dude flikker op met die knipoog. ik ben geen homo, ji msss wel. gerefomeerde kankerhomoquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:58 schreef Mosselman het volgende:
hmmm ik vertrouw de mods niet zo
nee i am one in a kind. je hebt haar zeker lang om tegen de maarschapij te schoppen hé? wahaha loser!!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:01 schreef TheDeadGuy het volgende:
en zo'n loser worden als jij......
STERF zelf af of brand in de HEL, maar ga niet reclame maken voor het forum waarop je modje bent. je kon zeker hier geen modje worden en dan maar op z'n 2ranks forum. stakkerquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:05 schreef hardcore-freak het volgende:
Stakkes.. . STERF
Sterf zelf uit met je domme P voor homo parking plek ... jij bent de grootste nicht die er maar bestaat ! En nog een lelijke relnicht ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:07 schreef Sonof het volgende:
[..]
STERF zelf af of brand in de HEL, maar ga niet reclame maken voor het forum waarop je modje bent. je kon zeker niet geen modje worden en dan maar op z'n 2ranks forum. stakker
Trek het je niet aan. Die kankermongolen weten ook niet waar ze mee bezig zijn door die tyfushitte.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:50 schreef TheDeadGuy het volgende:
stomme tyfus lijers!! open ik eens een topic doen jullie zo, vlieg allemaal in fik kutmongolen
Dude begint homo parking plek met een P? nee stomme anafalbeet, kutmongool! wat zei je famillie toen ze er achter kwamen dat je toch wel een fagface heb? ja dat zeer hé toen er en schoen in je gat werd getrapt, want ja je hebt geen ster meer. Dus sterf jij maar en neem je soortgenoten meequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:09 schreef hardcore-freak het volgende:
[..]
Sterf zelf uit met je domme P voor homo parking plek ... jij bent de grootste nicht die er maar bestaat ! En nog een lelijke relnicht ookik kots op je! Dus doe ons allen een lol en STERF UIT!!!!
lol hij is degene die dit topic geopend heeftquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:11 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Trek het je niet aan. Die kankermongolen weten ook niet waar ze mee bezig zijn door die tyfushitte.
Ik wil gewoon scheldenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:16 schreef Sonof het volgende:
[..]
lol hij is degene die dit topic geopend heeft![]()
Welkom soortgenoot!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:19 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ik wil gewoon schelden
dat lucht op..
dat mag. daar is het hiervoor. ik meen er geen ruk van, maar boeiequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:19 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ik wil gewoon schelden
dat lucht op..
Dank je. Maar als iedereen aardig blijft doen kan ik niet scheldenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:21 schreef hardcore-freak het volgende:
[..]
Welkom soortgenoot!
WAT heb jij nu soms lief onder je naam staan? Wahaha gatverdamme wat een kleffe trut ben jij en dan hou ik me nog. Gatver ik moet overgeven van jouquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:23 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Dank je. Maar als iedereen aardig blijft doen kan ik niet schelden
Oke.. ik meen dit ook niet hoor:quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:23 schreef Sonof het volgende:
[..]
dat mag. daar is het hiervoor. ik meen er geen ruk van, maar boeie
IDIOOT die P staat voor Portishead, een band jij stomme kankerstinknerdhoerenloper!!! Ik wil niet eens weten van wat voor muziek jij houd. Zeker van die kutboybandsquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:19 schreef hardcore-freak het volgende:
Zeg ik dat het met een P begint domme drol ?!
Nee het staat ervoor !! Leer eens nadenken met je zaagselhoofd, of is er te vaak in je oor gepsoten op die Parking plek ?! Zit je hoofd anders vol sperma?! En trouwens ik ben niet in een WC geboren jij wel ! Je stinkt nog steeds naar stront.... en voor ik het vergeet!! Over sterren gesproken... jij bent op je 4e al verkracht door de dokter die keek of je piemel nog wel groeide ... jij hebt moeten voelen hoe dik de dokter zijn neukstaaf wel niet was.... nu doe je alsof je van niets weet... maar ondertussen kom je er wel elke dag klaar van
little angel is je naam en je word gebruikt door een angel. zielig kkkindquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:25 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Oke.. ik meen dit ook niet hoor:
Jij vuile achterlijke randdebiel. Je blijft die gore kutsmiley gebruiken hè.
Heb je geen andere ofzo.. Faggot! Ik kots op je uitgewoonde tyfusmongool.
Ja, ik heb een klotedag achter de rug. Maar dat krijg je ervan als iedereen maar loopt te zeiken.
Jij smerige achterbakse tering tiefende gore lelijke kankerige hoeren sletten neukerquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:28 schreef Sonof het volgende:
[..]
little angel is je naam en je word gebruikt door een angel. zielig kkkind
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |