Het valt ook niet mee om met die Zomertijd hier ook nog te posten.quote:Op donderdag 27 april 2006 02:15 schreef Lamon het volgende:
Volgens mij was het 3.00, en in het weekend 4.00 anders.
Te vroeg! Je bent te vroeg!
Haha!
Je bent te vroeg...!
Vertel mij wat.quote:Op donderdag 27 april 2006 02:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het valt ook niet mee om met die Zomertijd hier ook nog te posten.![]()
Toch is dit een topic met potentie naast 't wat normalere Semi-Bikkel gelul.quote:Op donderdag 27 april 2006 02:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Vertel mij wat.
Dat het nog 32 delen is doorgegaan is al verbazend genoeg.
Het zijn ook geen tijden.
Als beroepsslapeloze is het nog net te doen wat mezelf betreft, maar respect voor de gekken die het ook volgehouden hebben destijds.
Gebruik de nieuwe search maar eens en kijk naar de tijden.quote:Op donderdag 27 april 2006 02:23 schreef svann het volgende:
Volgens mij was het toch echt twee uur.
Ooit.
In den beginne enzo.
Maar daar hebben we het al eerder over gehad.![]()
Het Lamon-is-nog-wakker-topicquote:Op donderdag 27 april 2006 02:29 schreef svann het volgende:
Hoe ben je eigenlijk op het idee voor de naam bikkeltijd gekomen, Lamon?
Ik weet wel dat het Kielef was die er bij het tweede topic jouw naam aan verbond.
Mooi die oude doos.quote:Op donderdag 27 april 2006 02:38 schreef Lamon het volgende:
Ben je nog wakker?
Maar ik weet nog steeds niet zeker of er niet nog een oudere is..
En voor mij persoonlijk een conformatie dat ik al minstens 6 jaar een slaapstoornis heb.quote:
Ik heb me getroost met 't feit dat ik 's morgens gewoon lekkerder slaap.quote:Op donderdag 27 april 2006 02:48 schreef Lamon het volgende:
[..]
En voor mijn persoonlijk een conformatie dat ik al minstens 6 jaar een slaapstoornis heb.
Soms vergeet ik dat wel eens.
Ik heb me weer reuze geamuseerd met van die grote zwarte vinyl schijven.quote:Op donderdag 27 april 2006 02:59 schreef Lamon het volgende:
Nou ik toch dronken en nostalgisch ben, ga ik meteen even een leuk Slauerhoff gedichtje op zoeken om hier neer te zetten.
Even het grote Slsuerhoff-boek open slaan....
Mijn eerste en enige ban.quote:Op donderdag 27 april 2006 03:06 schreef svann het volgende:
Sandraatje
Artist Formally Known As L****![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |