Ik kom weer helemaal tot rust.quote:Op donderdag 22 september 2005 04:28 schreef Lamon het volgende:
Als het topic dan toch omhoog is, ga ik er wat mee doen ook.
Je hebt tenminste kjezue!quote:Op zondag 25 september 2005 03:08 schreef Cora het volgende:
[..]
Wat jij wil.
Die andere tot 4 uur.
Maar ik bikkel waar en wanneer ik wil tegenwoordig.![]()
Daar heb je een punt..quote:
Ik heb alleen weinig zinnigs te melden buiten 't feit dat ik geduldig wacht totdat die kerstboom weer op de brandstapel kan.quote:Op zondag 25 december 2005 05:05 schreef Ole het volgende:
[..]
Daar heb je een punt..
echt bikkelen is the bomgb meeennnn
Ik heb 'm dit jaar aan 't plafond gehangen.quote:Op zondag 25 december 2005 05:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb alleen weinig zinnigs te melden buiten 't feit dat ik geduldig wacht totdat die kerstboom weer op de brandstapel kan.![]()
Maar het pleziertje is voor korte duur. Kga ff wat freten + tv kijken (mits nog wat op) en dan pitten.quote:Op vrijdag 30 december 2005 05:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja dit blijft toch wel 't beste topic.![]()
Ok laat de frietpan niet aanstaan terwijl je in slaap valt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 05:15 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Maar het pleziertje is voor korte duur. Kga ff wat freten + tv kijken (mits nog wat op) en dan pitten.
Doeiiiiiiiiiii![]()
![]()
Anders moet je kroketten eten voor je ontbijtquote:Op vrijdag 30 december 2005 05:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ok laat de frietpan niet aanstaan terwijl je in slaap valt.![]()
Heb je 'm al een keer laten anstaan?quote:Op vrijdag 30 december 2005 05:27 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Anders moet je kroketten eten voor je ontbijt
Nee ik heb geen frituur... alleen een magnetron/over combiquote:Op vrijdag 30 december 2005 05:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb je 'm al een keer laten anstaan?![]()
Je weet nietwat je mist met zo'n lekker vette frituurpan in huis waarin je op zulke momemonten altijd weer handig gebruik van kan mlen met de aanwezige snacks in de diepvriezer.quote:Op vrijdag 30 december 2005 05:31 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nee ik heb geen frituur... alleen een magnetron/over combi
't is te makkelijk en te vet.. uit zelfsbescherming haal ik niet zo'n dingquote:Op vrijdag 30 december 2005 05:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je weet nietwat je mist met zo'n lekker vette frituurpan in huis waarin je op zulke momemonten altijd weer handig gebruik van kan mlen met de aanwezige snacks in de diepvriezer.![]()
Shit mijn tuutsenbord hapert.quote:Op vrijdag 30 december 2005 05:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je weet nietwat je mist met zo'n lekker vette frituurpan in huis waarin je op zulke momemonten altijd weer handig gebruik van kan mlen met de aanwezige snacks in de diepvriezer.![]()
Dat vind ik niet erg hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 05:27 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Anders moet je kroketten eten voor je ontbijt
Dat nummer "That I love you", dat moet bijna wel een persiflage op Sting zijn. Tenminste, vanuit dat standpunt bekeken is het een geweldig nummer.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:10 schreef Tijn het volgende:
Een vriend van me heeft vorig jaar een CD'tje met 6 tracks geproduceerd voor een artiest die zichzelf "Jokkmokk" noemt. Nu je het over Spinvis hebt, moet ik daar opeens aan denken. Het is best leuk. Op www.jokkmokk.nl kun je wat luisteren en eventueel zelfs de CD bestellen. Krijg je er een poster bij. Of andersom.
Zo goed ken ik de artiest niet, maar ik heb wel het idee dat 'ie doet waar 'ie zin in heeftquote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat nummer "That I love you", dat moet bijna wel een persiflage op Sting zijn. Tenminste, vanuit dat standpunt bekeken is het een geweldig nummer.
Zo niet, dan is het niet helemaal geweldig, maar wel lekker ongedwongen.
Ik weet niet of je em nog spreekt ooit, maar mocht het zo zijn, zou je het kunnen vragen of dat de insteek was? Sting of The police parodie?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zo goed ken ik de artiest niet, maar ik heb wel het idee dat 'ie doet waar 'ie zin in heeft
Dat wordt deel 38 op zijn minst. Ik ga dit jaar werk maken van dit topic, zoals al eerder gezegd.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:24 schreef Tijn het volgende:
Ik spreek 'em ongeveer 1x in de 2 jaar ofzo, dus ik post het wel in bikkeltijd deel 33.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 04:38 schreef Stranger het volgende:
Zo zie je nog eens wat in je myat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |