= is aartsnicht. stiekum neukt ie hoe heete die wethouder van Adam ook alweer? of exwethouder whater?quote:[b]Op dinsdag 10 augustus 2004 19:35 schreef TheDeadGuy het volgende:
Jan Peter Balkenende
ja die ja die neukt balkelende in de kontquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:41 schreef TheDeadGuy het volgende:
Rob Oudkerk?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:43 schreef Miss-S het volgende:
[afbeelding]
als niet kan schelden moet je je vreet houden en optyfen. relnicht. de boel een beetje komen opstoken hé met je wat een leuk topic. gatverdamme fagfacequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:48 schreef Georges het volgende:
Wat een leuk topic (Y)
ja gvd kan ik hier nou kankeren of niet? met je kut avatarquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:50 schreef TheDeadGuy het volgende:
stomme tyfus lijers!! open ik eens een topic doen jullie zo, vlieg allemaal in fik kutmongolen
wannabe herman brusselmans met je lange haar. nepperd. vuile kuthippiequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:52 schreef TheDeadGuy het volgende:
houd je bek joh post puberale zultkop
pfff ik hoef niet zo nodig in de spothlight te staan zoals jij, arogante kut dodequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:55 schreef TheDeadGuy het volgende:
krijg ff de pleuris, net of jij volle zalen trekt, achterlijke skelter zombie
beter dan eentje van een death guy of moet het gay zijn? kutzombiequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:56 schreef TheDeadGuy het volgende:
en nog iets, bos radijs,dat achterlijke portishead icoon zuigt ook vette shit
dude flikker op met die knipoog. ik ben geen homo, ji msss wel. gerefomeerde kankerhomoquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:58 schreef Mosselman het volgende:
hmmm ik vertrouw de mods niet zo
nee i am one in a kind. je hebt haar zeker lang om tegen de maarschapij te schoppen hé? wahaha loser!!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:01 schreef TheDeadGuy het volgende:
en zo'n loser worden als jij......
STERF zelf af of brand in de HEL, maar ga niet reclame maken voor het forum waarop je modje bent. je kon zeker hier geen modje worden en dan maar op z'n 2ranks forum. stakkerquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:05 schreef hardcore-freak het volgende:
Stakkes.. . STERF
Sterf zelf uit met je domme P voor homo parking plek ... jij bent de grootste nicht die er maar bestaat ! En nog een lelijke relnicht ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:07 schreef Sonof het volgende:
[..]
STERF zelf af of brand in de HEL, maar ga niet reclame maken voor het forum waarop je modje bent. je kon zeker niet geen modje worden en dan maar op z'n 2ranks forum. stakker
Trek het je niet aan. Die kankermongolen weten ook niet waar ze mee bezig zijn door die tyfushitte.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:50 schreef TheDeadGuy het volgende:
stomme tyfus lijers!! open ik eens een topic doen jullie zo, vlieg allemaal in fik kutmongolen
Dude begint homo parking plek met een P? nee stomme anafalbeet, kutmongool! wat zei je famillie toen ze er achter kwamen dat je toch wel een fagface heb? ja dat zeer hé toen er en schoen in je gat werd getrapt, want ja je hebt geen ster meer. Dus sterf jij maar en neem je soortgenoten meequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:09 schreef hardcore-freak het volgende:
[..]
Sterf zelf uit met je domme P voor homo parking plek ... jij bent de grootste nicht die er maar bestaat ! En nog een lelijke relnicht ookik kots op je! Dus doe ons allen een lol en STERF UIT!!!!
lol hij is degene die dit topic geopend heeftquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:11 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Trek het je niet aan. Die kankermongolen weten ook niet waar ze mee bezig zijn door die tyfushitte.
Ik wil gewoon scheldenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:16 schreef Sonof het volgende:
[..]
lol hij is degene die dit topic geopend heeft![]()
Welkom soortgenoot!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:19 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ik wil gewoon schelden
dat lucht op..
dat mag. daar is het hiervoor. ik meen er geen ruk van, maar boeiequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:19 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ik wil gewoon schelden
dat lucht op..
Dank je. Maar als iedereen aardig blijft doen kan ik niet scheldenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:21 schreef hardcore-freak het volgende:
[..]
Welkom soortgenoot!
WAT heb jij nu soms lief onder je naam staan? Wahaha gatverdamme wat een kleffe trut ben jij en dan hou ik me nog. Gatver ik moet overgeven van jouquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:23 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Dank je. Maar als iedereen aardig blijft doen kan ik niet schelden
Oke.. ik meen dit ook niet hoor:quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:23 schreef Sonof het volgende:
[..]
dat mag. daar is het hiervoor. ik meen er geen ruk van, maar boeie
IDIOOT die P staat voor Portishead, een band jij stomme kankerstinknerdhoerenloper!!! Ik wil niet eens weten van wat voor muziek jij houd. Zeker van die kutboybandsquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:19 schreef hardcore-freak het volgende:
Zeg ik dat het met een P begint domme drol ?!
Nee het staat ervoor !! Leer eens nadenken met je zaagselhoofd, of is er te vaak in je oor gepsoten op die Parking plek ?! Zit je hoofd anders vol sperma?! En trouwens ik ben niet in een WC geboren jij wel ! Je stinkt nog steeds naar stront.... en voor ik het vergeet!! Over sterren gesproken... jij bent op je 4e al verkracht door de dokter die keek of je piemel nog wel groeide ... jij hebt moeten voelen hoe dik de dokter zijn neukstaaf wel niet was.... nu doe je alsof je van niets weet... maar ondertussen kom je er wel elke dag klaar van
little angel is je naam en je word gebruikt door een angel. zielig kkkindquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:25 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Oke.. ik meen dit ook niet hoor:
Jij vuile achterlijke randdebiel. Je blijft die gore kutsmiley gebruiken hè.
Heb je geen andere ofzo.. Faggot! Ik kots op je uitgewoonde tyfusmongool.
Ja, ik heb een klotedag achter de rug. Maar dat krijg je ervan als iedereen maar loopt te zeiken.
Jij smerige achterbakse tering tiefende gore lelijke kankerige hoeren sletten neukerquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:28 schreef Sonof het volgende:
[..]
little angel is je naam en je word gebruikt door een angel. zielig kkkind
Beter gebruikt worden door je eigen vader teringmongool.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:28 schreef Sonof het volgende:
[..]
little angel is je naam en je word gebruikt door een angel. zielig kkkind
STERF AF MET DIE KANKERKUTCAPSLOCK AAN , GORE BEJAARDENEUKER!!!!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:27 schreef Qwea het volgende:
GODVERDOMME KANKER NOU TOCH EEN OP MET DIE HOEREN ZOOI, IK BEGIN ER SCHIJT ZIEK VAN TE WORDEN MET DIE VERKANKERDE GRAF ZOOI HIERO
JIJ bent door je vader gebruikt. ja idd niet misbruikt want je vond het lekker, gore incest sletquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:30 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Beter gebruikt worden door je eigen vader teringmongool.
Ik zou die bek van je maar dichthouden als ik jou was.
Rot weg in de hel en krijg grafkanker ofzo.
Kun je niks beters verzinnen necrofiel?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:32 schreef Sonof het volgende:
[..]
JIJ bent door je vader gebruikt. ja idd niet misbruikt want je vond het lekker, gore incest sletrot jij weg met de pik van je pa in je
hey kind van een capuul van dalle dat je er van genoot en later tegen de rechter begint de zeuren is nog erger dan dat van mij. jij ontzettende NSBer! je opa was zeker een duitser in de WW2 hé! gavterdammequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:38 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Kun je niks beters verzinnen necrofiel?
Ik kan dan nog wel zeggen dat ik ervan genoot kankerhomo die je bent.
Jij bent gewoon keihard van achteren genomen hoerenkind
Kutgezwel die je bent.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:40 schreef Sonof het volgende:
[..]
hey kind van een capuul van dalle dat je er van genoot en later tegen de rechter begint de zeuren is nog erger dan dat van mij. jij ontzettende NSBer! je opa was zeker een duitser in de WW2 hé! gavterdammejij hoerekind
en zeg tegen jou moeder dat ze nog geld van me krijgt en dat ik der niet meer wil neuken omdat ze te oud wordquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:41 schreef Mattt het volgende:
Wie fuckt er hier godverdomme met mijn meissie ?
Sonof ik nak je ! Je moeder heeft een krantenwijk!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:41 schreef Mattt het volgende:
Wie fuckt er hier godverdomme met mijn meissie ?
Sonof ik nak je ! Je moeder heeft een krantenwijk!
Je moeder heeft 9 tepels ! HOERquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:44 schreef Sonof het volgende:
[..]
en zeg tegen jou moeder dat ze nog geld van me krijgt en dat ik der niet meer wil neuken omdat ze te oud word
HEY TUIG! DAT GEKLEF DOEN JULLIE MAAR IN HET WEEKEND ALS JULLIE BOVEN OP ELKAAR LIGGEN EN NIET HIER GODVERRRRRSDOMMEEquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:44 schreef Little_Angel het volgende:
[..]![]()
wat lief!
en jouw moeder helemaal geen! kankerjoch!!!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:45 schreef Mattt het volgende:
[..]
Je moeder heeft 9 tepels ! HOER![]()
Daar hebben we het al hè... je komt gewoon aandacht te kort. Is dat ook de reden waarom je 7 jarige meisjes neukt? Ziek ventje die je bentquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:45 schreef Sonof het volgende:
[..]
HEY TUIG! DAT GEKLEF DOEN JULLIE MAAR IN HET WEEKEND ALS JULLIE BOVEN OP ELKAAR LIGGEN EN NIET HIER GODVERRRRRSDOMMEE
Je naakte zuster op een hobbelpaard !!!!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:45 schreef Sonof het volgende:
[..]
en jouw moeder helemaal geen! kankerjoch!!!!
HOU ZELF JE KANKERBAKKER DICHT EN STOP EEN KURK IN JE ASS WANT JE STINKT NAAR STRONT, KIND VAN EEN STEL HOMOS. JE BENT GEWOON GEADOPTEERD EN MEER NIET, HUILLIEquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:46 schreef Chriz2k het volgende:
KANKERBAKKES DICHT
Wat is er mis met 7-jarige meisjes neuken?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:47 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Daar hebben we het al hè... je komt gewoon aandacht te kort. Is dat ook de reden waarom je 7 jarige meisjes neukt? Ziek ventje die je bentKanker grote bek hier maar als ik voor je neus sta houd je je bek wel, geloof me maar. Achterlijk hoerenkind
dat zou je wel willen perverseling!!!! gatver dat jij op mn zusje geilt is ranzigquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:47 schreef Mattt het volgende:
[..]
Je naakte zuster op een hobbelpaard !!!!!
Ga maar gerust verderquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat is er mis met 7-jarige meisjes neuken?![]()
quote:HEY SMERIGE KUTKUTKUTKLOOTZAK!!!!! IK NEEM ONTSLAG EN SODEMIETER MAAR OP MET JE TYFUSBEDRIJF ACHTERLIJKE JANKZAK!!!!!!![]()
![]()
Owja, en ik heb helemaal geen Gilles de la Tourette, doei
Dank.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:49 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ga maar gerust verderDat was niet voor jou bedoeld
Je moeder is zo dik dat ze de evenaar als riem moet gebruikenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:49 schreef Sonof het volgende:
[..]
dat zou je wel willen perverseling!!!! gatver dat jij op mn zusje geilt is ranzigben benieuwd wat little angel daarvan vind overspeler
nee jouw vriendje wil neukt kleine meisjes op een hobbelpaardquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:47 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Daar hebben we het al hè... je komt gewoon aandacht te kort. Is dat ook de reden waarom je 7 jarige meisjes neukt? Ziek ventje die je bentKanker grote bek hier maar als ik voor je neus sta houd je je bek wel, geloof me maar. Achterlijk hoerenkind
en jouw moeder is een everzwijnquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:50 schreef Mattt het volgende:
[..]
Je moeder is zo dik dat ze de evenaar als riem moet gebruiken
ga dan ook niet naar de MAC konthoofdquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:51 schreef Marczilla het volgende:
*Aders in nek opzwellen
*Flink gaat sweten
NEE..............IK HOEF ER GEEN FRITES SAUS BIJ
Zielig dat je zelf niet eens weet wat je in de late uurtjes doetquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:49 schreef Sonof het volgende:
[..]
dat zou je wel willen perverseling!!!! gatver dat jij op mn zusje geilt is ranzigben benieuwd wat little angel daarvan vind overspeler
en jij dat ze met lobotomie maar gestopt zijn triest varkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:52 schreef Mattt het volgende:
Sonof , Jij bent GODVERDOMME de reden dat plastisch chirurgie in het ziekenfonds pakket komt ! NERD ! SUKKEL! KOOP EEN LEVEN !
Ik heb een leven en jij een krantewijk sloerie!!!!!! ik kan plastische chirugie betalen heb het niet nodig, jij homo en jij niet en daarom komt het in het ziekenfonds! homo nou kan ik meer gaan betalen door jouw en die achterlijke misbruikte kutvriendin van jequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:52 schreef Mattt het volgende:
Sonof , Jij bent GODVERDOMME de reden dat plastisch chirurgie in het ziekenfonds pakket komt ! NERD ! SUKKEL! KOOP EEN LEVEN !
IK MAAK ZELF WEL UIT WAAR IK GA ETEN..............................VIEZE ENDELDARM TOERIST.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:52 schreef Sonof het volgende:
[..]
ga dan ook niet naar de MAC konthoofd![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:51 schreef Sonof het volgende:
[..]
nee jouw vriendje wil neukt kleine meisjes op een hobbelpaarden als jij voor me staat zal ik neervallen van de stank en de lelijkheid die jij verspreid. vuile kut kenau ze zouden je door 5 negers moeten laten nemen en dan kijken of je dan nog steeds zo'n grote mond hebt
JIj en jij bent zo lelijk dat je zelfs blinde kinderen aan het huilen maaktquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:53 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
en jij dat ze met lobotomie maar gestopt zijn triest varken
Nice legsquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:52 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Zielig dat je zelf niet eens weet wat je in de late uurtjes doet
heb nog wel een mooie foto om je uit je wereldje te helpen:
[afbeelding]
Vuile hondennaaier
Moet je bij Sonof zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nice legs
nee een dood paard heeft nog een intelligentere uitdrukking dan jij. dat jij je leraar moest pijpen voor een 6- is mijn schuld niet, gefrustreerd kut aapquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:54 schreef Mattt het volgende:
[..]
JIj en jij bent zo lelijk dat je zelfs blinde kinderen aan het huilen maaktNERD !
hier dat is je moeder:quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:52 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Zielig dat je zelf niet eens weet wat je in de late uurtjes doet
heb nog wel een mooie foto om je uit je wereldje te helpen:
[afbeelding]
Vuile hondennaaier
Ik vraag me af waar je eigen moeder blijft?quote:
Zal ik een soa bij je installeren ofzo !quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:56 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
nee een dood paard heeft nog een intelligentere uitdrukking dan jij. dat jij je leraar moest pijpen voor een 6- is mijn schuld niet, gefrustreerd kut aap
en bedankt voor de heldere analysequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:56 schreef haaahaha het volgende:
Kan het fout hebben hoor, maar volgens mij schelden mensen met de Gilles de la Tourette ziekte onwillekeurig door het normaal praten heen. Het topic zou dan ook een stuk leuker zijn geweest als je normaal zou praten met elkaar, en er dan scheldwoorden doorheen zou gooien, ipv dat je doelbewust elkaar voor de gein uit gaat zitten schelden. Dat opzich maakt het topic een beetje sneu.
houd je bek slettebak en bemoei je eigen zakenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:56 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Moet je bij Sonof zijn.
Dat je kop van je romp mag rotten dat je mag sterven op je verjaardag !quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:58 schreef Sonof het volgende:
[..]
houd je bek slettebak en bemoei je eigen zaken
Dat maak ik zelf nog wel uit. Pooierquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:58 schreef Sonof het volgende:
[..]
houd je bek slettebak en bemoei je eigen zaken
dude die heb je zelf bij je van die leraar he je gepijpt hebt! en weet je vriendin ook dat je aids hebt of neuken jullie elkaar nog niet?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:58 schreef Mattt het volgende:
[..]
Zal ik een soa bij je installeren ofzo !
hoezo ben je ze zelf zat, wat hebbie een druiper? lijkt me onwaarschijnlijk daar ik seks bij een gedrocht zoals jij uitsluit. Snavel bek dierquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:58 schreef Mattt het volgende:
[..]
Zal ik een soa bij je installeren ofzo !
thnxquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:59 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf nog wel uit. Pooier
de verjaardag van je zus:quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:59 schreef Mattt het volgende:
[..]
Dat je kop van je romp mag rotten dat je mag sterven op je verjaardag !
Dat jij voor seks betaalt moet jij weten maar houd je bek dan over hemquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:59 schreef Sonof het volgende:
[..]
dude die heb je zelf bij je van die leraar he je gepijpt hebt! en weet je vriendin ook dat je aids hebt of neuken jullie elkaar nog niet?
kop dicht, hoerquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:59 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf nog wel uit. Pooier
SLETquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:01 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
kop dicht, hoer
offtopic:quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:59 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
hoezo ben je ze zelf zat, wat hebbie een druiper? lijkt me onwaarschijnlijk daar ik seks bij een gedrocht zoals jij uitsluit. Snavel bek dier
jij word betaalt om gebruikt te wordenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:01 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Dat jij voor seks betaalt moet jij weten maar houd je bek dan over hem
Ga terug naar de efteling !quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:02 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
genetische fout!
houd je bek jij david de homokabouterquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:03 schreef Mattt het volgende:
[..]
Ga terug naar de efteling !
en jij stinkt uit je muilquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:04 schreef Sonof het volgende:
[..]
houd je bek jij david de homokabouter
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:04 schreef TheDeadGuy het volgende:
hoezo ben je wat vergeten daar? bassie de kut clown
en jij bent een gore kankerkuthippie verslaafd aan drug, hoerejongquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:06 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
en jij stinkt uit je muil
ik zal jouw visstick eens bakken, achterlijk randgroep baviaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:07 schreef Mattt het volgende:
Ga vissticks bakken !
Ga je okselhaar verven, en ga dan je parkietje pijpenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:08 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
ik zal jouw visstick eens bakken, achterlijk randgroep baviaan
en leg jij je lul op de grilquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:07 schreef Mattt het volgende:
Ga vissticks bakken !
krijg de hikquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:08 schreef Mattt het volgende:
[..]
Ga je okselhaar verven, en ga dan je parkietje pijpen
homoquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:08 schreef Mattt het volgende:
[..]
Ga je okselhaar verven, en ga dan je parkietje pijpen
Krijg bsequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:09 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
krijg de hik
kop dicht barbiequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:09 schreef gurlie het volgende:
achterlijke baggertyfende slurpkoppen
houd je smoel kutpuberquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:09 schreef gurlie het volgende:
achterlijke baggertyfende slurpkoppen
NERD ! Biseksuele Necrofiel ! Ga je vader pijpenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:10 schreef Sonof het volgende:
[..]
homo
JE MOEDER !quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:11 schreef Sonof het volgende:
[..]
STERF!
bef je oma en pijp je opa incest kindquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:11 schreef Mattt het volgende:
[..]
NERD ! Biseksuele Necrofiel ! Ga je vader pijpen
En bef jij je kleine zusje , en neuk je vader anaal ZONDER glijmiddelquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:12 schreef Sonof het volgende:
[..]
bef je oma en pijp je opa incest kind
JE STAMBOOM!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:13 schreef Sonof het volgende:
[..]
JE VADER ! lol
neem jij je broertje van 2 jr, kutkindquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:13 schreef Mattt het volgende:
[..]
En bef jij je kleine zusje , en neuk je vader anaal ZONDER glijmiddel
EEN KLOON! PAK HEM !quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:13 schreef Chriz2kloon het volgende:
Gheyguyquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:14 schreef Mattt het volgende:
[..]
EEN KLOON! PAK HEM !
JE JE JE, WEET IK VEEL SUKKEL shit lolquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:13 schreef Mattt het volgende:
[..]
JE STAMBOOM!
Pak je zusje naaal ! die nog in de buik zit van je aidsvriendin!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:14 schreef Sonof het volgende:
[..]
neem jij je broertje van 2 jr, kutkind
doodtrappen die kutklonen, ik spuug op die mensenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:14 schreef Mattt het volgende:
[..]
EEN KLOON! PAK HEM !
ik heb geen zusje, jij nerdquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:15 schreef Mattt het volgende:
[..]
Pak je zusje naaal ! die nog in de buik zit van je aidsvriendin!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:16 schreef Mattt het volgende:
AANVALLEN !
zie je een dood schaap?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:16 schreef Mattt het volgende:
AANVALLEN !
HOUD JE BEK MET DIE HOERENAVATAR VAN JE, KANKERKUTMENS, NEE HONDquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:17 schreef Rapid het volgende:Dit is geen Gilles meer, dit is elkaar afzeiken, daar zijn andere topics voor.
Ts, kunnen jullie niet beter?
What a boring topic
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:17 schreef Mattt het volgende:
ik stop ermee![]()
wrijf je ogen dan ook uit, konthomoquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:16 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
zie je een dood schaap?
Bek houden hoerenjong, mensjes met Gilles de la Tourette die praten helemaal niet zo!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:17 schreef Sonof het volgende:
[..]
HOUD JE BEK MET DIE HOERENAVATAR VAN JE, KANKERKUTMENS, NEE HOND
Je vindt mijn avatar echt wel leukquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:17 schreef Sonof het volgende:
[..]
HOUD JE BEK MET DIE HOERENAVATAR VAN JE, KANKERKUTMENS, NEE HOND
dat wijf op die avatar is dat je moeder? ze komt me bekend voor, ik weet zeker dat ik haar geneukt hebt en daarna lam geslagen hebquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:20 schreef Rapid het volgende:
[..]
Bek houden hoerenjong, mensjes met Gilles de la Tourette die praten helemaal niet zo!!
Die vertellen een verhaaltje en ondertussen kankeren ze op de boel in het algemeen, ze spuiten het eruit, niet op 1 persoon Solosersof![]()
Ik ben bang voor jouw avatarquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:23 schreef Rapid het volgende:
[..]
Je vindt mijn avatar echt wel leuk![]()
Je bent jaloers!!![]()
nietesquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:23 schreef Rapid het volgende:
[..]
Je vindt mijn avatar echt wel leuk![]()
Je bent jaloers!!![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik ben bang voor jouw avatar![]()
Neequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:24 schreef Sonof het volgende:
[..]
dat wijf op die avatar is dat je moeder?
Neequote:als dat wijf jouw moeder is
oh. okquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:25 schreef Rapid het volgende:
[..]
Nee
[..]
Nee
Zonde van je tekst![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:26 schreef Sonof het volgende:
[..]
oh. oktrut
Zo, je bent niet lastig te vangen, lieve KANKERSLETTEBAKJE van mequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:31 schreef Sonof het volgende:
[..]
![]()
![]()
nee lief aidsenleperelijertje van mequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:36 schreef Rapid het volgende:
[..]
Zo, je bent niet lastig te vangen, lieve KANKERSLETTEBAKJE van me![]()
jaaahaaa en nu ben je stil hé kankerkuthoerquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:36 schreef Rapid het volgende:
[..]
Zo, je bent niet lastig te vangen, lieve KANKERSLETTEBAKJE van me![]()
Ik wacht niet op reactiesquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:44 schreef Sonof het volgende:
[..]
jaaahaaa en nu ben je stil hé kankerkuthoer![]()
![]()
![]()
![]()
DAN HEB JE PECH!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:47 schreef Rapid het volgende:
[..]
Ik wacht niet op reacties
Hoe kom je dan zo hoerig?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:39 schreef Sonof het volgende:
[..]
nee lief aidsenleperelijertje van me![]()
![]()
Dan sla je hem op zn vreet, de sukkel, wie scheld jouw nou uit...???quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:47 schreef Skaai het volgende:
Nou, ik weet niet of t een fokker was, maar ik werd wel door zo'n tourette gozer uitgekafferd.
'GODVERDOMME KUT WIJF JA JIJ SNOL'
omdat ik jouw elke dag misbruik kankerkutverdommequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:47 schreef Rapid het volgende:
[..]
Hoe kom je dan zo hoerig?
Nee, jij hebt pech, jij wacht ik nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:47 schreef Sonof het volgende:
[..]
DAN HEB JE PECH!
Nou hij.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:48 schreef Sonof het volgende:
[..]
Dan sla je hem op zn vreet, de sukkel, wie scheld jouw nou uit...???
O is dat wat ik voel kriebelen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:48 schreef Sonof het volgende:
[..]
omdat ik jouw elke dag misbruik kankerkutverdomme
Ik heb haar KUTKUTKUT afgetraindquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:50 schreef B_BOY het volgende:
krijg tog dah kankaoh tering leijah,
rapid tief op die kut avatar scheld al mee.
love you favo sletje van mequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:49 schreef Rapid het volgende:
[..]
Nee, jij hebt pech, jij wacht ik nietKANKERKUTLULLENPARADE!!
Doe hier Haags is een ander topic.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:50 schreef B_BOY het volgende:
krijg tog dah kankaoh tering leijah,
rapid tief op die kut avatar scheld al mee.
vuile hitlersletquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:52 schreef Rapid het volgende:
[..]
Ik heb haar KUTKUTKUT afgetraind![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:52 schreef Skaai het volgende:
[..]
Doe hier Haags is een ander topic.
HOUD JE BEK TEGEN WIE HEB JE HET EIGENLIJK EN OVER WIE?!?!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:51 schreef Little_Angel het volgende:
Love is in the air
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:52 schreef Sonof het volgende:
[..]
love you favo sletje van me
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:53 schreef Sonof het volgende:
[..]
HOUD JE BEK TEGEN WIE HEB JE HET EIGENLIJK EN OVER WIE?!?!
Jaaahaaa dat had je niet verwacht he?!?!?! d0mb0quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:54 schreef Rapid het volgende:
[..]Tyfus.
KUTquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:56 schreef Little_Angel het volgende:
[..]weet ik veel
HOUD JE BEK ZELF LUL
hou maar op jij kan er nix van. neem een voorbeeld aan de rest van de postsquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:56 schreef Skaai het volgende:
Kuthoerenhomoslettentopic.
Klaar.
Haal dan ook je handen uit je broekquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:58 schreef Sonof het volgende:
[..]
KUT
Dude houd je smoel en sterf af! Jij wil mijn voorouders veraderen aan de duisters? JIj ben en duister vuile kankermonogoolquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:25 schreef Smithyoffline het volgende:
Kan er hier geen slot op?
Houd je bek, waardeloze op Barbare Streisand lijkende kankermoslim. Je moeder heeft een snor en die stank van die kutvuilniswagen blijft maar rond die tyfusvader van je hangen! En houd die gore klerebek van je verder dicht. Gewoon optyfen, lul (die heb je niet, want je bent een vieze lepralijer en die heroïnehoer van je heeft dat stompje eraf getrokken)quote:Op woensdag 11 augustus 2004 08:19 schreef Sonof het volgende:
Tuig tot strax ik moet nog wat dingen regelen terwijl jullie de tijd van jullie waardeloze KUTleven verdoen op dit forum en elkaar in de haren vliegen terwijl jullie geen haren meer hebben omdat jullie allemeel een chemo therapie hebben moeten ondergaan, omdat jullie aan KANKER leiden. Stelletje waardeloze misbakselsik heb medelijden met jullie ouders
oh nee die zijn al veradden aan de duitsers
Ik meen het, als ik jou ooit op straat tegenkom trap ik je in een rolstoel en laat ik voor de zekerheid ook je kop eraftrekken, leprateef. De mensheid zou van een zware last verlost zijn als jij in het vervolg alleen door middel van gebarentaal zou communiceren ipv je gekanker, want mensen met La Tourette bespotten met dit topic is absoluut NIET grappig, begrijp het dan met je chromosoom teveel, ik heb hier ECHT geen woorden voor, want voor jou is elk scheldwoord een compliment, té intriest voor woorden. En, ja, ik meen het wat ik zei, je bent zelfs het doodschoppen niet waard.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 08:06 schreef Sonof het volgende:
[..]
Dude houd je smoel en sterf af! Jij wil mijn voorouders veraderen aan de duisters? JIj ben en duister vuile kankermonogoolen vast zo'n duitse jood die Gilles de la Tourette heeft. Jij stommme konthomo hahahaha
Je ouders dus, tief jij even in elkaar met je La Tourette grappen, als ik jou ooit op straat tegenkom, bewerk ik je stinkhol met een betonmixer, om onze maatschappij voor een apocalyps te behoeden, richlonster met je gekraam over mensen met La Tourette.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 08:19 schreef Sonof het volgende:
Tuig tot strax ik moet nog wat dingen regelen terwijl jullie de tijd van jullie waardeloze KUTleven verdoen op dit forum en elkaar in de haren vliegen terwijl jullie geen haren meer hebben omdat jullie allemeel een chemo therapie hebben moeten ondergaan, omdat jullie aan KANKER leiden. Stelletje waardeloze misbakselsik heb medelijden met jullie ouders
oh nee die zijn al veradden aan de duitsers
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:10 schreef Smithyoffline het volgende:
[..]
Ik meen het, als ik jou ooit op straat tegenkom trap ik je in een rolstoel en laat ik voor de zekerheid ook je kop eraftrekken, leprateef. De mensheid zou van een zware last verlost zijn als jij in het vervolg alleen door middel van gebarentaal zou communiceren ipv je gekanker, want mensen met La Tourette bespotten met dit topic is absoluut NIET grappig, begrijp het dan met je chromosoom teveel, ik heb hier ECHT geen woorden voor, want voor jou is elk scheldwoord een compliment, té intriest voor woorden. En, ja, ik meen het wat ik zei, je bent zelfs het doodschoppen niet waard.
[..]
Je ouders dus, tief jij even in elkaar met je La Tourette grappen, als ik jou ooit op straat tegenkom, bewerk ik je stinkhol met een betonmixer, om onze maatschappij voor een apocalyps te behoeden, richlonster met je gekraam over mensen met La Tourette.
Ik kom jou nooit tegen gerefomeerde kankerkutpiloot in je rolstoel. Je vader heeft je wielen eraf geschro je stinkhol met een betonmixer, om onze maatschappij voor een apocalyps te behoeden, richlonster efd zodat je niet weg kan als hij je misbruikt.quote:Je ouders dus, tief jij even in elkaar met je La Tourette grappen, als ik jou ooit op straat tegenkom, bewerk ikmet je gekraam over mensen met La Tourette.
en nu maakt je mensen met downsyndroom te gek, jij ontzettende kankerkonthomo die leid aan aids en dood en verderf zaait onder zijn famillie, die zich zelf allemaal uitmoorden omdat ze zich schamen voor jou. retared cunt met kankerquote:begrijp het dan met je chromosoom teveel
hou eens op die altijd en eeuwig durende KANKERKUTsmiley:quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:09 schreef gurlie het volgende:
een deadguy topic
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:13 schreef Sonof het volgende:
[..]
hou eens op die altijd en eeuwig durende KANKERKUTsmiley:gatverdamme verzin eens wat origineels
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:14 schreef gurlie het volgende:
[..]
inkoppertje vuile tyfushufter
vreselijk asociale rukkerquote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:15 schreef Sonof het volgende:
[..]
ontzettende domme kankerkuthoeren trut
dom kutwijf met je kutavatar van de 1 of andere kutesnol aidsleiende bitchquote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:16 schreef gurlie het volgende:
[..]
vreselijk asociale rukker
FUCK YOU! IK WIL HAAR NIET, IK HAAT HAARquote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:48 schreef TheDeadGuy het volgende:
zitten ze hier weer die galbakken, hey doe mij een lol en ga eens in de pleepot zitten, goed doorspoelen zijn we daar ook vanaf.....wat een gedweil zeg
hormonenbommetjes, dat is wat jullie zijn, nou kom op neem elkaar eens flink te pakken dan zijn we daar ook weer vanaf
je zou willen dat je door mij gefuckt werd, want dat word je nooit en moet je aan je eigen fluit trekken. Langharig stuk nozem tuigquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:16 schreef TheDeadGuy het volgende:
FUCK ME????????
gore kleptomanisch grondeekhoorn.....viezerik bweeeeee
hee vieze achterlijke stronthufterquote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:43 schreef Sonof het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat copuleren he, das wel een terugkomend iets bij jou he?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:33 schreef Shark.Bait het volgende:
Fuckerde fucking fuck fuck fuk fuckerde fuck!!!!!
Blionky's topic helemaal gemist
Vertaling: copulerende copulatie-ende copulatie copulatie kopulatie copulerende copulatie!!!!
seks is goed, seks is het voedsel op je bordquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:35 schreef TheDeadGuy het volgende:
dat copuleren he, das wel een terugkomend iets bij jou he?
(LIT)quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
seks is goed, seks is het voedsel op je bord
seks is perfect als je haar met je zaad vol stort
eigenlijk (SEX/LIT)quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:00 schreef gurlie het volgende:
(LIT)
hm ja, ook goed he hufter!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:08 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
eigenlijk (SEX/LIT)
ja hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:11 schreef gurlie het volgende:
hm ja, ook goed he hufter!
dat kun je op je buik schrijven vieze ouwe taartquote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ja hoor
SLET! JE WIL DAT IK JE NEUK!
houd je smoel domme 16 jarige kutpuberquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:09 schreef gurlie het volgende:
[..]
hee vieze achterlijke stronthufter
badsloefquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:41 schreef Sonof het volgende:
[..]
houd je smoel domme 16 jarige kutpuber
wat ben jij ook een vieze vuile graftak ook hequote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:47 schreef TheDeadGuy het volgende:
jezus ooit twee lelijke mensen bij elkaar gezien of wat....jullie geven het begrip 'gedrocht' een geheel nieuwe dimensie, schamen jullie je niet?
ja, en daaarna mag jij het eraflikken, SNOL!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:46 schreef gurlie het volgende:
dat kun je op je buik schrijven vieze ouwe taart
brabo?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:58 schreef gurlie het volgende:
kei goed
dat kan dus niet he jongens en meisjes, er zijn grenzen, en sorry jongen, shark bait, je hebt deze nu overschreden.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
brabo?
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:03 schreef TheDeadGuy het volgende:
Ok als starter van dit topic had ik geen grenzen willen stellen aan de grofheid van de alhier gebezigde taal. Nu zijn er een aantal reacties en scheldkannonades geweest hierdie het randje van het betamelijke benaderden. Maar er zijn nu eenmaal grenzen, en deze grens heir is nu overschreden. Met triestheid in mijn hart verwijs ik naar de volgende kwoot:
[..]
dat kan dus niet he jongens en meisjes, er zijn grenzen, en sorry jongen, shark bait, je hebt deze nu overschreden.
ja nee jij, mislukte rugridderquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:10 schreef TheDeadGuy het volgende:
hahaha ik nodig je uit om een keer in rotterdam de tram te nemen, en dan vooral kijken naar leuke schattige meisjes, en dan als ze hun mond opentrekken......ril
daarom
ontopic:
niet zo zeiken zuigvis
mislukte rugridder? ik? ik zal je eens laten zien wat voor een rugridder ik ben, godverdomme, idiote neusaapquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:12 schreef gurlie het volgende:
[..]
ja nee jij, mislukte rugridder
ik daarentegen ben heel schattig![]()
stelletje kutapen, houd je smoel allemaal toch dicht, jullie laten me kotsenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:14 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
mislukte rugridder? ik? ik zal je eens laten zien wat voor een rugridder ik ben, godverdomme, idiote neusaap
ondergezeken wcbrilquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:43 schreef gurlie het volgende:
[..]
badsloef![]()
ik hou hem levend proleet en crapuul dikke van dallequote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:18 schreef Boschjesman het volgende:
Wil je dit topic in je eentje gaan vullen?
SNOL! GA JE FF OPHANGEN AAN JE EIGEN KRINGSPIER ofzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |