote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:41 schreef D-Devil het volgende:
[..]. Hahaha, heerlijk gijs, zeiden ze er wat van of niet?
dat hardequote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, denk na. Het is een neger. Ze zijn als verbaasd als hij überhaupt komt opdagen!
Gijs...ik vind het een beetje eng als je die smiley gebruikt bij een reply op een van mijn post.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:48 schreef Magneet het volgende:
dat harde
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAAquote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...ik vind het een beetje eng als je die smiley gebruikt bij een reply op een van mijn post.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...ik vind het een beetje eng als je die smiley gebruikt bij een reply op een van mijn post.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:01 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
![]()
een collega van me gaat weg hier uit deze hell hole![]()
dus we hadden een kaart voor hem gekocht.
Zit ik lekker wat voor die gast wat op te schrijven...... hoor ik een stem achter me:
Hé man...... wat ben je aan het doen???
ikke: ooooohhhh een kaart voor Ashwin, want die geluksvogel is vandaag voor het laatst.
draai ik me om..... staat hij daar![]()
![]()
![]()
oooooooohhhhhh eeehhhhhhhh als je ff wacht dan krijg je em zo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lompquote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:01 schreef mr_Brown het volgende:
draai ik me om..... staat hij daar![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:10 schreef Strolie75 het volgende:
Helpdesken, en die van het UWV in het bijzonder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gijs, ik gamede al toen jij nog in je luiers liepquote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik las het.Het sucken van Kepler en Noot wat games betreft blijft me verbazen.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:32 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Leer quoten cunt.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:30 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs, toen ik in luiers liep was jij nog een kriebel in de balzak van je vader.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijs, ik gamede al toen jij nog in je luiers liep
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
guuuuuuuuuuuuuunt, wat is het probleem strollebol?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:35 schreef Strolie75 het volgende:
Anderhalf uur verder, met 3 servicedesken gesproken/gemailed en nog geen steek verder.
hou op met je strollebol manquote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:35 schreef Magneet het volgende:
[..]
guuuuuuuuuuuuuunt, wat is het probleem strollebol?
Ik wil een bepaald stuk software op mijn werkgebied en mijn oude account opheffen. Is blijkbaar erg ingewikkeld allemaal.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:35 schreef Magneet het volgende:
guuuuuuuuuuuuuunt, wat is het probleem strollebol?
Komt door Sven, ik quote zijn post "Leer eens quoten" maar hij had sneller ge-edit dan ik gequotequote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:35 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
En TOEN gamede ik al.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, toen ik in luiers liep was jij nog een kriebel in de balzak van je vader.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Komt door Sven, ik quote zijn post "Leer eens quoten" maar hij had sneller ge-edit dan ik gequote
Sorry, ik zal het niet te moeilijk maken voor je:quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:38 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
Het lijken wel semiambtenarenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:35 schreef Strolie75 het volgende:
Anderhalf uur verder, met 3 servicedesken gesproken/gemailed en nog geen steek verder.
gvd wat een heerlijk visweer vandaag zegquote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En "strollebol" gebruiken is ook not-done Magneet.
daarvoor moet je hier bij de helpdesk ook niet mee aan komen zetten, dat moet door de afdelingsverantwoordelijke aangevraagd wordenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wil een bepaald stuk software op mijn werkgebied en mijn oude account opheffen. Is blijkbaar erg ingewikkeld allemaal.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het niet te moeilijk maken voor je:
Ik suck.
Is allemaal uitbesteed.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:41 schreef -Struikrover- het volgende:
Het lijken wel semiambtenaren![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is allemaal uitbesteed.
ga je Quinny neukenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
ChocoIk ga iets doen wat je vast niet tof gaat vinden...
Neequote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ga je Quinny neuken
Ik heb wel interesse in Xenogears.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
NeeIk ga Xenogears en Vagrant Story verkopen
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:12 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
heb je weer eetgeld nodig gijs???
Hij kost bij Dimension Plus 35 euro, je mag de mijne hebben voor 25.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in Xenogears.
bij de Mac hebben ze nu een actie gijsquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja
Die tyfus mac is juist het probleem.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:14 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
bij de Mac hebben ze nu een actie gijs![]()
Is het een originele of een Greatest Hits?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hij kost bij Dimension Plus 35 euro, je mag de mijne hebben voor 25.
Ok. Geen probleem Gijs.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, het is een GH. Ik weet dat Ebay goedkoper is overigens, maar ik doe hem niet weg voor minder, omdat ik hem zelf ook gekocht heb voor 35. Aan jou de keus, even goeie vrienden als je hem op Ebay koopt
Even denken hoor.quote:-edit- Heb je misschien niet een game te ruil?
Op zijn Grieks? Dan kan geregeld worden Gijs.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:23 schreef D-Devil het volgende:
Ik krijg opeens zin in een Greek Mac..
Ik wil nu gijs, niet over een paar uurquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Op zijn Grieks? Dan kan geregeld worden Gijs.![]()
Ja preciesquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ok. Geen probleem Gijs.Ik denk dat je hem voor die prijs in V&A wel kwijtraakt, daar lopen genoeg mensen zonder CC rond die niet op eBay kunnen snuffelen.
Mwah, FFA heb ik uiteraard alquote:Even denken hoor.Final Fantasy Anthology (PSX) Splinter Cell 2 (XBox) Midtown Madness 3 (XBox)
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mwah, FFA heb ik uiteraard alen ik hoef gen
Xbox
games
Ik moet gewoon reëel zijn, deze games ga ik niet meer spelen... Ik heb nog een backlog van 6 games (waaronder Skies of Arcadia, FFX-2 en Chrono Cross) en met alle games die ik voor de huidige consoles nog wil komen Xeno en VS er gewoon niet meer van.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
Succes met de verkoop Gijs! Weet je trouwens zeker dat je het zou doen? Daar krijg je later spijt van.
ik ken iemand die PGR2 heeft verkocht omdat er niks van kon! Hmmmmmmmm wie was dat ook al weerquote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik las het.Het sucken van Kepler en Noot wat games betreft blijft me verbazen.
Ik heb hetzelfde, maar ach, het is leuk voor in de verzameling (of als ik ooit in de WW/WAO terecht kom).quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik moet gewoon reëel zijn, deze games ga ik niet meer spelen... Ik heb nog een backlog van 6 games (waaronder Skies of Arcadia, FFX-2 en Chrono Cross) en met alle games die ik voor de huidige consoles nog wil komen Xeno en VS er gewoon niet meer van.
Is die shit bij de Mac nog niet opgelost?quote:Tevens kan ik het geld wel gebruiken natuurlijk.
Ow ow, ik kon er wel iets van. Ik vond het alleen saai. Ik ben er nu eenmaal achtergekomen dat ik niet zo’n racer ben. Verder had ik geen zin/tijd om veel moeite erin te stoppen om online competatief te kunnen meedoen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:35 schreef kepler het volgende:
ik ken iemand die PGR2 heeft verkocht omdat er niks van kon! Hmmmmmmmm wie was dat ook al weer
Ja, aan de ene kant wel, maar ik heb nu nog genoeg, en aangezien ik Xenogears eigenlijk niet ken heeft het voor mij ook niet veel verzamelwaarde.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, maar ach, het is leuk voor in de verzameling (of als ik ooit in de WW/WAO terecht kom).
Nope, ik ben overigns al wel op zoek al naar ander werk, maar dat gaat niet zo makkelijk, en het duurt lang voordat je iets hoortquote:Is die shit bij de Mac nog niet opgelost?
slap excuus, je bent gewoon een slechte gamerquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow ow, ik kon er wel iets van. Ik vond het alleen saai. Ik ben er nu eenmaal achtergekomen dat ik niet zo’n racer ben. Verder had ik geen zin/tijd om veel moeite erin te stoppen om online competatief te kunnen meedoen.
nog steeds niet langs de FRS geweestquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nope, ik ben overigns al wel op zoek al naar ander werk, maar dat gaat niet zo makkelijk, en het duurt lang voordat je iets hoort
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:38 schreef kepler het volgende:
slap excuus, je bent gewoon een slechte gamer
Ik begrijp dat niet. Ik suck normaal vreselijk in games als Ninja Gaiden (ik hou er niet eens van). Maar NG vond ik zo cool!quote:ik suck gewoon in games als Ninja Gaidener staat nu 33 uur op de teller
![]()
![]()
terwijl ik in PGR2 wel alles op goud heb uitgespeeld, en met Riddick was ik binnen 7 uurtjes klaar
ik snap het ook nietquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:41 schreef Strolie75 het volgende:
Ik begrijp dat niet. Ik suck normaal vreselijk in games als Ninja Gaiden (ik hou er niet eens van). Maar NG vond ik zo cool!Als je zorgt dat je voldoende voorraad hebt zijn die laatste eindbazen echt goed te doen hoor.
Ik ben ook wel benieuwd naar Riddick. Over een tijdje haal ik hem misschien.
Tja, NG is ook niets voor mij, hoe tof ik het begin ook vond, op een gegeven momentquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:41 schreef Strolie75 het volgende:
Ik begrijp dat niet. Ik suck normaal vreselijk in games als Ninja Gaiden (ik hou er niet eens van). Maar NG vond ik zo cool!Als je zorgt dat je voldoende voorraad hebt zijn die laatste eindbazen echt goed te doen hoor.
Wacht de review afquote:Ik ben ook wel benieuwd naar Riddick. Over een tijdje haal ik hem misschien.
En mijn nieuwe gordijnen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wacht de review af
Toch heeft elke vijand en elke eindbaas sterke en zwakke punten. Daar achter komen vond ik juist een van de leukste elementen aan NG. Daarom raakte ik nooit echt geïrriteerd bij het spel, als ik dood ging wist ik dat het mijn eigen schuld was. Bij een spel als MP had ik dat niet, toen ging ik ook met dingen gooien!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:44 schreef kepler het volgende:
maar op een of andere manier krijg ik niet door hoe ik ze het makkelijkste kill. Ik heb ook alleen maar problemen met de eindbazen, de rest van de levels rol ik doorheen.
Ook heb ik echt last van die camera, soms weet ik niet eens waar de eindbaas is gebleven
Dan raak ik ge-irriteerd en ga ik gooien met dingen enzo, dan lukt het helemaal niet meer![]()
Zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooo`nnnnnnnnnn RESPECT vooor jouwquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb al een begroting gemaaktquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:53 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooo`nnnnnnnnnn RESPECT vooor jouw![]()
Allemaal om met ons op vakantie te kunnen
Meerdere keren per dagquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:54 schreef Strolie75 het volgende:
Kennen jullie dat? Je knipt ergens een flinke lap tekst uit om in een ander document te plakken. Maar tussendoor ga je toch nog even op het forum. Daar aangekomen vergeet je waar je mee bezig was en post je wat, en uiteraard copy/paste je wat in de quotes om je reply wat netter te laten uitzien. Met als gevolg dat wanneer je weer verder met je werk wilt de lap tekst die je wilde plakken al lang verdwenen is.![]()
![]()
Verkoop van die Harde schijf gaat ook niet meer door zekerquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb al een begroting gemaakt![]()
ach jah, ik vind het spel nog steeds ubercool. En ik wil hem echt uitspelen, zekers nu ik er bijna ben:)quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Toch heeft elke vijand en elke eindbaas sterke en zwakke punten. Daar achter komen vond ik juist een van de leukste elementen aan NG. Daarom raakte ik nooit echt geïrriteerd bij het spel, als ik dood ging wist ik dat het mijn eigen schuld was. Bij een spel als MP had ik dat niet, toen ging ik ook met dingen gooien!
Nopequote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:57 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Verkoop van die Harde schijf gaat ook niet meer door zeker
WHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH zoooooooooooooooooooooo guntquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:54 schreef Strolie75 het volgende:
Kennen jullie dat? Je knipt ergens een flinke lap tekst uit om in een ander document te plakken. Maar tussendoor ga je toch nog even op het forum. Daar aangekomen vergeet je waar je mee bezig was en post je wat, en uiteraard copy/paste je wat in de quotes om je reply wat netter te laten uitzien. Met als gevolg dat wanneer je weer verder met je werk wilt de lap tekst die je wilde plakken al lang verdwenen is.![]()
![]()
Heb het meest last van die kleine beestenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:58 schreef kepler het volgende:
[..]
ach jah, ik vind het spel nog steeds ubercool. En ik wil hem echt uitspelen, zekers nu ik er bijna ben:)
welke harde schijfquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:57 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Verkoop van die Harde schijf gaat ook niet meer door zeker
Hoe vaak moet je nu je kont als schandknaap langs de haven verkopen?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb al een begroting gemaakt![]()
Heb nog een nieuwe ongebruikte harde schijf liggen van 40GB, die wilde Roy kopenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:00 schreef kepler het volgende:
[..]
welke harde schijf
*interesse toontquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:00 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Heb nog een nieuwe ongebruikte harde schijf liggen van 40GB, die wilde Roy kopen
Ben ik nu de enige die niet zo’n last van die vissen had?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:00 schreef -Struikrover- het volgende:
Die doorzichtige vissen bv die je opknauwen of die opgeblazen kakkerlakken in bv de piramide
.............. on............ ongekend ! De pijn,...................... de pijn ! Verkoop dan iets anders hoerquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs...toon eens een beetje inzet en werk tijdens je lunchpauze door.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:00 schreef mr_Brown het volgende:
lunch
Ik zal ze als laatste verkopen okquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
.............. on............ ongekend ! De pijn,...................... de pijn ! Verkoop dan iets anders hoer
Kun je Kep niet gewoon pimpen? Of levert dat niet genoeg op?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zal ze als laatste verkopen okAlleen als het echt moet
daar kwam ik gister ook in 1 keer doorheen, snapte ook niet dat er ook zo veel problemen mee hadquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ben ik nu de enige die niet zo’n last van die vissen had?Toegegeven, ze zijn irritant maar met die Flails kom je er toch makkelijk doorheen.
Die is voor zichzelf begonnenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kun je Kep niet gewoon pimpen? Of levert dat niet genoeg op?
we kunnen wel de dikke en de dunne gaan nadoenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kun je Kep niet gewoon pimpen? Of levert dat niet genoeg op?
Hoi Nadine.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:14 schreef Nadientje het volgende:
morgen
zooooooooooooo jij klinkt vrolijkquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:14 schreef Nadientje het volgende:
morgen
Owwww, dat is zo irritant. Dat heb ik ook wel eens. Lig ik in bed en dan bedenk ik me of ik de deur wel goed heb afgesloten of de ijskastdeur goed hebt dichtgedaan. Dan MOET ik er gewoon uit om het te checken.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:15 schreef Nadientje het volgende:
ik ben mol.. heb slecht gslapen, moest gister voor de eerste keer alleen de zaak afsluiten en heb wel 100 keer in bed liggen bedenken of ik wel alles had uitgezet
werk sucks
Dwang neurosesquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Owwww, dat is zo irritant. Dat heb ik ook wel eens. Lig ik in bed en dan bedenk ik me of ik de deur wel goed heb afgesloten of de ijskastdeur goed hebt dichtgedaan. Dan MOET ik er gewoon uit om het te checken.
ja die heb ik echt wel 10 keer gecheckedquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:19 schreef Chocobo het volgende:
Heb je de frituur uit gedaan
[afbeelding]
Dat is normaal hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:20 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja die heb ik echt wel 10 keer gecheckedoww ik ben zo erg...
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:19 schreef Chocobo het volgende:
Dwang neuroses![]()
herkenbaarquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Owwww, dat is zo irritant. Dat heb ik ook wel eens. Lig ik in bed en dan bedenk ik me of ik de deur wel goed heb afgesloten of de ijskastdeur goed hebt dichtgedaan. Dan MOET ik er gewoon uit om het te checken.
Jij laat de tent affikken wa ?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:24 schreef kepler het volgende:
[..]
herkenbaar
alleen kan ik niet terug gaan naar mn werk om alles te checken![]()
ik ga er vanuit dat de thermische beveiliging van de frituur goed werktquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:25 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Jij laat de tent affikken wa ?
Was het niet lekker Gijs?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:50 schreef mr_Brown het volgende:
zooooooooooooooooooooooo heerlijk gegeten weer
Kijk anders even uit het raam of de McD er nog steeds staatquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:20 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja die heb ik echt wel 10 keer gecheckedoww ik ben zo erg...
Rauwe kip wa?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:50 schreef mr_Brown het volgende:
ik zou zeggen : vermoord de kokquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:50 schreef mr_Brown het volgende:
moet ik zelfmoord plegenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:53 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik zou zeggen : vermoord de kok
mijn kaas was gesmolten op mijn broodquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Was het niet lekker Gijs?![]()
Dat had ik gister ook, broodbeleg is echt niet lekker met dit warme weer.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:57 schreef mr_Brown het volgende:
mijn kaas was gesmolten op mijn brooden de worst erop was warm
makkelijkquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:55 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
moet ik zelfmoord plegen![]()
ja idd........ absoluuuuuut niet lekker nee..... ze hebben hier wel een koelkast, maar daar ruikt het net alsof ze een varken ofzo erin geslacht hebbenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat had ik gister ook, broodbeleg is echt niet lekker met dit warme weer.
Zilverfoelie ipv boterhammenzakjes wil nog wel eens iets helpen. Of iets als komkommer op je brood.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:00 schreef mr_Brown het volgende:
ja idd........ absoluuuuuut niet lekker nee..... ze hebben hier wel een koelkast, maar daar ruikt het net alsof ze een varken ofzo erin geslacht hebben
doe maar niet dan! Ik dacht ( ja daar ging het al fout ) dat je in de kantine/het restaurant gegeten hadquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:55 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
moet ik zelfmoord plegen![]()
ik vind zilverdinges slecht voor het milieuquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zilverfoelie ipv boterhammenzakjes wil nog wel eens iets helpen. Of iets als komkommer op je brood.
neee gijs.... daar eet ik nooit, wil altijd ff weg hier uit de hell......quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:02 schreef Magneet het volgende:
[..]
doe maar niet dan! Ik dacht ( ja daar ging het al fout ) dat je in de kantine/het restaurant gegeten had
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
neee gijs.... daar eet ik nooit, wil altijd ff weg hier uit de hell......
ff naar mooie vrouwen hier in de stad kijken
Waar verpak je je brood dan in? Bananenboombladeren?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:03 schreef mr_Brown het volgende:
ik vind zilverdinges slecht voor het milieu
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:06 schreef O-Ren het volgende:
Hallo Gijsjes......
Zijn er nog mensen die zich hebben verslapen vandaag!
![]()
![]()
Heb je ook geen auto danquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik vind zilverdinges slecht voor het milieu
hoiquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:06 schreef O-Ren het volgende:
Hallo Gijsjes......
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Waar verpak je je brood dan in? Bananenboombladeren?
Zoooooo lekker jijquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:06 schreef O-Ren het volgende:
Hallo Gijsjes......
![]()
![]()
Wees maar niet bang! Het zal ker aan niks ontbreken vanavond!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ga jij eens eten halen voor Ker
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:06 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Heb je ook geen auto dan
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:06 schreef O-Ren het volgende:
Hallo Gijsjes......
ik heb een boterhamtrommel van Tupperware die is perfectquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee gijs..... in boterhamzakjes...... ik weet dat dit ook niet echt bevordelijk is voor het milieu maar ach
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:08 schreef Nadientje het volgende:
verdomme, had ik de laatste aflevering van temptation island opgenomen want ik heb ze allemaal gezien heeft die kutvideo het niet gedaan omdat ik niet op power heb gedrukt... kutding
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:08 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik heb een boterhamtrommel van Tupperware die is perfect
Dat leven van jouquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:08 schreef Nadientje het volgende:
verdomme, had ik de laatste aflevering van temptation island opgenomen want ik heb ze allemaal gezien heeft die kutvideo het niet gedaan omdat ik niet op power heb gedrukt... kutding
Je was gewoon vast niet thuis.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:08 schreef Nadientje het volgende:
Moet je hier eens kijken, fotorapportage over Tsjernobyl:quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:05 schreef -Struikrover- het volgende:
Filmopnames gestart voor zombiefilm in TsjernobylIk zou daar dus echt nooooit naar toe gaan hé
koelboxen zijn voor bouwvakkersquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]net zo burgerlijk als een koelbox
![]()
die is nepquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Moet je hier eens kijken, fotorapportage over Tsjernobyl:
http://www.kiddofspeed.com/
Die spookstad.
Dat is toch dat programma waar ze allemaal vreemd gaan?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:08 schreef Nadientje het volgende:
hij doet het gewoon NIET als je niet op power drukt, hij heeft gewoon van gistermorgen af aangestaan, wat een kutding dat ie niet vanzelf uitspringt...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:10 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Je was gewoon vast niet thuis.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:10 schreef Magneet het volgende:
die is nep
doe maar stoerquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:11 schreef O-Ren het volgende:
Gijsjes
Ga jullie verlaten.
Moet boodschappen doen van brown (als of hij iets te vertellen heeft)
See you doei doei![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je hoeft niet op élke post te reageren hoor.
lach je nou omdat ik TI kijk of omdat de video het niet deedquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:12 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
doe maar stoer
ik zal vanavond aan Ker wel eens demonstreren wie hier nu echt de baas is![]()
Ga eens weg Kerquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:12 schreef O-Ren het volgende:
Nadientje......Ik controleer ook alles altijd 100 keer als ik af moet sluiten. maar het er van wakker liggen gaat over! geloof mij!![]()
![]()
![]()
Foto's uit chernobylquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je hoeft niet op élke post te reageren hoor.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:12 schreef O-Ren het volgende:
Nadientje......Ik controleer ook alles altijd 100 keer als ik af moet sluiten. maar het er van wakker liggen gaat over! geloof mij!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:13 schreef O-Ren het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sorry moet effies overgeven!
vast wel.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:14 schreef Nadientje het volgende:
[..]![]()
dat vind ik lief dat je dat zegt... ja iik hoop ook dat het over gaat anders slaap ik nooit meer
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:13 schreef Nadientje het volgende:
[..]
lach je nou omdat ik TI kijk of omdat de video het niet deed
hahahahahahaha komt goedquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:14 schreef Strolie75 het volgende:
Ik verheug me nu al op de verhalen van Ker morgen. Hoe Brown onder de plak zit enzo. :’)
Ik heb ook met rarioactief materiaal gewerkt tot aan vorig jaar toequote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Moet je hier eens kijken, fotorapportage over Tsjernobyl:
http://www.kiddofspeed.com/
Die spookstad.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:15 schreef O-Ren het volgende:
[..]
hahahahahahaha komt goed
heb je het gister dan niet gezien??quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]omdat de video het niet deed, ik kijk Temptation Island ook wel eens
Dat verklaard eigenlijk een heleboel.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:16 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik heb ook met rarioactief materiaal gewerkt tot aan vorig jaar toe![]()
![]()
Hij's fijn gijs! Ik moest er ook al om lachen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]omdat de video het niet deed, ik kijk Temptation Island ook wel eens
eehhh nee........ ben meestal Suddenly Susan aan het kijkenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:16 schreef Nadientje het volgende:
[..]
heb je het gister dan niet gezien??
gijs..... denk naquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:14 schreef Strolie75 het volgende:
Ik verheug me nu al op de verhalen van Ker morgen. Hoe Brown onder de plak zit enzo. :’)
dat kijk ik ook altijdquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:18 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
eehhh nee........ ben meestal Suddenly Susan aan het kijkenen ik vergeet t meestal.......
Die gloed bedoel jequote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat verklaard eigenlijk een heleboel.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:21 schreef Nadientje het volgende:
[..]
dat kijk ik ook altijd
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:16 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Hij's fijn gijs! Ik moest er ook al om lachen.. Mij gaf ze de vorige keer de schuld dat ik het was
.
ja, en kijken we dan ook dharma and greg als ie weer komtquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:22 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
oe nou gaat het komen, hoeveel jaar pikstraf heeft ie?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:23 schreef Nadientje het volgende:
[..]je hebt niet afgewassen gister
![]()
Ik kijk eigenlijk alleen naar Will & Grace.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:23 schreef Nadientje het volgende:
ja, en kijken we dan ook dharma and greg als ie weer komt![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:24 schreef Magneet het volgende:
[..]
oe nou gaat het komen, hoeveel jaar pikstraf heeft ie?
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:23 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja, en kijken we dan ook dharma and greg als ie weer komt![]()
Hahahahaquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:13 schreef O-Ren het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sorry moet effies overgeven!
Haaaaaaaaaaaaaaaaaai Quinnyquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:26 schreef Quinny het volgende:
Hahahaha
hai trouwens
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:26 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hahahaha
hai trouwens
Sorry schatjequote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:30 schreef Quinny het volgende:
[..]
Sorry schatje
Maar we weten wel beter
Ik keek altijd naar die serie met haar er in, kan alleen ff niet op de naam komen. Titel was van een gast en een vrouwtjequote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk alleen naar Will & Grace.
kruisjequote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik keek altijd naar die serie met haar er in, kan alleen ff niet op de naam komen. Titel was van een gast en een vrouwtje
[afbeelding]
Vrouwtje theelepel?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:32 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik keek altijd naar die serie met haar er in, kan alleen ff niet op de naam komen. Titel was van een gast en een vrouwtje
[afbeelding]
Ben bang van niet voor jequote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
![]()
eehhhhhhh die laatste zinmoet ik die in mijn voordeel opvatten of juist niet
![]()
Theelepelquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vrouwtje theelepel?
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:37 schreef -Struikrover- het volgende:
Theelepel
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:37 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Theelepel
Jack & Jill?????quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
[afbeelding]
ff aangepast
ahhh zeg ik netquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:38 schreef -Struikrover- het volgende:
Weet het weerJack&Jill
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:23 schreef Nadientje het volgende:
[..]je hebt niet afgewassen gister
![]()
welllllllllllllquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:42 schreef D-Devil het volgende:
[..]. Jij ook niet
.
Negeer je mequote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:42 schreef Nadientje het volgende:
ik ben net aan het kijken welke fotos ik laat afdrukken die ik digitaal heb van het afgelopen jaar![]()
zijn er veel
gaat me weer pieken kosten
ohja en will en grace kijk ik ook
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:44 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]![]()
![]()
En als een prachtige vlinder die ons kortstondige vreugde heeft gebracht fladdert ze weer weg om andere mensen te verblijden.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:41 schreef Quinny het volgende:
Ik gaat er weer van door
Doeiiiiii
Join the clubquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:46 schreef -Struikrover- het volgende:
Negeer je me
Ik ben er nogquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En als een prachtige vlinder die ons kortstondige vreugde heeft gebracht fladdert ze weer weg om andere mensen te verblijden.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:42 schreef Nadientje het volgende:
ik ben net aan het kijken welke fotos ik laat afdrukken die ik digitaal heb van het afgelopen jaar![]()
zijn er veel
gaat me weer pieken kosten
ohja en will en grace kijk ik ook
oh, leuk zegquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
[afbeelding]
ff aangepast
Zoooooooooooooooo cool, vooral Jack! Wat een nicht! :’)quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:49 schreef mr_Brown het volgende:Jack en Karen
![]()
![]()
![]()
![]()
ahahahhahahahahahaha.......quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:50 schreef Nadientje het volgende:
[..]
oh, leuk zeg
whehhee hun zijn echt grappigquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]Jack en Karen
![]()
![]()
![]()
![]()
dat is nu ook hoor.. ellen en suddenly susanquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:52 schreef kepler het volgende:
[..]
whehhee hun zijn echt grappig
hopelijk komt Net5 weer met die comedies rond 12 uur 's avonds
Al die amerikaanse comedies zijn echt grappig![]()
of die serie met die radio-psychiaterquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zoooooooooooooooo cool, vooral Jack! Wat een nicht! :’)
Ik keek vroeger ook altijd naar Seinfeld, geweldige humor was dat.![]()
owquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:54 schreef Nadientje het volgende:
[..]
dat is nu ook hoor.. ellen en suddenly susan
Frasier! Ook zo coolquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:54 schreef kepler het volgende:
of die serie met die radio-psychiater
humor voor gevorderden
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zoooooooooooooooo cool, vooral Jack! Wat een nicht! :’)
Ik keek vroeger ook altijd naar Seinfeld, geweldige humor was dat.![]()
ik vergeet altijd die naamquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Frasier! Ook zo cool
Al volg ik die niet meer zo door die wazige uitzendtijden.
Ik vind Ellen wat minder......quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:54 schreef Nadientje het volgende:
[..]
dat is nu ook hoor.. ellen en suddenly susan
ja idd.... heb ik nooit gevolgd door die domme tijden idd..... maar als ik het toevallig kon zienquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Frasier! Ook zo cool
Al volg ik die niet meer zo door die wazige uitzendtijden.
quote:11-08-2004 13.58 uur
....
Naar alle waarschijnlijkheid treft dit de toeristisch plaats zwaar en zijn vakanties komende maanden niet mogelijk....
die week wachten maakt het zo cool juistquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:56 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben sowieso verwend. Ik koop tegenwoordig mijn series op DVD. Geen reclame ertussen en je hoeft niet een week te wachten op een nieuwe aflevering. Zo heb ik afgelopen week seizoen 4 van The Sopranos gekeken.![]()
Ik vind die broer van hem zo lachen...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:57 schreef mr_Brown het volgende:
ja idd.... heb ik nooit gevolgd door die domme tijden idd..... maar als ik het toevallig kon zien![]()
![]()
![]()
zoooooooo drooog
![]()
die kop van de gozertquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:56 schreef kepler het volgende:
[..]
Kramer
mijn held
en daphnequote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind die broer van hem zo lachen...
Met comedyseries doe ik het niet hoor. Maar bij series als The Sopranos of 24 kan ik echt niet een week wachten, en ik erger me aan de reclames. Verder vergeet ik het vaak te kijken als het op TV is.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:58 schreef kepler het volgende:
die week wachten maakt het zo cool juist
al ik zo'n serie koop op dvd dan kan ik mezelf er nooit toe zetten om hem te kijken. Ook omdat ik dan nooit weet wat ik moet kijken.
Ik laat de TV wel beslissen voor mij
jajajajajjaja........quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind die broer van hem zo lachen...
In die oudere aflevering had hij ook zo'n vreselijke vrouw, je zag haar nooit maar altijd die verhalen!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:00 schreef mr_Brown het volgende:
jajajajajjaja........
[afbeelding]
Dat neurotische bewegen van hem![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:57 schreef -Struikrover- het volgende:
Nieuwe aardbeving treft Turkse Badplaats Bodrum
[..]
Nog snel ffquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:58 schreef kepler het volgende:
[..]
die week wachten maakt het zo cool juist
al ik zo'n serie koop op dvd dan kan ik mezelf er nooit toe zetten om hem te kijken. Ook omdat ik dan nooit weet wat ik moet kijken.
Ik laat de TV wel beslissen voor mij
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
ik hoop dat je een geintje maakt gijs
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:57 schreef -Struikrover- het volgende:
Nieuwe aardbeving treft Turkse Badplaats Bodrum
[..]
Ja, en die 4 borden en al die glazen dan? Je eigen zooi snel afwassen en de rest voor sven laten staan hè?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:44 schreef Nadientje het volgende:
[..]
welllllllllllllzag jij dan ergens een pan, heb zelfs nog die pan afgewassen waar jij de dag ervoor vis in had gemaakt
Anders koop je een afwasmachine.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:09 schreef D-Devil het volgende:
Ja, en die 4 borden en al die glazen dan? Je eigen zooi snel afwassen en de rest voor sven laten staan hè?.
Nergens voor nodig, vind het wel prima zo.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Anders koop je een afwasmachine.
iddquote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb er eentje.....quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik had altijd ruzie met Chantal wie het moest doen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:23 schreef mr_Brown het volgende:
Ik heb er eentje.....
ben er wel tevreden mee, is van het merk: O-Ren
Halen ze die gratis op of moet je daarvoor betalen? Halen ze ook banken op?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kringloop winkel kwam onze oude kast ophalen omdat we een nieuwe hebben.
Ze namen het voor zover ik weet gratis mee. Je moet gewoon wat van dat soort zaken bellen of ze interesse hebben in meubels. We hebben er uiteindelijk 4 moeten bellenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Halen ze die gratis op of moet je daarvoor betalen? Halen ze ook banken op?
heb er nooit problemen mee..... ik kook meestal.... en alles wat ik dan gebruik was ik meestal tegelijk af....quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik had altijd ruzie met Chantal wie het moest doen.Ik ben nu dan ook erg blij met mijn Vaatima.
Ik ga Xenogears en Vagrant Story verkopenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:31 schreef Chocobo het volgende:
Nog wat leuks gebeurd in dit topic
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga Xenogears en Vagrant Story verkopen
hè heeeeeeeeeeeeeeeerlijkquote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:31 schreef Chocobo het volgende:
Nog wat leuks gebeurd in dit topic
hè jammerquote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:36 schreef silver-surfer het volgende:
Gijijijijsquote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:38 schreef Magneet het volgende:
middag slurper
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:36 schreef silver-surfer het volgende:
Ik ook van jou dikkequote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:38 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hè jammer![]()
STROOOOOLLIIEEEEEEquote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:41 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
STROOOOOLLIIEEEEEE![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik ook van jou dikke![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:46 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik was van plan om een collega van mij te pesten..... die gast is moeilijk vervelend.... dus wilde zijn pc remote rebooten.....
dus ik maak een connectie met zijn pc..... toen dacht ik.... nu ik hier toch op zit.... kan ik net zo goed ff neuzen
Kom ik gewoon moeilijke gay foto's tegen![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:46 schreef mr_Brown het volgende:
die kende jij zeker nog niet? Is volgens mij tijdens jouw vakantie gemaaktquote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
Wel geil.
Neequote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:46 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik was van plan om een collega van mij te pesten..... die gast is moeilijk vervelend.... dus wilde zijn pc remote rebooten.....
dus ik maak een connectie met zijn pc..... toen dacht ik.... nu ik hier toch op zit.... kan ik net zo goed ff neuzen
mailt hij ze door naar Slurferquote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
En nu?
kik us op die bolle klootzak link van hem staan er nog meerquote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:49 schreef Strolie75 het volgende:
Die foto kende ik trouwens nog helemaal niet, wanneer heb je die gemaakt Brown?
geeen ideeeee gijs......quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
En nu?
Whahahahahaha briljant.... je kan je nieuwsgierigheid dan niet bedwingen zekerquote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:46 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Punt!!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:49 schreef Magneet het volgende:
[..]
mailt hij ze door naar Slurfer
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:49 schreef Magneet het volgende:
mailt hij ze door naar Slurfer
quote:In deze map bevindt zich al een bestand met de naam spermaslikkendematrozen001.jpg.
Wilt u het bestaande bestand vervangen door het onderstaande bestand:
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:47 schreef Magneet het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
en het ergste is dat iedere keer als je hem nu ziet je daaraan moet denken
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:58 schreef mr_Brown het volgende:
OK
ik heb de foto's nog eens bekeken........
maar die gast waarvan ik dacht dat het zijn "vriend" was
is gewoon een moeilijk lelijk wijf met een ongelofelijke mannenkop en cup -A![]()
![]()
Post ze nou eensquote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:58 schreef mr_Brown het volgende:
OK
is gewoon een moeilijk lelijk wijf met een ongelofelijke mannenkop en cup -A![]()
![]()
Gijs, als ik het goed begrijp heb je dus 10 minuten lang een foto van (wat je dacht) een blote man lopen bekijken? Dat het uiteindelijk een lelijk wijf bleek te zijn maakt het niet minder erg.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:58 schreef mr_Brown het volgende:
OK
![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, als ik het goed begrijp heb je dus 10 minuten lang een foto van (wat je dacht) een blote man lopen bekijken? Dat het uiteindelijk een lelijk wijf bleek te zijn maakt het niet minder erg.
zeus is nog steeds boos denk ikquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:06 schreef Strolie75 het volgende:
Waar zijn de Nexiums eigenlijk gebleven? Ik mis die gasten wel een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |