Je hebt aankleedkussenmailquote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:58 schreef Tinkepink het volgende:
Ik weet niet of je hier ook zaken mag vragen, zoniet, haal het dan maar weer weg!
Ik ben eigenlijk op zoek naar een aankleedkussen, maar inclusief verzendkosten wil ik er eigenlijk zeker niet meer dan 10 euro voor betalen!
En als iemand zo'n badligsteuntje (van Dauphine geloof ik) in de aanbieding heeft, hoor ik dat ook graag!
mail : tinkepink (aapje) hetemeel puntje com
Tinkepink, misschien is het handig om te vermelden hoeveel de verzendkosten zijn? Dat weten mensen waar ze ongeveer rekening mee moeten houdenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:58 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een aankleedkussen, maar inclusief verzendkosten wil ik er eigenlijk zeker niet meer dan 10 euro voor betalen!
Dat weet ik niet. Hangt van het gewicht af denk ik. Een euro of 4 geloof ik.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tinkepink, misschien is het handig om te vermelden hoeveel de verzendkosten zijn? Dat weten mensen waar ze ongeveer rekening mee moeten houden
als je zoiets bedoelt:quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:58 schreef Tinkepink het volgende:
Ik weet niet of je hier ook zaken mag vragen, zoniet, haal het dan maar weer weg!
En als iemand zo'n badligsteuntje (van Dauphine geloof ik) in de aanbieding heeft, hoor ik dat ook graag!
mail : tinkepink (aapje) hetemeel puntje com
ben wel benieuwd naar de fotoquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:39 schreef phileine het volgende:
Ik heb een maxi-cosi met maxi-taxi en alles erop en eraan in de aanbieding. Kan gebruikt als buggy, maar je kunt dus ook de cosi op het karretje zetten. Compleet met regenhoezen en al die toestanden. Zal binnenkort even een foto maken. Het is niet het allernieuwste model, maar hij is nog in prima staat. Donkerblauw met lichtgeel.
Dat lijkt me toch wel handig ja. Laten we dat maar doen, als niemand zich daar tenminste ongemakkelijk bij voelt. Vrijblijvend dus.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:32 schreef Ladybos het volgende:
Even een vraagje: mogen er ook geen indicaties bij wat men ervoor wil hebben ? of moet dat ook via de mail ?
Ik weet niet of ze het nog heeft, maar dit is een paar dagen geleden geplaatst: http://beta.prikpagina.nl/read.php?f=540&i=1217099&t=1217099quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:19 schreef bixister het volgende:
ik zoek nog een ledikantje en een commode voor niet al teveel geld.
oja en een duo-wagen. liefst in de breedte (n.a.v. Lois' ervaringen.)
winter.. (en maatje 80 zal eind winter/begin voorjaar worden)quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:59 schreef Jessicaa het volgende:
Janneke heeft nu 80-86. Er zijn dus al wel dingen die weg kunnen ja. Het gaat zo hard. Heb je zomer of winterkleertjes nodig in die maat?
OK, tnxquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:12 schreef Jessicaa het volgende:
Ok ik zal voor je kijken en dingen op de foto zetten van de week.
Ik heb het even nagevraagd voor je, ze heeft het nog steeds, de mandjes heeft ze er zelf los bij gekocht, die horen er dus in principe niet standaard in en ze wil er 150 euro voor hebben.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:29 schreef bixister het volgende:
tnx (ik ga ook nog wel uitgebreid marktplaatsen hoor.) het ledikantje vind ik wel mooi, de commode niet zo.
wat aardig van je! ik ga 't straks es overleggen met meneerHaven hier.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:52 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
Ik heb het even nagevraagd voor je, ze heeft het nog steeds, de mandjes heeft ze er zelf los bij gekocht, die horen er dus in principe niet standaard in en ze wil er 150 euro voor hebben.
je hebt mailquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:20 schreef phileine het volgende:
ladyS, ik heb even gekeken op marktplaats wat ze ervoor vragen daar. Heb ook een fotootje gevonden van een bijna identiek wagentje als buggy (alleen is het bij mijne dan dus in dat ruitje)
[afbeelding]
Ze vragen daar voor het nieuwere model vanaf 125 euro voor een complete set, dus lijkt het me redelijk om deze weg te doen voor 50 euro.
Mijnheer Likker is er niet zo kapot van...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:04 schreef bixister het volgende:
[..]
wat aardig van je! ik ga 't straks es overleggen met meneerHaven hier.
Ga ik even navragen. Het is nml voor een vriendin van mijn schoonzusje.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:19 schreef Luchtbel het volgende:
Mous, alleen maatje 44? Ik heb namelijk wel dingen maatje 50 voor meisjes die ik zelf tweedehands gekregen heb, maar die Jolie nooit gedragen heeft, d'r benen zijn veel te lang, dat wil ik gerust doorgeven...
Ik heb ook een paar pakjes bewaard, eentje waarop o.a. het jaartal 2000 voorkomt, en eentje waarvan een fotoserie heb. Ergens in mijn achterhoofd zwerft een plan om dat pakje in te lijsten en bij de foto's te hangenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:35 schreef Jessicaa het volgende:
Ja de eerste kleertjes zijn ook leuk om te bewaren livelink. Heb ik ook hoor. En de eerste jurkjes, en de eerste verjaardagskleertjes enz enz. Maar goed ik ben dan ook helemaal een sentimentele trut
Ik heb wel iets leuks, zal zo even een foto zoeken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 11:37 schreef phileine het volgende:
Heeft iemand een leuk hobbelpaard over? Isa heeft gisteren de hele avond in de maxi-cosi zitten schommelen, maar die is nu dus verkocht, dus moet er iets anders leuks voor in de plaats.
Bij 1 van m'n oppasgezinnen hadden ze van elk kinje het eerste pakje ingelijst in de gang hangen. Op elk pakje was de volledige naam + geboortedatum van het betreffende kind geborduurd door de moeder van het stel. Ik heb dat altijd onthouden als een ontzettend leuke manier om zoiets te bewarenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 16:47 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb ook een paar pakjes bewaard, eentje waarop o.a. het jaartal 2000 voorkomt, en eentje waarvan een fotoserie heb. Ergens in mijn achterhoofd zwerft een plan om dat pakje in te lijsten en bij de foto's te hangen
Wow, dat pakje vind ik echt zo gaafquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 08:57 schreef pluisje het volgende:
[afbeelding]
Tuinpakje van Pooh, als nieuw.
Je mag hem zo hebben, hij staat hier toch maar te verstoffen. Mail me maar even, misschien komen we morgen nog wel jouw kant op als het weer meezit, we willen waarschijnlijk wel even auto's kijken in Artis.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:48 schreef phileine het volgende:
wat een leuke Lois!! wat wil je ervoor hebben?
Jessicaa, als je één of twee pakjes per keer verstuurt, kan dat volgens mij makkelijk in een (grote) envelopquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:20 schreef Jessicaa het volgende:
Driedelig puntmutspakje is verkocht.
Vraagje hoe doen jullie de kleertjes versturen?
En weet iemand hoeveel een setje versturen ongeveer kost?
Ja, de Hema verkoopt ze in pakken. Boekhandels verkopen ze hier ook los (en die zijn dan ook wat steviger soms, maar dat hoeft voor lichte kleertjes niet uit te maken)quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:28 schreef Jessicaa het volgende:
Ok grote envelop. Ehhh heeft de hema toch wel ofzo?
IK OOK!!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wow, dat pakje vind ik echt zo gaaf![]()
![]()
Heb je al in je fotoboek gekeken (van Fok!) ik had je daar ook een aanbieding gedaanquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:51 schreef beefcake het volgende:
[..]
IK OOK!!
IKWILHEM IKWILHEM IKWILHEM![]()
waaa, toevallig roep ik dat net ook aan Neelix,quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:28 schreef Ladybos het volgende:
Ow wat een leuke kleertjes allemaal, ik wil een MEISJE !!! Maar aangezien we nog niet weten wat het wordt moet ik me nog maar eventjes inhouden :-(
Ik weet niet of ik nog wat heb. Zal kijken voor jequote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:16 schreef Luchtbel het volgende:
Euhm voor de winter.... 62/68 denk ik.
En ik zoek ook nog slaapzakken
Als ik toch bezig ben
Ik zal vanavond wel ff spitten, volgens mij moet er nog een knal gele, een rode en een grijze zijn.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:44 schreef Luchtbel het volgende:
Een jasje voor Jolie voor van de winter en herfst maat 62/68 ofzo denk ik.
Een beetje stoer, nou ja je weet wel wat ik allemaal niet moet, geen roze, geen puntmutsen, geen roezeltjes....
Hmm, leuk aanbod Luchtbel. Waar woon je, of anders mail me eens lewisdeboxer@yahoo.co.ukquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:32 schreef Luchtbel het volgende:
Die van mij mag je hebben, het moet me alleen niks kosten het ding te versturen, dan ben ik al tevreden, heb hem het ding gekregen en nog 1...............
Jolie gaat in het gewone bad of onder de douche dus 1tje bewaren lijkt me wel genoeg!
Ik heb héle leuke jongenskleertjes in 80/86, ook voor de winter, zeg het maar, als je wat wilt zien, dan post ik wel wat foto's.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:09 schreef Mirage het volgende:
Ik zie voornamelijk meisjes kleding... wel hele mķoie meisjes kleding...
maar ik heb jongens... de één gaat maat 80 / 86 in, de andere maat 128 / 134....
Zelf heb ik jongenskleertjes "over" in de maat rond de 62.
Mocht er interesse zijn, dan post/mail ik wat foto´s ( kan ze nu even niet online krijgen )
verkochtquote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:29 schreef moussy het volgende:
Oke, overleg gehad. Mijn ouderwetse kinderwagen, een van Werven uit 1955, staat te koop.
Mail-adres staat in mn profiel
Deze twee staan nog online, die had ik vanwege de pooh voor beef gefotografeerd, maar die sloeg overquote:Op maandag 23 augustus 2004 07:08 schreef Mirage het volgende:
Tan, jongenskleertjes in maat 80/86 wil ik heeeeel graag zien![]()
Helaas, Mirage was je voor. Alle kleertjes die ik in maat 80-86 in de aanbieding had zijn inmiddels verkocht!quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:46 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Tan je hebt mail![]()
Nog bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:49 schreef Jessicaa het volgende:
Wij hebben dezelfde voor Bo Jonnetje. We zijn hem ook een keer verloren. Ik heb toen via de difrax site een nieuwe thuisgestuurd gekregen. Hij is al wel uit de collectie, maar een vertegenwoordiger had er nog 1. Probeer t daar eens.
Ja hoor, ik had mijn MacLaren erop, die was minstens zo zwaar.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:39 schreef E.T. het volgende:
Rewimo, de buggy-mee die ik heb blijkt dus ook een 'luxe' versie te zijn. Je kunt jouwes dus aan iemand anders verkopen.
(ff een ot-vraagje: een chicco buggy schijnt zo'n 6 kilo te wegen, kan deze wel op die buggy-mee? Op de band van het ding staat 'max. 5 kg' )
volgens mij heb jij gelijk, of heb ik dat mis?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:06 schreef lady-wrb het volgende:
volgens mij loopt dit topic voor geen meter, of heb ik het mis?
LUCHTBEL!!! kom eens op msn (als je dat nog niet bent althans...) *slingert msn aan*quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:33 schreef Luchtbel het volgende:
Heeft er iemand toevallig nog een box in de aanbieding?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:35 schreef Luchtbel het volgende:
Wat doen jullie ineens massaal hier joh
je hebt kleertjes liggen? dan is het toch niet offtopic!quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:29 schreef Luchtbel het volgende:
Offtopic: wa voor maat heeft Suusje nu? Heb nog wat voor d'r liggen, als het d'r nog pastik heb er zin aan!!!!
als die hier ook nog past, wordt het opbiedenquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:49 schreef Luchtbel het volgende:
Oei Chinees pakjehoe groot is dat?
Ik heb er nu al zin inquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:50 schreef melonovy het volgende:
[..]
als die hier ook nog past, wordt het opbieden
ik heb het zelf meegenomen uit china destijds voor luca. er staat maat 4 in . ik wil het best even nameten! (luca heeft het overigens nooit aangehad, ja een keer gepast, maar toen lagen bij hem de verhoudingen nog raar (korte armpje, korte beentjes, bol buikje)quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:49 schreef Luchtbel het volgende:
Oei Chinees pakjehoe groot is dat?
92quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:01 schreef coolbabe het volgende:
Welke maat is de adidastrui lady-wrb?
Nu je er zelf over begint ga ik wel twijvelen aan je bedoelingenquote:Op maandag 30 augustus 2004 15:51 schreef Rottdog het volgende:
is niet voor mezelf bedoelt hoor dat ik Jolie graag in dat pakje wil zien.![]()
En wat wil je er voor hebben?quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:43 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
92
Ik heb er zelf ook tweequote:Op maandag 30 augustus 2004 16:02 schreef lady-wrb het volgende:
hahahaha zou er markt voor zijn voor die chinese pakjes?
anders is het nog het overwegen waard om van die pakjes te gaan importeren
Ik wil weleens met Christan overleggen of hij er eentje kan missenquote:Op woensdag 1 september 2004 01:07 schreef Luckepuk het volgende:
Iemand toevallig tegen een lief prijsje teletubbieknuffels in de aanbieding, ik vis er op marktplaats of elke keer naast, of ik hoor niks meer of ze vragen er ineens (incl. verznedkosten) meer dan 16 euro per knuffel voor.. en dat vertik ik om neer te leggen voor een 2e hands afgekloven ondergekwijlde knuffel... Maar Suus is zo teletubbiegek momenteel...
Misschien heb ik het helemaal mis hoor, maar volgens mij zijn deze knuffels erg simpel na te maken. Als je echt niets kunt vinden kun je dat altijd nog proberen...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:49 schreef Jonnetje het volgende:
(Ik heb eerst even aan Karin gevraagd of ik 'm hier mocht plaatsen...)
[knuffel-alert]
Ik ben voor Wilyan op zoek naar deze knuffel...
[afbeelding]
Dit is namelijk één van Wilyan's favorieten maar ik kan er maar geen reserve van krijgen..
Ik speur alle knuffelkwijtsites en marktplaats al af, maar tot nu toe nog geen succes.
Misschien heeft een van jullie 'm liggen en word er niks mee gedaan...
Zou Wilyan 'm dan (tegen vergoeding) mogen hebben?
[/knuffel-alert]
In het Intertoysboek staan ze voor 17,99quote:Op woensdag 1 september 2004 01:20 schreef Luckepuk het volgende:
Hoe duur zijn ze dan nu bij prenatal? En zijn dat dan de kleintjes of de grotere? Ik zie het op hun site namelijk niet staan en heb geen reclame gehad van prenatal.
Mag ik wel weten wat voor een kleur?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:07 schreef Oblivion het volgende:
Ik heb nog een mee-groeibedje te haal! Van de IKEA.
1 Van de latten van de lattenbodem is stuk, en hij is geverfd, oud gemaakt.
Niet het mooiste bedje, maar ja, voor een creatieveling kan het een leuk bedje worden...![]()
Voor meer info, check profiel.
Ik maak geen foto, want het bed is al uit elkaar.![]()
Wel zelf ophalen.![]()
Omgeving Amersfoort.
klikkerdeklikklikquote:Op woensdag 1 september 2004 12:51 schreef ikikke het volgende:
Ik ben voor een vriendin opzoek naar babyspullen die mensen over hebben.
Ze weet nu ongeveer 3 weken dat ze zwanger is en blijkt al 7 maanden zwanger te zijn. Nu moet ze in korte tijd alles regelen terwijl het niet helemaal verwacht was.
Mocht er iemand dingen over hebben en weg willen doen, dan hoor ik het graag voor haar!
Ja hoor.quote:Op woensdag 1 september 2004 10:44 schreef Tan het volgende:
[..]
Mag ik wel weten wat voor een kleur?
Wat lief van je !quote:Op donderdag 2 september 2004 10:28 schreef Luchtbel het volgende:
Ikikke, ik heb nog wele en zakje met kleding staan die ze zo mag hebben, sommige dingen wel gebruikt door andere kinderen, sommige door Jolie, andere dingen nog nieuw.
Ook heb ik 3 kleine Aventflesjes over, hoeft ze alleen nieuwe speentjes op te kopen dan.
Ik weet niet of je in de buurt woont, ik hoef er niks voor te hebben, laat maar even weten.
Zie eerdere post>> heb ik nog wel een draagzak over, weet niet of ze dat ook wil? Hoef ik ook niets voor te hebben.quote:Op donderdag 2 september 2004 11:03 schreef ikikke het volgende:
[..]
Wat lief van je !
Ik woon zelf niet echt bij je in de buurt, maar dat valt wel te regelen.
Zal ik je er verder even over mailen ofzo ?
Dank je voor de foto, maar het is mij toch te veel opknapwerk. Misschien dat je het op marktplaats zo kwijt bent!quote:Op woensdag 1 september 2004 17:05 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja hoor.![]()
Oud wit.
Maar heb het heel snel moeten doen, is maar 1 laag.![]()
Hij staat nu beneden, dus maar even foto van gemaakt, hopelijk kan je er wijs uit worden.![]()
[afbeelding]
Dat geruite is dus behang, en beschadigd. Helaas...
lady-wrb wat voor maatje is de bert en ernie trui en wat vraag je ervoor??quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:18 schreef lady-wrb het volgende:
k heb dr weer een paar :
afbeelding trui met bert en ernie
uit mijn hoofd gesproken, dacht ik 92 maar voor de zekerheid kijk ik het straks nog even na...quote:Op donderdag 2 september 2004 22:52 schreef Genuivere het volgende:
[..]
lady-wrb wat voor maatje is de bert en ernie trui en wat vraag je ervoor??
groetjes Genuivere
ik bedoel trouwens de tweede trui, die met Bert en Ernie vriendjes voor altijd :-)quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:04 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
uit mijn hoofd gesproken, dacht ik 92 maar voor de zekerheid kijk ik het straks nog even na...
ik heb het even nagekeken (waarom zitten dingen die je nodig hebt altijd onderop?)quote:Op zondag 5 september 2004 22:22 schreef Genuivere het volgende:
[..]
ik bedoel trouwens de tweede trui, die met Bert en Ernie vriendjes voor altijd :-)
als het maatje 92 is heb ik wel interesse
Ik ben blij dat het aangekomen is en dat het je bevaltquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:22 schreef Mirage het volgende:
Tan, de kleertjes zijn fantastisch !
quote:Op maandag 6 september 2004 10:22 schreef Tan het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het aangekomen is en dat het je bevaltVeel plezier ermee!!
oh helemaal niet helaas hoor lady-wrb 98 is zelfs nog beter als 92, dan kan Storm er van het winter ingroeien....hoeveel vraag je ervoor?quote:Op maandag 6 september 2004 10:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb het even nagekeken (waarom zitten dingen die je nodig hebt altijd onderop?)
het is maat 98 helaas
Nee niet aangekomen.quote:Op maandag 6 september 2004 12:40 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
Ik heb het hier ook maar gepost daar ik nie zeker wist of mijn mail aangekomen was.
heb je wel eens bij een miss-etam collectie-restanten-winkel gekeken? Daar is de positiekleding ook niet zo duur..quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:21 schreef TearSong het volgende:
als er nog iemand zwarte positiekleding van ongeveer maat 40 over heeft, hou ik me aanbevolen. Andere leuke winter-positiekleding is ook welkom! (in de winkel waar ik werk mag ik alleen zwart aan en ik heb liever iets meer kleding 2ehands dan minder nieuw!)
Oke, tis niet echt kinderspul, meer positiespul, maar toch...
En bij H&M hebben ze meestal ook zwart in hun positiecollectie, aardig betaalbaar... zeker als er opruiming isquote:Op dinsdag 7 september 2004 09:55 schreef LadyS het volgende:
[..]
heb je wel eens bij een miss-etam collectie-restanten-winkel gekeken? Daar is de positiekleding ook niet zo duur..![]()
Ik weet dat er eentje zit in Emmeloord en Almere en er zijn er nog veel meer!
Ja!quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:34 schreef yvonne het volgende:
Euhm, vallen kinderboeken en kinder videobanden hier ook onder?
quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:05 schreef Mirage het volgende:
[..]
En bij H&M hebben ze meestal ook zwart in hun positiecollectie, aardig betaalbaar... zeker als er opruiming is![]()
( of geef ik nu teveel bloot
)
Die dingen heten ook gewoon Botjes hoor..quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:31 schreef Mirage het volgende:
Heeft er iemand "botjes" ?
Zo noemde ik ze altijd...
Het zijn boekjes. Één ging bijvoorbeeld als volgt
Vuur, vuur vuur in het bos.
Waar is pim ?
pim is.... etc...
Hele korte duidelijke zinnen. Ontzettend leuke boekjes voor een beginnende lezer.
Woepie !quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:07 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Die dingen heten ook gewoon Botjes hoor..
Ik heb toevalig laatst hier bij de (antiek/)boekenwinkel hier in de buurt deel 1t/m5 op de kop getikt voor wel 0,50cent per stuk. Ik had er daar al eens eerder een keer naar gevraagd. Toen ik er een paar weken later weer was om voor boekjes voor Wilyan te sneupen, waren deze toevallig net binnen gekomen.
Ik wil ze niet kwijt, maar ik weet wel hoe alle delen heten. Ik kan ze hier wel even neer zetten, zodat je zelf weer verder kan zoeken?
1. op school
2. pim en de vis
3. nies gaat naar dop
4. eruit, de zon is op!
5. vuur in het bos!
6. moe gaat uit met miep
7. naar huis
8. de mus en de muis
9. het is herfst
10. een dag in de zon
Van deel 1t/m 5 heb ik dus de ISBN-nummers, ik heb geen idee of je daar nog iets mee kunt?
Maar goed, ik ben trouwens zelf dus nog op zoek naar deel 6 t/m 10![]()
De Sesamstraatreeks is wegquote:Op dinsdag 7 september 2004 18:33 schreef yvonne het volgende:
Ik heb voor nu vast:
25 delen van de Sesamstraatreeks van Lekturama,
een gloednieuwe DVD van Hamelen (4 CDBox, specials editie)
en een splinternieuwe video van Minoes.
Ik had er 2 foto's van gemaakt, op de 2e was het linker pakje wegquote:Op dinsdag 14 september 2004 23:44 schreef phileine het volgende:
melonovy, dat handje links op de foto
Heb je toevallig Tiktak en teletubbies? Mijne zijn door de eerste drie kinderen zo vaak bekeken dat ze nu vastlopenquote:Op dinsdag 7 september 2004 14:19 schreef lady-wrb het volgende:![]()
jaaaaaaaaaa boeken!!!
![]()
ik heb ook videobanden. zoekt iemand nog iets speciaals misschien?
Ik had je gister gemailed, had je 't gezien?quote:Op woensdag 15 september 2004 18:43 schreef Anitra het volgende:
Tan ik heb nog een videoband hier zijn de teletubies liggen. Djen heeft hem bijna niet gekeken en wou hem wel hebben toen en ik ben anti-teletubie, krijg er de kribels van en wrom weet ik niet. Maar videoband mag dus weg
quote:Op donderdag 16 september 2004 15:35 schreef Oblivion het volgende:
Kan ik nog een klein mensje gelukkig maken, met de gele teletubbie? (geen idee welke dat is)
Zo'n 20/25 cm groot en ogen kunnen open en dicht.
Is wel een echte, label zit er aan.
Mailadres staat in profiel.![]()
Bedje is trouwens weg.
quote:Op donderdag 16 september 2004 17:03 schreef Luchtbel het volgende:
Ik denk dat je daar Luckepuck heel erg blij mee kan maken!
Ik ga d'r gauw mailen!
Is dat een ja of een nee?quote:Op donderdag 16 september 2004 21:00 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ze moet eerst jou hebben gemailed en dan pas kan je mij mailen?quote:
![]()
![]()
![]()
Dat is een JA!! en bel heeft mij gemaild om me te wijzen op dit topicquote:Op donderdag 16 september 2004 21:25 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Is dat een ja of een nee?![]()
[..]
Ze moet eerst jou hebben gemailed en dan pas kan je mij mailen?![]()
Suus is er he-le-maal wild van, zodra ze ziet dat ik de kast open waar de dvd ligt staat ze al voor de tv op het beeldscherm te rammen! Als ze jengelig en sjacherijnig is is er maar 1 remedie, de dvd van de teletubbies: ze is spontaan alles vergeten en direct weer vrolijk!quote:Op donderdag 16 september 2004 21:30 schreef lady-wrb het volgende:
ben jij zo into de teletubbies luckepuck?
Ik heb nog niks binnen.quote:Op donderdag 16 september 2004 21:28 schreef Luckepuk het volgende:
Dat is een JA!! en bel heeft mij gemaild om me te wijzen op dit topicen ik heb you trouwens ook gemaild zojuist!
Whaaaaaaaaaaaa en die zet je niet eerst hier?quote:Op donderdag 16 september 2004 21:51 schreef lady-wrb het volgende:
heb ik op marktplaats te koop staan
[afbeelding]
Suus (najaa.. eigenlijk ik..quote:Op donderdag 16 september 2004 23:02 schreef Oblivion het volgende:
Okay, nu dan zal hotmail wel traag zijn....
Die gele heeft een nieuw huisje nodig dus heb op jouw huisje geklikt, luckepuck.![]()
Je dochter heeft mail...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |