Alles is eerlijk meneertjequote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:18 schreef DemonRage het volgende:
Hey da's niet eerlijk... zelf first posten!
Een Ethiopische douche zeker... waar je met een paar druppels jezelf mee moet kunnen wassenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:19 schreef Zowy het volgende:
Truste Oom agent!
Wij zo de volle lading?
Mja..uit de douche zeker
En volgens mij is het al middernacht geweest?
Ja ik loop achterquote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:19 schreef Zowy het volgende:
Truste Oom agent!
Wij zo de volle lading?
Mja..uit de douche zeker
En volgens mij is het al middernacht geweest?
Dan heb je wel hele grote druppels nodigquote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:21 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Een Ethiopische douche zeker... waar je met een paar druppels jezelf mee moet kunnen wassen
Ik zou ze bewaren in een bekertje! Kun je er langer van genietenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:27 schreef Zowy het volgende:
Het is niet te geloven...de eerste voorzichtige drupjes zijn in Assen gearriveerd![]()
Nu wil ik graag tegen alle verwachtingen in nog een beetje onweer, en dan is Zowy weer een blij meisje![]()
*gaat met bekertje op het balkon staan*quote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:28 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik zou ze bewaren in een bekertje! Kun je er langer van genieten
Een regenton is wel aanbevolen hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:28 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik zou ze bewaren in een bekertje! Kun je er langer van genieten
Heb je toch nog wat!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:28 schreef hellmondunited het volgende:
jippie, het heeft even twee uurtjes geregend vanmiddag dat was alles
ik wil of verzuipen, of dikke stormen, of flinke onweer maar niet een simpel buitjequote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Heb je toch nog wat!
Waar komt die radar vandaan? die is netjes :0quote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja ik loop achter![]()
Maar goed
[afbeelding]
Kan kloppen, alleen de activiteit neemt mogelijk flink toequote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:31 schreef bullshit. het volgende:
het regent al een tijdje in enschedesinds een uur of 9 al
Kunnen we nu nog tussen de buien door?? Willen jullie weten wanneer jullie de tuinspullen in het hok moeten zetten voor het noodweer los barst? Kijk dan hier eens:quote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:32 schreef Coheed het volgende:
[..]
Waar komt die radar vandaan? die is netjes :0
Als je midden in een orkaan zit dan zeg je dat niet gauw meerquote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:32 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ik wil of verzuipen, of dikke stormen, of flinke onweer maar niet een simpel buitje
Ik kan niet alles voorspellen maar we zien welquote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:32 schreef Zowy het volgende:
Eerst zien dan geloven Speedy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |