des te strakker je knoopt des te harder ze worden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:28 schreef erodome het volgende:
Toch kan ik me er best wel wat bij voorstellen dat het leuk voelt als zweep...
Ik ken wel die zwepen met die dunne rubberen(is dat rubber????) strookjes/sliertjes, van die strookjes/sliertjes waar ook van die balletjes van gemaakt worden voor aan je sleutelhanger, die voelen erg goed igg...
Scoebidoe touwtjes blijven toch redelijk zacht geloof ik, of worden/zijn ze vrij hard????
wat denk je zelf? anders kan je toch niet zeggen dat het zonder striemen is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:44 schreef moralia het volgende:
Heb je het zelf ook uitgeprobeerd trueno? Op jezelf of op een ander?
Ja, maar op jezelf of op een ander, en ik ken mensen die nooit wat uitproberen voor ze wat beweren hoor, vandaar mijn vraag.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:54 schreef trueno het volgende:
[..]
wat denk je zelf? anders kan je toch niet zeggen dat het zonder striemen is.
zelf en een ander en een ander op mijquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:59 schreef moralia het volgende:
[..]
Ja, maar op jezelf of op een ander, en ik ken mensen die nooit wat uitproberen voor ze wat beweren hoor, vandaar mijn vraag.
als je er niks van vind reageer dan ook nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:05 schreef Fly-or-Die het volgende:
als ik ruzie met mijn vriendin zou hebben ros ik haar gewoon zelf wel op der bakkus, geen zweep bij nodig stelletje sadisten
of dildo'squote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:46 schreef Alecks het volgende:
Prachtig! ik zie het al voor me. Afspreken dat iemand straf krijgt als er gelachen wordt en dan zo'n ding tevoorschijn halen...
Maar: Bravo! Erg creatief! Maar waarom daar stoppen. Je kunt er natuurlijk ook bondagekoortjes mee maken, of sexy kleding, tuigje of schommel...
ja dan komen ze beter aanquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:00 schreef Profesor het volgende:
wel eerst natmaken voordat je slaat }:)
veel werk, ligt eraan wat je maakt, pijnlijk, ligt eraan hoe je het doetquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:16 schreef frommel het volgende:
lijkt me pijnlijk, en veel werk
gaat moeilijk, soft met een zweep, ik houd niet zo van zwepenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:17 schreef trueno het volgende:
[..]
veel werk, ligt eraan wat je maakt, pijnlijk, ligt eraan hoe je het doet
ik kan ook softe zwepen maken vanm scoubidou, kan ook hele harde maken of een van een combi daarvanquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:21 schreef frommel het volgende:
[..]
gaat moeilijk, soft met een zweep, ik houd niet zo van zwepen
je email staat niet in je profiel, sorry, maar als je mij wilt mailen voor uitlegquote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:14 schreef Whiskers het volgende:
@trueno; kun je mij mailen? mijn e-mail staat in mijn profiel![]()
tja, ik akn fok ook groter maken als dat het is, maar dat mag niet hequote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:21 schreef schatje het volgende:
Je kan zo een Ebay winkel beginnen met die meuk.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 02:17 schreef Fly-or-Die het volgende:
schijnt dat die dingen dus slecht zijn voor je gezondheid als je ze in je mond stopt. en dan te lezen dat sommige mensen hiermee vaginale avontuurtjes mee wil beleven.
meld het ff als je kinderen krijgt die licht geven in het donker
plaats foto en ik zal kijkenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:18 schreef frommel het volgende:
kun je ook scoubidou-straps maken dan
en dat was dus een grapjequote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:33 schreef trueno het volgende:
[..]
plaats foto en ik zal kijken
Dan krijg je kutkanker.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:57 schreef trueno het volgende:
of dildo's
van mij ookquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:36 schreef frommel het volgende:
[..]
en dat was dus een grapje
van scoubidou kan je alleen kanker krijgen als je 14 jar lang de hele dag op scoubidou touwtjes gaat kauwen, dus nee, je krijgt er geen kutkanker vanquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:36 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dan krijg je kutkanker.
Jawel, want de zuurgraad van kutvocht is hoger dan dat van speeksel, en zal dus de skoobydootouwtjes sneller afbreken, waarna het in je lichaam terechtkomt.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:38 schreef trueno het volgende:
van scoubidou kan je alleen kanker krijgen als je 14 jar lang de hele dag op scoubidou touwtjes gaat kauwen, dus nee, je krijgt er geen kutkanker van
mijn hele openingspost gaat over het maken ervan, V&A kan nietquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:56 schreef frommel het volgende:
waarom gaat dit niet naar V&A trouwens? ik zie niets staan over het maken van of voorbeelden.
ik heb geen digitalefotocameraquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:02 schreef frommel het volgende:
kun je niet een foto van een van je creaties posten trueno?
door eerst bijvoorbeel van die vierkant/rond of wat je dan ook wilt te maken met 4 touwtjes.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:56 schreef erodome het volgende:
Ik zal eens wat foto's van knooptechnieken plaatsen, dan kunnen we een beetje zien wat voor vormen te krijgen zijn...
Een rechte(vierkante) knoop:
[afbeelding]
Een ronde knoop:
[afbeelding]
Zigzag rond:
[afbeelding]
Recht met 6 of meer touwtjes:
[afbeelding]
Weitasknoop:
[afbeelding]
Nu ben ik nogsteeds belachelijk nieuwschierig naar hoe een zweep er daadwerkelijk uit zou zien, want wat ik hier zie is tot nu toe leuk voor een heft, maar hoe komt het zweepgedeelte eruit te zien...
helaas ook niet en ik ken ook niemand die er een heeft, verder kan ik niet zo heel goed tekenen, dus dat heeft ook geen zin, maar hopelijk ben ik met de vorige post duidelijk geweest hoe je het maaktquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:11 schreef erodome het volgende:
Heb je een scanner????
Of iemand die je kent...
Dan kan je gewone foto maken, scannen, op het net gooien en dan hier neergooien
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:25 schreef nietzman het volgende:
Dan helpt het tenminste.
Ze word helemaal gek:" ik moet het weten...verdomme, wie heeft er in deze tijd nu ook geen cam ?!"quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:11 schreef erodome het volgende:
Heb je een scanner????
Of iemand die je kent...
Dan kan je gewone foto maken, scannen, op het net gooien en dan hier neergooien
precies, ik ben ook benieuwd!quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:06 schreef midimaze het volgende:
Idd, dit vraagt om een gedetailleerde handleiding met foto's
Bestaan die touwtjes ook in 't zwart? Of dan alleen met glitters? Ik hoef geen groen-roze zweepje hoorquote:Op maandag 16 augustus 2004 15:14 schreef Moja het volgende:
mn zusje van 8 maakt die scooby doo dingen altijd, zal vragen of zij er is een voor me maakt![]()
staaldraadquote:Op maandag 16 augustus 2004 21:36 schreef The_NiteAngyl het volgende:
En nu met elastiekjes.
Ja, zal ik doen, leuk als ze in je konthaar vast komen te zittenquote:Op maandag 16 augustus 2004 21:36 schreef The_NiteAngyl het volgende:
En nu met elastiekjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |