je email staat niet in je profiel, sorry, maar als je mij wilt mailen voor uitlegquote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:14 schreef Whiskers het volgende:
@trueno; kun je mij mailen? mijn e-mail staat in mijn profiel![]()
tja, ik akn fok ook groter maken als dat het is, maar dat mag niet hequote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:21 schreef schatje het volgende:
Je kan zo een Ebay winkel beginnen met die meuk.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 02:17 schreef Fly-or-Die het volgende:
schijnt dat die dingen dus slecht zijn voor je gezondheid als je ze in je mond stopt. en dan te lezen dat sommige mensen hiermee vaginale avontuurtjes mee wil beleven.
meld het ff als je kinderen krijgt die licht geven in het donker
plaats foto en ik zal kijkenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:18 schreef frommel het volgende:
kun je ook scoubidou-straps maken dan
en dat was dus een grapjequote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:33 schreef trueno het volgende:
[..]
plaats foto en ik zal kijken
Dan krijg je kutkanker.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:57 schreef trueno het volgende:
of dildo's
van mij ookquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:36 schreef frommel het volgende:
[..]
en dat was dus een grapje
van scoubidou kan je alleen kanker krijgen als je 14 jar lang de hele dag op scoubidou touwtjes gaat kauwen, dus nee, je krijgt er geen kutkanker vanquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:36 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dan krijg je kutkanker.
Jawel, want de zuurgraad van kutvocht is hoger dan dat van speeksel, en zal dus de skoobydootouwtjes sneller afbreken, waarna het in je lichaam terechtkomt.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:38 schreef trueno het volgende:
van scoubidou kan je alleen kanker krijgen als je 14 jar lang de hele dag op scoubidou touwtjes gaat kauwen, dus nee, je krijgt er geen kutkanker van
mijn hele openingspost gaat over het maken ervan, V&A kan nietquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:56 schreef frommel het volgende:
waarom gaat dit niet naar V&A trouwens? ik zie niets staan over het maken van of voorbeelden.
ik heb geen digitalefotocameraquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:02 schreef frommel het volgende:
kun je niet een foto van een van je creaties posten trueno?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |