Nope, teveel tekens, ga maar van dat rechter karakter uit.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 02:36 schreef Kielef het volgende:
[afbeelding] hier staat herfst ? op zijn Chinees ?
Veel plezier er mee!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 02:19 schreef Lamon het volgende:
OK, ik moet even reageren als ik dit topic zie.
Maar ik heb zojuist bij thuiskomst de director's cut van Donnie Darko uit mijn bus gevist en die ga ik met veel verwachting straks toch nog even bewonderen. Freaky verpakking trouwens..
Wat een klef gedoe weer zeg.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 02:21 schreef Ole het volgende:
[..]
Veel plezier er mee!
En een dikkevoor Mike!!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 02:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik dacht dat bikkeltijd vanaf 3 uur was. Maar goed, verjaardag gehad, en het was gezellig, dus welterusten.
(en wow, zonder spelfouten)
Wow, je zou in het "Welke drugs gebruik je nu?"-topic kunnen posten, IRquote:Op vrijdag 12 november 2004 03:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
hasjies in de vorm van brownies
Dat is wel uniek. Maar goed, dat 'nu' is nu al 5 uur geleden, en daarnaast heb ik niks gemerkt.quote:Op vrijdag 12 november 2004 03:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wow, je zou in het "Welke drugs gebruik je nu?"-topic kunnen posten, IR
Dàt zou ik dan weer niet posten, persoonlijk.quote:Op vrijdag 12 november 2004 03:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat is wel uniek. Maar goed, dat 'nu' is nu al 5 uur geleden, en daarnaast heb ik niks gemerkt..
*psst je zit in 't verkeerde topic.quote:Op vrijdag 12 november 2004 04:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat niet? Dat ik niks gemerkt heb? Maar dat is heel relevant voor mijn mede-semibikkelaars. En daarnaast ben ik sowieso heel eerlijk.
De tijd klopt daarentegen weer wel.quote:Op vrijdag 12 november 2004 04:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Om te klagen is er de klaagbaak.quote:Op woensdag 17 november 2004 05:00 schreef Max-Westerman het volgende:
Wow wat een tyfuszooi zo vroeg opstaan
quote:Op maandag 2 mei 2005 04:37 schreef schvvmert het volgende:
Waar is Lamon?
Jij duidelijk niet.quote:Op maandag 2 mei 2005 04:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Hey jij zou gaan slapen een paar uur terug![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |