Als je bedenkt dat ze mij destijds 2000 keiharde guldens hebben gekost is dit echt een lage prijs!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:58 schreef off_topic het volgende:
[..]
Nee, het is niet lelijk, niet onbekend en ook niet slecht....en ik denk dat er verder ook niks aan mankeert en ik geloof ook dat het een top product is....
heb je trouwens msn oid?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:45 schreef off_topic het volgende:
en nu een recente foto en geen product-plaatje
iedere fokker wil weten in welke staat dat ding is en dat kan je uit een promotiefoto niet opmaken...
misschien dat er dan meer geboden wordt?
addedquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:54 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
heb je trouwens msn oid?
add me in dat geval ffalex AT ahuntjens PUNT nl
Ik heb die speakers jaren lang verkocht. Als jij er 2000 gulden voor hebt betaald, dan ben je wel akelig afgezet. Maar (om jouw verkoop allicht te helpen) het zijn echt hele goede speakers. Ik zou ze inderdaad wel op hifi.nl of marktplaats zetten. Jouw vraagprijs is prima, maar Dali is niet echt bekend bij het grote publiek. Wil je een paartje JBL verkopen, dan is dat makkelijker (ondanks dat het over het algemeen troep is).quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:20 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Als je bedenkt dat ze mij destijds 2000 keiharde guldens hebben gekost is dit echt een lage prijs!
Mensen bieden maar!!!!
Al had ik er 2500 voor moeten betalen, zelfs dan had ik het nog gedaan, het is maar wat de gek ervoor over heeft. Ze waren destijds net uit, dan is de prijs meestal iets hoger.quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:16 schreef Everett het volgende:
[..]
Ik heb die speakers jaren lang verkocht. Als jij er 2000 gulden voor hebt betaald, dan ben je wel akelig afgezet.
we zijn aan het verhuizen en de speakers passen niet meer in de nieuwe woonkamer. Ik ben bang dat ik in toekomst naar muziek moet luisteren uit melkpakjesquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:57 schreef Openminded het volgende:
Vette speakers. Waarom doe je ze weg als ik vragen mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |